[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

1. mars15

mars15 Guest

normale heb ik, gewoon normaal hoesje

2. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okej mars15, en zitten die Camaro Concept, jaguar xk, koeinsegg CCX en de nissan 240sx erin?? maar hoelaat kreeg je hem ongeveer, hopelijk krijg ik hem met de post in de morgen.

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kan niet connecten met EA nation zecht ie :confused: wtf moet ik doen om te kunnen connecten voor online mode

4. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff wat een lelijk spel zeg.
    Absoluut het geld niet waard naar mijn mening.
    Net ff zitten spelen maar t enige leuke is je auto s verbouwen, het racen op zich stinkt!!

5. mars15

mars15 Guest

kreeg gewoon met de post mee

zal later op de avond naar de autos kijken kan nu in het hoofdmenu alleen deze kiezen, je kan vet uitbouwen zeg, bepalen hoever die omhoog moet enzo. in plaats van een standaard afmeting

6. mars15

mars15 Guest

Ik heb nu een nieuw gedeelte er bij op me map, en ik heb Colin in me team. Maar dat driften gaat me niet goed af, heb ik 200 gescoord, haalt de tegenstander al 6000

Iemand tips ?

Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2006
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    dit stukje vond ik op gamed.nl

Het nieuwe slachtoffer is Need for Speed: Carbon geworden, een spel dat net verschenen is. Electronic Arts heeft een flink pakket aan downloads voor je klaar staan, elf stuks om precies te zijn. Even de puntjes bij elkaar optellen en terugbrengen naar prepaid kaarten leert ons dat dit pakketje goed is voor zo'n veertig Euro van je geld.

Alsof dit geheel nog niet raar genoeg is weegt de content ook slechts 108 KB. Het lijkt dus zo te zijn dat de content allang op de disc aanwezig is, maar dat je het door de betaling eerst moet unlocken.

De lijst met updates is als volgt:

- The Collectors Edition Upgrade - 800 Points
    - Performance Drivetrain Bundle - 400 Points
    - Performance Engine Boost Bundle - 400 Points
    - Performance Handling Bundle - 400 Points
    - Ultimate Performance Bundle - 800 Points
    - Muscle Car Autosculpt Body Kit - 300 Points
    - Autosculpt Tuner Body Kit - 300 Points
    - Autosculpt Exotic Body Kit - 300 Points
    - 1999 Nissan Skyline GT-R R34 - 80 Points
    - 2004 Lamborghini Murcielago - 80 Points
    - 2006 Dodge Viper SRT-10 - 80 Points

deze hele upgrade moet 40,- euro s kosten
    EA is echt belachelijk bezig :mad:

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    De enige upgrade die hier van belang is is die van de Collectors upgrade. de rest die je kan kopen zit al in et spel alleen door ze te kopen heb je ze al unlocked zeg maar. Dus et is alleen een manier om sneller aan die spullen te komen. Het zit al in de game

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Toch geldklopperij aangezien het nu al bekend is. Dan hadden ze het ook in de game kunnen stoppen, ook die paar extra auto's. Zelfde als bij de godfather, level 4 wapens zaten al in het spel, zelfs de figuren waarbij je ze kon kopen, maar om ze te kopen moet je MP lappen. Die downloads waren zelfs maar een paar KB , dus die zaten echt wel al in de game. In zon geval noem ik het geen extra content meer.

10. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zt ook met dat driften. Das echt zwaar moeilijk (totdat je het door hebt. Ik bedoel "EA it's in the game"). Je moet iig snelheid hebben met driften. dan kun je door de snelheid een bonus halen die je punten max 5x verdubbeld.

Voorderest vind ik het zo slecht nog niet eens, maar das een persoonlijke mening. Ik speel m op een 42" HDtv van Samsung, en ik vind t er best nog wel gelikt uit zien voor een arcade. Kijk, het is geen racesimulatie. Mensen die dat hier afkraken weten daar het verschil niet tussen. Die kraken een game af omdat ze het zo echt mogelijk willen zien. Dan moet een je een racesimulatie game kopen (strax bijv. Collin Mcrae DIRT)

Kleine opsomming;
    + er zit een leuke snelheid in een spel. Ik speel t op een groot scherm, dus leef me er echt in.
    + Het rijd echt lekker. Ik ben begonnen met dat rooie wagentje (Mazda geloof ik)
    + Er zitten filmpjes in, die zijn grafisch echt goed. Mijn vriendin (ok, das nou wel een noob 1e klas, maar toch) vroeg me of t echt was of computer beeld. (die filmpjes als je teammaat wordt voorgesteld zeg maar)
    + Goeie club en techno in de menu's \o/
    + Het concept van t spel is leuk, verover je stadsdeel.
    + voor deze €30,- ga ik m zeker houden (tot ie uitgespeeld is)
    + hoog verslavingsgehalte, wanneer je er ff achter kruipt zijn er zo 4 uur voorbij

- HEEL NEP; GEEN SCHADE!!! JE KRIJGT POLITIE ACHTER JE AAN, DIE RIJDEN HUN AUTO'S TOTAAL KORT, JIJ BLIJFT RUSTIG DOORJAKKEREN =(
    - Het is en blijft Need 4 Speed, er is geen vernieuwing. We kennen het nu inmiddels wel. Het had leuker geweest een compleet nieuwe game op de kaart te zetten
    - Uitdagingen zijn te makelijk. Zonder mijn auto te tunen win ik bijna alles. (tot nu toe)

Al met al een geinige game, die ik zeker (ook vanwege een leuk aanschafbedrag zeg maar) ga houden. Ok het is niet de meest dikke racegame, maar EA is ook niet de meest dikke ontwikkelaar. Toch is het grafisch wel goed, tot nu toe het best van EA. :thumbs:

11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0

Er zit wel schade in de game

12. mars15

mars15 Guest

zijn die filmpjes nou echt, althans de spelers lijken zo echt :eek:

Zit op 33 procent heb nu in de career een

Porsche Cayman S uit 2006

Online ga ik pas ranked spelen als ik de career helemaal heb gehad, en de auto's max heb opgevoerd

Maar careeer is soms echt lastig nu, had zo 8 minuten race, word ik nog 2e :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2006
  13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zie het al gebeuren dat ze de game's zo moeilijk gaan maken, dat het haast onmogelijk is om iets te unlocken, dan zijn er een hoop mensen lomp genoeg om er voor te gaan betalen. Tevens is de prijs nu al veel te hoog. Collecters Edition is in de winkel meestal sowieso al duurder, dus die 800 points kan je over het hoofd zien, maar de rest, schandalig. Het is misbruik maken van de lompe consument.

14. mars15

mars15 Guest

Ach de rest kan je unlocken,

je hoeft het ook niet te kopen |:-

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, lees het nou eens goed.

16. Rickyoung

Rickyoung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een verdubbelig gehad van 7x.. je moet idd zo hard mogelijk en zo dicht mogelijk langs de rand (Wat ze ook al zegt in het filmpje) en dan gaat je tellertje vrij hard..

Verder vind ik dit toch een aardig vette game, had het niet verwacht na de demo die enorm tegenviel voor mijn gevoel, maar het speelt erg lekker vind ik toch.

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    gierig zeg die beschikbare auto's...

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    dan is het nog veel erger dat ze dit aanbieden terwijl andere denken dat dit nieuwe stuf is terwijl al in de game zit .

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Als je met de drift van richting verwisselt kan je combo's maken. Dus eerst linker bocht, rechterbocht, etc. zonder te botsen. Dus eerst veel snelheid maken en een hele bochtencombinatie aan elkaar driften :) Bonuspunten krijg je door aan het randje te driften en snelheid maar de combo mulitplier telt het hardst door en is belangrijkst

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  20. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond dit plaatje op internet, wel grappig..

Deel Deze Pagina