Jawel ik heb een wachtwoord op mijn Windows staan, ben zelf de Administrator zegmaar.
Maar goed, dat ze pas na 2 weken beginnen met de reparatie omdat ze het zogezegd druk hebben (voor mij immers niet te controleren of dat ook echt zo is) is nog tot daar aan toe. Het gaat mij gewoon om het gevoel wat ik erbij heb als ik met die kerels aan de telefoon hang. Ik heb totaal niet het gevoel serieus genomen te worden, en dat voor zoveel geld. Ach ja, service heb je vaak totdat je met je spullen de deur uit loopt zeg ik altijd maar.
Ze hoeven het in ieder geval niet te proberen om mij weer af te schepen met het verhaaltje "Wij kunnen niks constateren." Want ik constateer hier thuis wel degelijk wat en ik kom natuurlijk niet voor de lol iedere keer 80 km op neer gereden als er echt niks aan de hand is. Ik geef ze nog ruim de kans om alles op te lossen, binnen redelijke tijd....en anders gaat de hele mikmak gewoon terug en ga ik mijn geld terugeisen. En dan gewoon lekker een Dell kopen voor mijn part.
Laatst bewerkt: 1 nov 2006