Fijn dan maak ik het geld daarnaartoe over. Ik wacht denk wel eerst op de game voordat ik het overmaak.
Ik heb nog geen acceptgiro ontvangen van ze. Bij Most Wanted zat alleen een pakbon dus misschien zit ie bij Carbon en anders wacht ik net zo lang totdat alles verjaard is
Ik ben een beetje te vroeg geweest met annuleren..jammer..jammer Maar binnenkort kan ik hem voor 30 euro ook wel 2e hands op de kop tikken
Ik denk het wel want ik kreeg op vrijdag een mail dat Most Wanted was verstuurd en zaterdag zat ie bij de post. Vandaag een mail gehad dat Carbon is verstuurd dus dan zou ie morgen bij de post moeten zitten.
Heb most wanted hier nog liggen.. had gister een mailtje gestuurd dat ik me gedwongen voelde om naar kassa te gaan... dusi k dacht net toen ik het mailtje las dat het gewerkt had... maarjah... het blijkt dus dat iedereen zo'n mailtje hheft gekregen weer een tevreden Bol klant:d
Bij mij komt die tandloze mummie die zichzelf als postbode noemt toch pas aan t einde van de dag en dan ben ik pas klaar met werken. Zou me niets verbazen als ik het weer bij een (eerlijke) buur moet ophalen. Ik woon in een appartementencomplex met dus 40 brievenbussen. Die postbode hier is geloof ik 87 en ziet het verschil niet tussen een stopbord of aardbei. Altijd maar afwachten of je je juiste post hebt.
hehe, post is hier nog niet geweest, zal hem wel krijgen zo, hebben jullie most wanted nog ? en als je straks carbon en most wanted heb wat ga je dan doen
Ik heb hem ook binnen! En het is echt het vetste need for speed spel wat er nu is Je hebt nu crew members, en je kan echt alles aan je auto veranderen! De world map werkt bijna hetzelfde als bij Test drive, je moet gewoon gebieden overnemen, echt tof!
en speeltie lekker? zijn die framedrops van de demo eruit? want in dat geval moet ik em ook maar even gaan halen
Ik heb hem nu ook, ga hem gelijk proberen, hopelijk is die veel beter dan de demo Heb ook Most Wanted nog