Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet, ik verwacht hem eind deze week begin volgende week.
     
  2. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af hoe ze het doen. ik bedoel dan de levering. want in amerika kwam ie gister in de winkels, wordt ie dan geimporteerd door Bol ofso? of komt er meteen een lading naar europa toe?
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    in amerika lag hij al een paar dagen voor de release in de meeste boekwinkels.
    ik zie wle wanneer hij komt, heb niet echt haast.
     
  4. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel, wantmijn 360 is namelijk kapot, en ik heb geen zin om al me vrije tijd te besteden aan schoolwerk (hoewel ik dat eigenlijk wel zou moeten;))
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    op http://www.xboxyde.com zijn nieuwe scans te vinden van Halo 3. Komen uit Famitsu magazine. Ik geloof dat er wel een aantal nieuwe screens tussen staan.

    @ mods

    Ik hoop btw dat het niet verboden is te linken naar een site waar de scans staan. Anders kun je dit bericht aanpassen/verwijderen.

    /Mod Site mag genoemd worden.. Scans zelf niet gepost. :) Dus zo is het prima.
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh boefje! dat mag ook niet ;)

    volgens mij zie ik trouwens op het derde plaatje rechtsonder de legendary edition (kon het natuurlijk niet laten om te kijken :))
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    op dat 2de plaatje zie je MC die nieuwe brute wapens dual wielden.
    en ik ben echt helemaal gek van de nieuwe assault rifle, echt mooi sleek design.
    en op de derde piczie je de spartan laser, lijkt echt verdomdevell op fuel rod gun, maar dan geel.
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    op de 2de scan zie je ook een battle rifle met een langere loop dan in halo 2.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Screens zien er erg goed uit! Maar hoe zijn hun daar aan gekomen?
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    van het internet geplukt? O-)
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het linkje even verwijderd omdat het voorheen ook niet mocht.. Al vind ik persoonlijk dat je best een site mag noemen waar ze toch al staan en besproken worden. Een website als die genoemd werd is immers ook toegankelijk voor iedereen.

    Ik ga het even navragen.. Brb
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Viel het jullie ook op dat de Battle Rifle een langere loop heeft? En dat je nu je tweede wapen op de rug hebt? Vind het opzich wel realistisch, maar in een holster op je dij of in een holster op je rug leek me wel mooier eigenlijk. De Assault Rifle ziet er gewoon kik uit, en ik vind die Spartan Laser maar dom. Wat is 't eigenlijk? Toen ik 't zag voor 't eerst dacht ik dat 't een soort short-range full-automatich rifle (:+) was ofzo, zoals in Halo 2 dat gare knetter ding. De Quad ziet er wel leuk uit, maar wat moet je er mee? Heeft geen wapens, alleen snelheid, het voordeel is wel dat je met z'n tweeën er in mag. De scope van de Sniper-Rifle is anders en de nieuwe Brute wapens zijn wel ruig ja! Mooie scans, heb zojuist aan Mirik gevraagd of ze in de startpost mogen en het antwoord is nee. Andermans scans wordt niet aangedaan, sorry.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De scans zelf misschien (nog) niet, maar ik vind eigenlijk best dat de site waar ze staan genoemd mag worden.

    De vraag ligt in elk geval in het mod-hok. :)

    //edit; de site is weer terug in de post. http://www.xboxyde.com dus. :)
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    deze screens zijn al stukken scherper, wordt meteen duidelijk dat het er grafisch niet echt op vooruit is gegaan. Ik hoop dat als je met marines ofzo praat dat die dan iig wel een gedetaillerde kop hebben zoals in gears of war. Voertuigen landschappen etc zien er wat mij betreft uit als halo 2 met een wat hogere resolutie voor zover ik dat kan bepalen uit deze screens. Jammer vind ik dat. Ze zeggen dat ze bij hun stijl wilde blijven, maar dat is een raar excuus, je kan toch ook een gedetailleerd grafisch topspel maken en toch die sfeer behouden of zien jullie dat anders??
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zie dat anders ja. :)

    Want, het spel is nog in de ontwikkelingfase. Een scan is nooit zo duidelijk, zeker niet een scan van bijvoorbeeld een screenshot die weer gemaakt is van een video. :+
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    meeste textures zijn nog placeholders uit halo 2, alle grafische poespas zoals speciale belichting zijn nog uitgeschakeld.
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er anders behoorlijk goed uitzien. Vergeet niet dat het om een alpha versie gaat en dat een hoop textures slechts placeholders zijn. Ook HDR lighting is nog niet toegepast en zo zal het met nog wel meer effecten zitten.

    De twee screens rechtsboven op de derde scan geven weer een echt Halo(1) gevoel. Ziet er echt supermooi uit als je het mij vraagt. Roept toch weer een vertrouwd gevoel op.

    Nu wordt het wachten op de echte screens. Wanneer kwamen die nou? Samen met EGM toch?
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke plaatjes. ik zie dat de quad er waarschijnlijk toch in komt. wat nieuwe wapens, en weer veel gare forerunner gebouwen waar we (helaas) niets over te weten gaan komen.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, volgens mij was 't de bedoeling dat zij de eersten zouden zijn. :+
     
  20. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd. Bungie zal ook wel niet al te blij zijn met wéér nieuwe scans.
    Ben benieuwd of er nog iets nieuws te zien is in de EGM als ie uitkomt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina