Ik zt ook met dat driften. Das echt zwaar moeilijk (totdat je het door hebt. Ik bedoel "EA it's in the game"). Je moet iig snelheid hebben met driften. dan kun je door de snelheid een bonus halen die je punten max 5x verdubbeld.
Voorderest vind ik het zo slecht nog niet eens, maar das een persoonlijke mening. Ik speel m op een 42" HDtv van Samsung, en ik vind t er best nog wel gelikt uit zien voor een arcade. Kijk, het is geen racesimulatie. Mensen die dat hier afkraken weten daar het verschil niet tussen. Die kraken een game af omdat ze het zo echt mogelijk willen zien. Dan moet een je een racesimulatie game kopen (strax bijv. Collin Mcrae DIRT)
Kleine opsomming;
+ er zit een leuke snelheid in een spel. Ik speel t op een groot scherm, dus leef me er echt in.
+ Het rijd echt lekker. Ik ben begonnen met dat rooie wagentje (Mazda geloof ik)
+ Er zitten filmpjes in, die zijn grafisch echt goed. Mijn vriendin (ok, das nou wel een noob 1e klas, maar toch) vroeg me of t echt was of computer beeld. (die filmpjes als je teammaat wordt voorgesteld zeg maar)
+ Goeie club en techno in de menu's \o/
+ Het concept van t spel is leuk, verover je stadsdeel.
+ voor deze €30,- ga ik m zeker houden (tot ie uitgespeeld is)
+ hoog verslavingsgehalte, wanneer je er ff achter kruipt zijn er zo 4 uur voorbij
- HEEL NEP; GEEN SCHADE!!! JE KRIJGT POLITIE ACHTER JE AAN, DIE RIJDEN HUN AUTO'S TOTAAL KORT, JIJ BLIJFT RUSTIG DOORJAKKEREN
- Het is en blijft Need 4 Speed, er is geen vernieuwing. We kennen het nu inmiddels wel. Het had leuker geweest een compleet nieuwe game op de kaart te zetten
- Uitdagingen zijn te makelijk. Zonder mijn auto te tunen win ik bijna alles. (tot nu toe)
Al met al een geinige game, die ik zeker (ook vanwege een leuk aanschafbedrag zeg maar) ga houden. Ok het is niet de meest dikke racegame, maar EA is ook niet de meest dikke ontwikkelaar. Toch is het grafisch wel goed, tot nu toe het best van EA.
Klik om te vergroten...