1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnieuw grote dashboard-update in de Herfst

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 27 mei 2006.

  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar als ik nou dit doe als ik een nieuwe console wil: Ik delete alles van mijn console/hard disk (begin settings) en doe dan deze update. Dan krijg ik dus ook die Fatal Error maar dan krijg ik wel een nieuwe. Ik ga het niet doen omdat hij nog goed werkt maar het is wel een idee als je je xbox 360 al niet helemaal meer vertrouwd. En krijg je dan weer 2 jaar garantie als je de nieuwe krijgt (en je bent je gamerscore ook kwijt lijkt me) ?
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De dashboard update zit in een flash geheugen op het moederbord, niet op de harde schijf. Dus dat zal niet lukken denk ik. :)
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3

    Ja daar heb je wel gelijk in denk ik. Dus als je terug gaat naar Factory Settings dan behoud hij die 1e update ook nog, zou wel logisch zijn anders hebben die update's geen nut als je ze zelf kan verwijderen.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Staat er ook ergens bij hoe je dan wél je 360 aan de praat moet krijgen :confused: Dit zijn namelijk precies de stappen die ik moet doen als ik straks mn 'gerepareerde' 360 terug krijg en aan zet...
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep :),

    Tot die tijd kun je als nieuwe gebruiker het beste kiezen voor een 'offline profiel' , en de Xbox 360 niet met het internet te verbinden. Wees dus gewaarschuwd!
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah ja, ik had erover heen gelezen. Thx :)
     
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand al in staat geweest om WMV bestanden op een DVD te branden en af te spelen? Ik had vanochtend wat files op een Philips DVD+RW gezet maar die schijf werd niet herkend. Welke type schijven slikt de 360 wel?
     
  8. nice2beatyou

    nice2beatyou Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem, heb nu heel de draad doorgelezen maar zie niemand een oplossing geven ? Dus als er nog iemand ideeen heeft heel erg graag
     
  9. bubu

    bubu Guest

    ik heb hem ook gedownload, prima update opzich niks mis mee (hier iig)
    alleen als ik mijn 360 opstart, duurt het 5 sec voordat ik een keertje het logo krijg te zien, eerst was dit nooit, is dit ook bij jullie =)?
     
  10. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here! Is er al een oplossing voor het probleem? Vind het namelijk echt slecht dit.:mad:
     
  11. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    echt vet hoor je kan ik heb nu die kameo HD trailer gedownload en op usb stick gezet en je kan gewoon afspelen
     
  12. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer komt er eens een update waarmee je muziekgenres weg kan gooien? De 360 maakt ze zelf aan, en dan verplaats ik de nummers naar een ander genre maar de aangemaakte genres kan ik niet weggooien, ik weet in elk geval niet hoe.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je je internetkabel eruit haalt kan je waarschijnlijk wel gewoon spelen.. Niet op L!ve dan natuurlijk, maar het is in ieder geval een tijdelijke oplossing

    kan je op je pc doen :)
     
  14. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Herfstupdate nieuwe Xbox 360 fataal




    Kersverse eigenaren van een Xbox 360 moeten opletten. De herfstupdate, waar gisteren over werd bericht op GameToday , kan namelijk fataal zijn voor de console. De problemen ontstaan op het moment dat geprobeerd wordt om het gameprofiel via internet te koppelen aan een Xbox Live-account. Hierna start de grote update die afgesloten wordt met het herstarten van de console.

    Bij het opnieuw opstarten geeft de Xbox 360 een ”System Error E71”-foutmelding en kleurt de startknop rood. Er is op dat moment niets meer wat je kunt doen om de console te redden. Nieuwe gebruikers kunnen het beste voorlopig niet online gaan met de Xbox 360 tot de problemen zijn opgelost. Gamers met een ouder exemplaar hoeven zich geen zorgen te maken.

    Mocht deze waarschuwing voor jou te laat komen dan is er nog hoop. Tot twee weken na aankoop kun je nog terug naar de winkel, waar je de Xbox 360 gekocht hebt, om de console te ruilen. In alle andere gevallen moet je contact opnemen met de klantenservice van Microsoft. Op de Xbox-website staan alle manieren vermeld waarop je contact kunt opnemen.

    Een officiële verklaring heeft Microsoft nog niet gegeven. Waarschijnlijk is men nog te druk bezig met het afhandelen van alle klachten.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Microsoft heeft waarschijnlijk de update uit de lucht gehaald!

    vanwege het error .. geval
     
  16. basovich

    basovich Guest

    iemand? of is dit gewoon via een usb stick?
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindh et volgende nog niet helemaal duidelijk:
    Je kan bijvoorbeeld op de pc een film downloaden (of iets dergelijks) en het op cd/dvd/usb stick zetten en dan op je xbox306 kijke?
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Je verstuurd ze niet, je xbox leest de bestanden van je pc af. Je moet hiervoor windows media connect downloaden, en die vind via het netwerk je 360, op je 360 kun je dan zien dat er een windows-based pc is als je naar de media blade en naar b.v. music gaat en dan computer, en dan kan je de muziek streamen. Mits die map gedeeld staat aangegeven in Media connect
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Oh weer via dat? :confused: blegh!
    Mijn xbox kan me pcsteeds niet vinden, en ook niet andersom :confused:
     
  20. basovich

    basovich Guest

    huh, dus je X360 kan draadloos verbinding maken met je pc (dit hoeft dus geen media center te zijn). en waar kan ik dan dat bestand vinden dat ik moet downloaden ervoor?
     

Deel Deze Pagina