De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Foto's houd je nog even te goed tot mn kamer helemaal is opgeknapt :cool:

Ik heb de Sony 32v2000. Er zijn bij bijv. Formido of Ikea voor weinig (€25 a €35) al beugels te koop alleen deze kan ik niet gebruiken omdat de kabels horizontaal naar achter steken, precies waar de beugel moet worden vastgemaakt. Van Vogel kon ik bij de MM ook geen goede steun vinden, daarnaast was een halfbakken oplossing al gauw €130,-

Ik heb onderstaand model gekocht bij Saturn Zuidplein voor €69 (Vivanco wms 451 pls). De tv hangt wel +/- 7 cm van de muur af maar ik heb nu genoeg plaats voor de dikke kabels. De kantelfunctie gebruik ik niet.

Het rek moet aan de muur, de hengsels aan de tv. Dan kun je de tv aan het rek hangen en onderaan vastschroeven :)

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  2. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    Na zelf wat op onderzoek uit te zijn gegaan, denk ik dat ik voor de Samsung le27s71b ga sparen.Dit lijkt me de beste HDTV is die prijscategorie. Volgens kieskeurig is deze vanaf 618 euri te koop. Of weet iemand hem nog ergens goedkoper staan, of tegen afbetaling??}:]

3. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Mediamarkt kun je hem in 10 keer betalen, hier komt alleen maar 30 euro administratiekosten bij.. Je betaald dus geen rente:)

@Benson Mooi ding btw, ziet er erg degelijk uit:cool:

4. xrage

xrage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik heb nu een 360 en een plasma, heb zon vga kabel gekocht, en achter in mijn tv gepropt :) alles doet het prima hoor, maar hoe kan ik nou zien of hij de games op 720p of 1080 draait? of kan ik dat alleen zien met een hdmi kabel ? (hoop geen domme vraag is hehehe )

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat kun je instellen in het dashboard (meest rechtse tab, iets van video opties). Mijn tv laat zelf ook zien welk signaal wordt ontvangen :)

6. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik ook op het oog.. Heb alleen geen verstand van hdtvs helaas..

ben ik (toekomstkijkend gezien) veel slechter af met een 720p dan met een 1080p?

Of valt dat verschil allemaal wel mee? (op het oog dan he niet teveel achtergrond).

7. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Yes ! hij is binnen!

Foto's komen!!

OHHHH IK BEN ZO VERSCHRIKKELIJK HAPPY!!!!!

8. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    10x zijn 10 maanden achter elkaar die meteen ingaan neem ik aan?
    En wat kost dit model daar?

Tnx 4 the info:cool:

9. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    De komende jaren kun je nog prima doen met een 720P toestel.. wat er nu in HD in Nederland wordt uitgezonden is vaak in 720P of 1080i, dat kan het toestel die je op het oog hebt wel aan.

Wat doe je nog op het forum, ga snel genieten!!:b: Veel plezier ermee!!

Ja is idd 10 maanden, het betalen is ook heel soepel!! Je kunt bijvoorbeeld de ene maand 25 euro aflossen en de andere maand bijv. 300. Als je maar na 10 maanden het volledige bedrag betaald hebt. :)

10. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan in principe ook 9 maanden wachten en dan alles betalen ;)
    Maar weet iemand hoeveel de Le27s71b op dit moment kost bij de MediaMarkt?

(en moet je nog iets van loonstrookjes meenemen, of is je ID al voldoende?)

11. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4

12. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    We kijken er naar uit!

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    is goed ;)

maar eff een vraagje : Ik heb een VGA HD kabel net gehaald by de bart shit , maar ik heb nu alleen in het dashboard de settings veranderd naar 1024x786 .
    Maar moet ik nog verder andere dingen instellen.

14. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik in het begin ook:9 kwam thuis en zette hem neer en dacht dat ie echt veel te groot was.. maar nu heb ik zoiets van kleiner had niet gemoeten}:]

Nee je moet iig elke maand minimaal 2% afbetalen als ik me niet vergis.. maar als je hem na die 10 maanden niet afbetaald hebt moet je denk ik wel veel rente betalen. Je moet je ID kaart meenemen (moet je toch altijd bij je hebbenO-) ) en je Pinpas. Dan gaan ze controleren of je kredietwaardig bent, en als je dat bent kun je de tv meteen meenemen:)

Je kunt misschien nog wat met de instellingen van de tv zelf klooien.. kleuren wat aanpassen wellicht.. maar dat zou ik later doen als ik jou was.. Eerst genieten van je nieuwe aanwinst;) \o/

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Jep, ik heb hem nu goed want als ik Lotr op start dan zie ik HD GAMING staan!\o/

En wat een details,, niet normaal!

16. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg bij elke EA game HD gaming te zien op mijn crt tv :p

Waarom heb je eigenlijk een VGA gekocht, je kan toch ook component gebruiken?

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welke tv jij hebt gekocht maar als het een HD Ready LCD TV is kun je de resolutie in het dashboard beter op 1360 x 768 zetten voor nog beter beeld.

1024x768 is namelijk geen HD, 1280x720 en alles wat daarboven ligt is wel HD

18. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz, hoe bebalen ze dan of je kredietwaardig bent?:9
    en weet iemand of de prijzen van mediamarkt ongeveer gelijk liggen met de internetwinkels? Of toch wel wat daarboven?

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Simpel.
    Één belletje naar BKR in Tiel is genoeg !!!

Als je bijvoorbeeld een flexibel krediet, een creditcard of een kredietlimiet op uw betaalrekening of een gsm-abonnement hebt, dan sta je daar geregistreerd.

Volgens mij een Samsung R-serie.

20. Rabasa

Rabasa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is m'n LE32N71 afgeleverd. \o/

M'n xbox360 aangesloten via de Monster gamelink (+toskit).
    Geluid via de pioneer dcs-333. Wat is dat genieten zeg. Eventjes PGR3 gedaan. Heerlijk dat keiharde gebrul van die motoren }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina