[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah raar man, Ik hoop dat ik de mijne snel terug krijg.
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    o lekker wat je nu leest ze zijn jou xbox kwijt en het komt er dan in feite op neer dan je gewoon een nieuwe kan gaan kopen?
     
  3. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vandaag gebeld omdat ik de mail gisteren nog niet had ontvangen maar de mailserver is een beetje overbelast dus het gaat heel langzaam. Waarschijnlijk vanavond of morgen krijg ik de mail met de labels en kan ie eindelijk met UPS mee.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben de net teruggebeld naja me moeder ik krijg niks vergoed van microsoft het is waarschijnlijk me eigen schuld dat me spellen beschadigen in me xbox omdat ik waarschijnlijk boos wordt als iets nie lukt en met de controller ga gooien op mijn xbox (tuurlijk ik ben zo zuinig als het maar kan)
    dus vanavond gaat me vader even bellen
     
  5. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Xbw members/vrienden,

    Bij het aanschaf van Xbox360 heb je te maken met een consumentenkoop o.g.v. art. 7:5 van het Burgerlijk Wetboek, nader te noemen BW.
    Art. 7:17 BW spreekt over ‘’conformiteit’’. Als onze Xbox360’s kapot gaan beantwoorden zij niet aan de overeenkomst, omdat zij dan niet de eigenschappen bezitten die wij als koper o.g.v. de overeenkomst mochten verwachten. Er is dus sprake van ‘’Non-conformiteit’’.

    Conformiteit bij consumentenkoop: Art. 7:18 lid 2 BW zegt dat bij een consumentenkoop wordt vermoed dat de zaak bij aflevering niet aan de overeenkomst beantwoordt, indien de afwijking zich binnen 6 maanden na aflevering heeft openbaart.

    En bij Non-conformiteit hebben wij als consument zijnde recht op een correcte nakoming. Dit recht op correcte nakoming is geregeld in art. 7:21 lid 1 BW. Hierin is opgenomen dat indien de zaak(Xbox360) niet aan de overeenkomst beantwoordt(omdat hij kapot gaat), kunnen wij als koper eisen:
    - vervanging van de afgeleverde zaak, of terwijl een nieuwe Xbox360

    In lid 4 van art. 7:21 BW staat dat aan de koper geen recht op vervanging van de afgeleverde zaak toe komt, indien vervanging onmogelijk is of van de verkoper niet gevergd kan worden.
    In ons geval is nakoming wel mogelijk, Xbox360 is geen species-zaak. Er zijn genoeg 360’s op onze aardbol. Dus een vervanging is wel mogelijk.


    Hopelijk, hebben jullie hier wat aan.

    ps:Ja, ik studeer rechten ;) en Nee, ben er niet trots op ;)
     
  6. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar bij mij zin dus wel een stuk of 15 spellen naar de .......... en hij staat gewoon op de vloer (beton) zelf waterpas enz....
     
  7. bubu

    bubu Guest

    hammer wat is er met jou xbox gebeurd :eek:???
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna al me spellen zijn bekrast met cirkels en nee ik draaihem nie om hij staat stabiel waterpas alles geen trilling of wat

    en ik heb die oude drive ook nog
     
  9. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    als het aan die ..... van de helpdesk ligt wel, die laten gewoon niets meer horen, de laatste die ik daar sprak was een supervisor die me dat spel beloofde en ook beloofde hij mij 2 weken geleden terug te bellen.
    Dat heeft die niet gedaan daarom ben ik naar de winkel gegaan en die gaan het nu verder afhandelen.

    ik heb mijn lesje geleerd en stuur niets meer op naar MS en die amateurs van de helpdesk bel ik ook niet meer.

    GrtZ..
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar een zooitje maar dat zal nie aleen bij ms gaan ook bij sony of nintendo

    je wordt tegenwoordig belazerd waar je zelf bij staat.

    en me pa is ff aan het bellen naar ms :)
     
  11. bubu

    bubu Guest

    hammer, als je geen vergoeding krijgt op de games, dan kun je ze bij sommige, videotheken laten maken, daar hebben ze zoon apparaatje waar ze de krassen uit de dvd halen dan polijsten ze hem, gewoon heb ik ook eens gehad met NFS MW
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik krijg me drive ook nie vergoed niks nakkes nada en werkt dat polijsten wat kost dat? is het schadelijk voor de console?
     
  13. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet schadelijk, ik heb trouwens pas geleden een spel gefixt met tandpaste en dat werkte echt goed!! daarna geen vastloper meer gehad en daarvoor elke keer op het zelfde moment misschien kan je dat proberen
     
  14. bubu

    bubu Guest

    Juist,,,

    Noudan zou ik toch voor het polijsten gaan.

    Ik was toen de eerste die het liet doen, en ze wisten niet of het werkten dus ik mocht het gratis als ik daarna even zou bellen Volgens mij was het 5 euro per dvd, of cd etc.

    En ja het werkt daarna werkte nfs weer prima :thumbs:
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja me spellen doen het alemala nog wel aleen saints row die is egt een beetje verk****
     
  16. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft WAT BEN JE AAN HET DOEN!!!!!!!

    ze maken de xbox 360 van top tot FLOP:confused: ik hoop dat ik snel een xbox terug krijg en dat deze niet kapot gaat zo wel wil ik geld terug... en ga ik toch weer terug naar nintendo ook al vind ik de xbox 360 een machtig mooie console(als hij het doet)
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    me pa gebeld kreeg een marokaan aan de lijn nier racisties bedoeld maar die heeft ander zaak ervan gemaakt en alles weer opnieuw maandag wordt ik teruggebelt door die eikel
    want hij zij dat het niet hoort
     
  18. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox vertoont nog steeds dezelfde kuren maar hij werkt teminsten nog
     
  19. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt hem al ik nog niet stomme vrouw zegt dat hij eind deze week of begin volgende week wordt gestuurd. Yeah right kom met iets nieuws geloof ut namelijk niet meer. Wacht nog een week af maar anders moet ik maar maatregelen gaan nemen vind het echt slecht.
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het niet meer prey the godfather gun en nfs most wanted die ik alemaal tog veel heb gespeel zijn gewoon nog helmaal gaaf :confused: ik begin te twijfelen aan mezelf
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina