Ja update was er gister ook al, vind de besturing nou niet echt denderend verbeterd ofzo hoor (hij zou smoother worden ofzoiets)... Achja vind het desalniettemin een aardige game omdat ik de Xbox versies gemist heb.
Jep ik vindt dat er helemaal niks veranderd is, alleen maar verslechterd. Ik deed vanmiddag create match en ik was dus in me eentje en toen kwam er iemand bij en toen sinchronizing ofzo.!
Is dit een spel die je samen met een vriend thuis kan spelen? Dat je bij elkaar bent en iedereen af kan knallen?
Co-op is zoiets als in medal of honer? Gewoon met 2 man iedereen afknallen en de missies oplossen in het spel. Welke oorlogspellen moet ik dan wel kopen waarbij dat kan?
voor de 360 zou ik dan gears of war of halo 3 kiezen, perfect dark zero heeft het dacht ik ook, en co-op is idd gewoon met meerdere spelers de missies doen
halo vind ik maar niks. Ik hou met Co-op alleen van schietspellen tegen mensen. Dus geen futuristische troep, maar gewoon duitsers of jappen afknallen ofzo.
Vandaag heb ik het voor het eerst gespeeld, het lijkt erg leuk. Alleen in het begin kom ik gelijk al niet verder. Als ik uit het water kom, dan beland ik in een soort grot. En daar moet ik dan uitkomen ofzo. Weet iemand hoe ik daar verder kom?
Neem allebij een spartan skin : Btw Far cry zitten ook 'Monsters etc' in hoor Btw je tripple post.. niet achter elkaar posten.. Kijk ff op www.gamefags.com
daar staan alleen maar cheats. Niet de oplossing met wat ik in die grot moet doen, hoe ik er ook kom ofzo.
Wordt het online nog een beetje gespeeld, want anders is dit wel een aantrekkelijk aanbod voor 30 euri's