Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad :cool:!
    Beetje vreemd anders....

    In elk geval altijd leuk een goed team creëren. Echter moet dit met stappen tegelijk gaan...
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben masterleugea begonnen met ADO. Is heel lastig op Top Player. Was met Barca spaanse competitie bezig en dat was eigenlijk wel makkelijk op Top player. Is dit weer een leuke uitdaging.

    En ik kan de hele tijd niet scoren op Xbox Live, ik had iets van 4900 punten. Die gozer waar ik tegen ging 5200. Gaat ie 4-2-4 spelen :lol: ! Scoorde binnen 5 minuten door blunder van de keeper. Daarna heb ik hem helemaal van de mat gespeeld. 7-0 *) ! Voelt erg lekker, van mij mogen er meer zo gaan spelen!
     
  3. shonosuke

    shonosuke Guest

    Heb ik ook daarom vraag ik ook of hier iemand een match wil spelen want ik heb gehoord dat het wel lukt als je via je friendlist iemand invite
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je je xbox opstart, en je maakt gewoon de hele tijd een wedstrijd aan, heb je binnen 20 sec een tegenstander. Vorige keer lukte het me ook niet. Nu ik gewoon steeds een wedstrijd "maak" lukt het wel.

    Toen ik een keer iemand ging uitdagen lukte het me niet, en daarna create ik er 1 en dat ging ook niet. Xbox gerestart en toen lukte het maken ervan wel. Suc6 ermee!
     
  5. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die kut button lag! Is gewoon niet leuk om mee te spelen,,,
     
  6. shonosuke

    shonosuke Guest

    Had net een match met iemand van dit forum(Weet zn forum naam niet)
    En er was helemaal geen lag
    alleen het rennen online is soms irritant
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ook (jij was het niet ;) ).
    Als je joined zoals ik nunet dan is het traaaag en laggg...
    Het werd 0-0, maar eigenlijk was het niet te spelen...
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook geen ranked match voor elkaar om te spelen:confused: Ik probeer nu maar eens om mijn xbox te herstarten en nog eens te proberen.

    Edit: Nou ik heb een match aangemaakt, maar het lukt nog steeds niet:mad:
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  9. shonosuke

    shonosuke Guest

    Zolang je binnen nederland met iemand van je friendlist speelt dan is er bijna nooit lag,dus als iemand geintreseert is om een keer te spelen zonder lag voeg me dan toe;)
     
  10. sander93

    sander93 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij eens uitleggen hoe je goed de bal kan wegkoppen bij voorzetten en corners van de tegenstander. Ik krijg de hele tijd koppallen tegen waardoor ik al vele punten heb gemorst in mijn master-league seizoen met forentina?
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat kan niet met ranked
     
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nee normaal
     
  13. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat haat ik die mensen die opeens leaven en dan de game opeens stopt en ik dan moet disconnecten...

    Like WTF? Oo
     
  14. shonosuke

    shonosuke Guest

    Hoe invite je iemand?
    De "Invite to play game" is bij mij grijs in PES6 en ik kan er niet op klikken
     
  15. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu echt gehad met PES6 op Live. Ik heb vandaag 8 potje gedaan en 6 verloren, waarvan 2 keer you lost connection with Xbox Live en 3 keer, omdat om de een of andere reden ik niks meer kan doen. Dit irriteert me echt hard.
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Wacht dan gewoon op een update doe niet zo moeilijk, speel tot die tijd gewoon unranked waarom de haast om gelijk ranked te spelen.

    Binnenkort wanneer alle problemen zijn verlost speel je weer lekker verder, en vrees neit, deze zal wel komen
     
  17. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen disconnetcts of cheaters gehad gelukkig...

    Net helaas een vriend van me op mijn account laten spelen, ranked per ongeluk! 2 verloren... Weg ongeslagen status... *snotter* ;-)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik wacht inderdaad ook gewoon op die Update, voordat ik Ranking ga spelen :)!
    Wil er straks wel vanuit gaan, dat ik gewoon fatsoenlijk op Xbox Live Ranking kan gaan spelen, zodat ik ook eerlijk win of verlies.

    Niet straks van die frustatie momenten als Renzoku :cool:!
    In elk geval werkt Unranked, wat ik nu dus veel speel, nog altijd perfect of wat haperingen na bij bijvoorbeeld de uittrap van een keeper!
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zoals Cyrax al heeft gehad, je langste kopsterke speler selecteren, die bij de eerste paal zetten en zodra de corner genomen wordt voor het mannetje komen.
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik wacht ook nog wel even met het spelen van ranked-matches. De patch zal spoedig komen verwacht ik. Ik vermaak me de komende tijd wel offline (heerlijk toch een voetbalspel die ook offline leuk om te spelen is :p). Elke dag speel ik een of twee wedstrijden in de league (speel nu echt league en geen master league).

    Gister 3 - 1 gewonnen van Feyenoord met Ajax. In blessuretijd liep ik Stekelenburg per ongeluk in eigen doel. Die linker-analoge stick reageert niet goed, of is gewoon echt te gevoelig in dit spel. Maja, gelukkig stond ik al met 3 - 0 voor.

    Een mooie goal zat er trouwens bij van Huntelaar. Passte breed naar Sneijder, die lopt hem van de zijkant over twee verdedigers heen (je ziet sneijder uit de draai passen en hij valt dus ook om), Huntelaar neemt de bal aan op de borst en tikt hem na de bal twee keer te laten stuiteren onder Lodewijks door. Was een erg snelle goed opgezette aanval.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina