[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk. Ze willen nog wel eens tijdens een evenment als de (wijlen) E3 of de TGS live een week gratis maken. Maar een maand zie ik niet gebeuren.:cool:
     
  2. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    mortalexe, Ik had het over lifetime free Xbox Live Gold :p
    Maar goed, het leek mij ook sterk, ik had het alleen ergens gehoord en kon het niet meer bevestigen later. Bedankt.
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond een aantal poorten opengezet die hierboven staan beschreven, als diegene met wie ik helaas niet kan praten dezelfde poorten open laat zetten, zouden wij dan met elkaar kunnen voice-chatten?
     
  4. nelish

    nelish Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik op xbox live ga gooit die me der na enkele minuten af:confused:
    ik heb draadloze verbinding.
    kan iemand mij helpen?
     
  5. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om een account te verwijderen? Dus als ik inlog op http://www.xbox.com/nl-NL kan ik daar ergens een optie account verwijderen vinden?

    Alvast bedankt
     
  6. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT blijft maar op STRICT staan
    Welke provider?: XS4ALL
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 3000/512

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Thomson Speedtouch
    Modem type?: 716i V5 WL
    USB/ Ethernet?: USB

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Geen

    Router

    Welk merk router heb je?: HET IS ROUTER + MODEM IN EEN
    Welk router type?: HET IS ROUTER + MODEM IN EEN
    Welke firmware?: Weet ik niet
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: In een game kan ik niet voice chatten, iemand joinen en heel erg veel last van LAG
    Wat heb je geprobeerd?: Poorten open gezet, udp 88, udp 3074, tcp 3074
    Waar stopt de test?: Hij geeft bij NAT aan STRICT
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: STRICT

    EDIT: Ik heb net eventjes XS4ALL aan de lijn gehad en die heeft alles met mij doorgenomen. UPnP moest aanstaan, die heb ik aan... en ik moest de poorten ingesteld hebben. Die heb ik zoals hierboven gedaan en hij zei dat hij het dan zou moeten doen... maar dat doet hij dus niet. Heb ik iets verkeerds gedaan met de poorten?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  7. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil via me laptop (draadloos internet verbinding) live met me xbox 360 kunnen gaan, iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen doen?
    (want iedereen bij ons heeft een laptop en gaat dus draadloos, gewone aansluiting hebben we ff niet.)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarom koop je dan geen draadloze adapter voor je xbox 360 .. heb je minder last van lag dan dat je dit via je latpot laat lopen
     
  9. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ow wist niet van het bestaan van een draadloze adapter ;)
    wat is de prijs en kan je zo'n adapter gewoon bij de frs halen?
     
  10. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik heb het probleem gevonden hoor. Ik zit nu eventjes niet thuis, maar zodra ik er ben zal ik de oplossing eventjes neerzetten voor andere mensen die problemen hebben met een Speedtouch Moden+Router.

    Na veel gebeld te hebben met XS4ALL, Xbox en Speedtouch ben ik erachter gekomen.

    Misschien ook wel handig om het dan straks in de beginpost te zetten Fardo?
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    80.00 is de adviesprijs en waarschijnlijk hebben ze deze wel bij frs maar je kan toch zeker 10,- besparen als je via het internet bestelt ;)
     
  12. FireFly

    FireFly stop, drop & roll

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    US naar Ned

    Hey Fardo ik heb een klein probleempje. Ik heb mijn 360 met xboxlive met amerikaanse gegevens ingevuld het er op neerkomt dat ik elke keer amerikaanse text zie op marketplace e.d. Nou heeft een kennis van mij zich gewoon als nederlander geregistreerd en heeft nederlandse text op zijn dashbord.

    Mijn vraag luid dan, hoe zet (of verander) ik mijn bestaande gegevens naar Nederlandse gegevens..... Ik heb al tig dingen geprobeerd maar kan niet van land switchen. Zowel op live als op internet krijg ik het niet voorelkaar.

    Grtz!
     
  13. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Het werkt inderdaad, bedankt!

    Nu heb ik weer 3 maanden Live, een Xbox Headset en Forza Motorsport voor 9.90. En die Forza ga ik voor de FRS inwisselen voor 10 euro korting, dus dan heb ik 3 maanden Live voor -10 cent. :lol:
     
  14. nenm1992

    nenm1992 GAMEN!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!
    Ik ben nieuw hier ik heb mijn xbox360 nu een weekje en ben alleen maar bezig met saints row:)
    Ik wou binnekort live gaan kopen maar heb eerst nog een aantal vragen:
    1. Al die patches en updates enzo..kun je die op de xbox360 downloaden of moet je die van je pc naatr je xbox overzetten? uit leg graag:thumbs:
    2. Als ik online ben, kan je dan een eigen server maken of moet je dan bijv. geld betalen om zon game te huren ofzo?
    3. als jullie deze 2 vraagjes beantwoorden zal ik erg blij zijn en binnekort ook lve gaan kopen!\o/ \o/ \o/ \o/
    ty, gretjes nenm1992
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hehe, ondanks dat dit topic binnen no-time gesloten zal worden wil ik je best ff helpen.
    1- Patches download je direct op je 360
    2- Ehm... beetje vage vraag ^_^ maar je kunt gewoon games joinen of maken (gratis)
    3- Ehh fijn :+

    Veel plezier met je 360 verder :)
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je je xbox ook nog niet hebt aangesloten op het internet, maar dat kan je natuurlijk al gewoon doen. Je heb dan automatisch xboxlive siver en kan je vast de updates, demo's, trailers en andere leuke dingen van maketplace downloaden. Zoadra je live gold koopt kan je ook online spelen.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wil nu GoW eraan komt echt Live maar heb wat vragen:

    1. bij die tips bij live forum staat overal breedband verbinding , kan dit niet wat anders? want ik heb namelijk adsl beneden en wireless op mijn kamer.
    2. moet ik een modem of router op mijn kamer hebben?


    alvast bedankt _0/
     
  18. FireFly

    FireFly stop, drop & roll

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    raar dat niemand een oplossing heeft voor mijn probleem.....:confused:
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    of op mijne :confused:
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooruit dan doe ik het wel weer ;)

    1, Ja je moet breedband hebben om xbox live te kunne gebruiken, maar het goede nieuws is dat ADSL = breedband :cool:
    Ik neem aan dat er niet veel verlies optreed door het internet wireless naar je kamer te sturen dus dat zou moeten werken. Je kan natuurlijk gewoon de internet kabel van je pc in de 360 prikken, dat zou gewoon moeten werken, maar dan kan je niet tegelijkertijd je pc online hebben. Daarvoor is er een wireless ontvanger die je achterin de 360 prikt (usb) en die het internet signaal uit je huis zou moeten kunnen opvangen.
    2. Bedraad kan natuurlijk ook, dan moet je een router hebben om het signaal te delen. (lijkt me echter vrij omslachtig gezien je thuis een draadloos netwerk hebt)

    Een extra modem op je kamer is niet nodig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina