Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar toen ik begon met spelen kon ik kiezen (masterleague) tussen default players of match mode players.

    Ik koos eerst default, begon met Barcalona en zag dat de namen niet klopten. Toen ben ik maar geswitcht naar match mode players.

    Maar wat is het verschil eigenlijk afgezien van de verkeerde namen?
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    dat is t enige verschil ;)
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Misschien maar eens met de D-pad proberen te spelen dan....
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb gisteravond mijn eerste potjes online gespeeld, eerste keer stond ik 0-5 achter, maar disconnecte de tegenstander ineens in de blessuretijd waardoor ik won, tweede potje stond het 0-0 en toen bevroor het spel weer, deed de xbox 360 toen maar uit en ben wat anders gaan doen.

    2 uur later ofzo weer verder gegaan, zat er een ‘’you cheat’’ PM in mijn box ^^

    Daarna met 1-1 gelijk gespeeld met Utrecht tegen Man U, en als laatste potje van de avond met 3-1 gewonnen van Feyenoord met Utrecht.

    Jammer trouwens dat iedereen altijd kiest voor teams als Man U, Barca enzo, ik blijf lekker met Utrecht spelen, dat maakt de overwinning nog mooier :D
     
  5. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is makkelijk :)

    Maar ik heb nu al flink getransferred bij Barca, speel ik dan op live met het normale barca elftal of met mijn eigen?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het normale Barca... Je kunt niet live spelen met je eigen teams...
     
  7. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, dat is wel jammer..
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Heb jij in blessuretijd misschien (voor een wissel ofzo) op 'start' gedrukt? En in welk stadion speelde je? Er is een bug in het spel dat de Xbox van je tegenstander hangt als je in twee stadions op start drukt. Mogelijk gebeurde dat in jouw geval en dacht je tegenstander inderdaad dat je cheatte
     
  9. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ervaren PES spelers spelen vooral met Default-Spelers, omdat je dan echt het gevoel heb dat je het hele team vanaf het begin af aan heb opgebouwd.

    En het is natuurlijk veel meer uitdaging met die dramatische spelers :p
     
  10. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    tja je kunt dan eigelijk de onmogelijkste team creeeren.. dus eigelijk is het beter zo, alhoewel ik toch voorlopig met die crappy online shit online zal zijn
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb geen enkele keer op 'start' gedrukt, die game liep gewoon vast bij een corner, en het was volgens mij in San Siro.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is dus het derde stadion waar het wel eens vast loopt, behalve de Arena en Monaco...
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ah ok, dan zal ik die stadions mijden voortaan. :)
     
  14. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van wat ze daar allemaal doen bij konami. Het spel begint nu eindelijk lekker te spelen, maar waarom hebben ze de gameplay zo omgegooid? Die vraag blijf ik me stellen, want het is zo onlogisch.
    PES 5 had al zo'n sterke gameplay en een paar veranderingen aan de gameplay van (bijv scheids) en ik was tevreden geweest met de gameplay voor pes 6. Met de tijd die ze dan nog over hadden, konden ze dan bijv iets aan de graphics doen wapperende shirtjes etc (pes 6 ziet wel nog steeds beter uit dan fifa 07), meer stadions, de ML wat leuker maken (wat uitgebreider).
    De snelle vrijtrap keek ik erg naar uit, maar vaak wordt ie direct naar de tegenstander gestopt, dus die gebruik ik ook niet meer.
    En van die ballen die door iedere speler met de buitenkant van de voet worden gespeeld, walg ik ook van.
    Slechtste deel uit de PES reeks, maarja dat was al duidelijk.
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel bijna standaard in San Siro
    Daar nog nooit een vastloper gehad, wel een keer in de arena idd
     
  16. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    gister ook ff op de ps2 gespeeld... toch een stuk lelijker.. maar de online modes zijn daar wel heel relaxed.. je kan tournaments doen enzo en zelf kwalificeren voor een soort champions league.. (zelf niet geprobeerd maar zei mijn maat). Snap echt niet waarom dat in hemels naam niet in de 360 versie zit.. want zou geweldig zijn.

    Die maat van mij had bij 5 een winstpercentage van 80+% en won van de nummer 1 van dat moment.. denk dat hij best ver kan komen in die champions league enzo.

    Maar tournaments enzo is toch wel heel relaxed vind ik en nog het grootste gemis op de "next-gen" 360 versie.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je het puur over de gameplay hebt, zullen maar weinigen je mening delen, ben ik bang ;)
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus? toernooitjes op ps2? damnz fuck die gare 360 dan.. dan ga ik hem mischien wel halen op de ps2 :)
     
  19. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    qua gameplay vind ik dit ook niet het beste deel, als je hem plaatst in zn tijd. (natuurlijk is de gameplay van deel 6 beter dan die van de eerste delen, logisch) Maar als je het in zn tijd plaatst vin d ik sowieso 4 en 5 beter
     
  20. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over die stadions.. je heb arena, monaco, en san siro waar je kan cheaten.. dus bij die andere stadions niet ? en weet jij nog of konami dit gaat fixxen? of iig gaat proberen ? ik vind het namelijk een beetje irritant O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina