De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Koop nooooit een tv zonder hdmi, ga je ongeloofelijk veel spijt van krijgen als je er langer dan 1jr plezier van wilt hebben ;) Hdmi is wat de scart kabel was voor normale tv, alle apparaten gaan deze gebruiken.

2. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    okey tnx. Want ik zag 2 ongeveer dezelfde HD-TVs. Waren bijna even duur. Ene 82cm zonder HDMI, de ander 66cm met HDMI. Maar HDMI is dus belangrijker dan de extra centimeters:cool:

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij wel, maar ik heb al 82cm tot mijn beschikking :D

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zeg, weet iemand misschien waar ik HD trailers kan downen?
    Want bij Apple.nl werkt het niet zo goed geloof ik...

5. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.apple.com/trailers/

moeten het gewoon doen (bij mij wel iig)

6. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Stond in de startpost;)

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het probleem met UPC is dat je geen extra decoder erbij kunt nemen.
    Je krijgt namelijk maar één setbox en deze blijft eigendom van UPC.

Zelfs heb ik 2 decoders van @Home.
    Een panasonic voor de tv met beeldbuis en de Samsung HD-decoder voor de LCD.
    De extra mandelijkse kosten voor een 2e decoder vallen behoorlijk mee , betaal maar € 4 extra.

8. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog steeds niks gehoord van de goedkoopste.nu .
    Moet maar denken dat ik hem vrijdag op kan halen.
    Zelf denk ik niet , want al die internet shops zeggen dat ze hem hebben en dan bestel je , dan hebben ze hem ineens niet !

9. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er veel mensen die de samsung 32n71 gebruiken icm xbox360?
    Wat zijn gebruikers ervaringen, heb topic op tweakers gelezen dat er ghosting zichtbaar was bij dit scherm?

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry. dubbelpost.

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  11. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een samsung l32r71 en had mijn 360 aangesloten via de component aansluiting. Maar ik heb ook een vga kabel van ms. Welke is beter om te gebruiken, want met de vga kabel lijkt het een beetje een vaag beeld? En wat voor resolutie moet ik nou kiezen voor 720p en 1080p? Alvast bedankt.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    720p = 1280x720 progressive
    1080p = 1920x1080 progressive

Het signaal van dergelijke resoluties moet je weergever natuurlijk wel aankunnen.

13. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    1080P= 1920x1080;)

Voor snelle games kun je imo het best op 720P zetten (ivm de beeldopbouw in 1 keer ipv 2 zoals bij Interlaced..) voor de iets langzamere games 1080i. 1080P ondersteunen de reeds bestaande 360 games niet.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, typfoutje. Ik dacht trouwens dat na de update ook bestaande X360 games kunnen worden ge-upscaled naar 1080p ?

15. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet bedoeld voor de HD-dvd drive die binnenkort uitkomt?

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor games.

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Net mn tv aan de muur gehangen ziet er echt :cool: :cool: :cool: uit!

Helaas komt er ook een bende kabels onderuit... En mn component kabel naar de versterker is te kort om hem netjes in een kabelgootje te proppen |:- Als ik deze kabel langer moet kopen wordt dat helaas een bijzonder duur grapje dus ik moet even kijken wat ik eraan ga doen

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik wacht met een 1080p TV te kopen tot 't wat meer ontwikkeld is.. De huidige full HD panelen hebben last van overscan en sommige kunnen niet eens 1080p over component/VGA maar dan weer wel via HDMI.. En andere TV's weer andersom.

Heb vandaag de Sony KDL-40V2000 (Bravia) in actie gezien en dat heeft me zo aangenaam verrast dat ik die maar ga kopen. Wat een ongelofelijk strak beeld. Die kleuren.. Damn! :D

19. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Foto's\o/
    Ga denk ik m'n tv binnenkort ook ophangen, welke muurbeugel heb je gebruikt? (je hebt ook een 32" toch?) En wat koste dat grapje als ik vragen mag? vind de Vogels wat aan de dure kant.. rond de 100 eurie als ik me niet vergis:eek:

20. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help!!!

Ik ben van plan om een hd lcd tv aan te gaan schaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wat ik alwel begrepen heb is dat gewone kabel tv en digitale tv er niet uitzien op zo'n soort scherm dus daarvoor hoef ik 'm dus niet te kopen (kan nog wel een jaar of 5-6 duren voordat hd de standaard is voor tv kijken....ALS het al gaat gebeuren want zelfs dat is nog niet eens zeker volgens @home en UPC). Ik blijf dus gewoon mijn crt tv gebruiken om digitale tv te kijken. Toch wil ik graag een hd lcd tv om mijn 360 en pc op aan te sluiten. Hij moet wel voorzien zijn van alle specs om later eventueel hd tv te kunnen kijken, mocht dat doorgaan in NL. Het formaat moet minstens 80cm zijn en mag niet meer kosten dan €1200. Heeft iemand zoiets dan zou ik graag iets horen over je ervaringen met het apparaat. Ik weet wel dat er op internet genoeg te vinden is over lcd's maar ik hecht meer waarde aan echte gebruikerservaringen dan aan reclame gezeik. Links/URL's zijn ook welkom naar sites waar ook gebruikerservaringen te lezen zijn. Kieskeurig.nl, consumentenbond.nl, Kelkoo.nl zijn bij mij al bekend.

Alvast bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina