Rainbow Six Vegas (Multiplayer)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Gamersea, 29 okt 2006.

  1. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet letterlijk nee, maar wel als ze hun wapen om een hoekje steken via een schermpje :p
     
  2. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan een wapen dat dat kan in het spel ipv neppe covermode. Wapens kan je als host uitsluiten en covermode waarschijnlijk niet:{
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij zal dat wel meevallen hoor, want echt vaak zal je niet in het "openbaar" staan zodat iemand je goed kan neerknallen om de hoek. Er zijn genoeg schuilmogelijkheden zoals ik het zo zie :)
     
  4. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is het probleem juist. Iedereen word te bang om zich te laten zien en dus staat een heel team achter een muurtje tegenover het andere team dat gecoverd staat. Dat is toch niet leuk? Dit vertraagd de gameplay gewoon te hard. Enige medicijn hiertegen zou zijn als je tevoorschijn komt om te schieten dat je 3sec niet kan schieten, zodat de geambushte op tijd kan reageren.

    Dit zal ervoor zorgen dat covermode minder gebruikt zal worden en dus de gameervaring zal verbeteren!
     
  5. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Exact!!!

    Ik miste in GRAW ook de "wall-hug".
    Ik ben wel blij dat het erin zit.
    Perfect Dark Zero had de "wall-hug" ook maar dit was ook meer rennen dan realistisch.

    Dit is gemaakt door het team achter Rainbow Six 3, de beste Rainbow Six in mijn ogen.:b:
     
  6. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Met graw kan je de multiplayer in thirdperson spelen dus dan is het al mogelijk om om een muur heen te kijken. Een wall-hug/covermode zou het dan nog erger maken. Door al dat thirdperson gecamp zijn heel veel mensen al na een paar weken gestopt met deze game.
     
  7. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moeten ze het als volgt regelen: Als je tegen een muur aan gaat staan en om een hoekje kijkt, dan wordt ook gewoon (een deel van) je hoofd zichtbaar. Daardoor is degene die tegen de muur staat redelijk kwetsbaar, en is alles weer in evenwicht. Niet veel mensen zullen lang zo blijven staan, want dan heb je zo een stuk lood in je kop.

    ik
     
  8. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt dat is ook zo dat een hoop mensen er mee gestopt zijn.

    Ik hoorde zo net wel van Mirik dat de Rainbow Six demo die hij heeft echt motherfacking huge levels heeft, en cool is.
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    In covermode ben je echt niet instaat om lang genoeg te campen. Zelfs een n00b weet dat ie tientallen manieren heeft om langs die persoon te komen
    3 opties: smoke, flash, frag
    1 optie: gebruik shield
    1 optie: flank hem samen met een andere teammate
    1 optie loop via een andere weg na hem toe
    1 optie pak een sniper of iets anders met een scoop ga op afstand zitten laat je teammate hem uit zijn positie lokken en geef hem een headshot.
    etc etc
     
  10. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel jij me eens hoe je weet dat er iemand om een hoek zit te wachten |:- Volgens mij kan je niet door muren heen kijken:x
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Je heb Thermal vision remember? En hun hebben het over campen als je dan 1 keer bent neergeknald weet je wel dat ie daar zit.
     
  12. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Met thermal zie je alsnog niet iemand om een hoekje maar goed, ook al word je maar 1x neergeschoten dan ben je alsnog dood als je team survival speelt en dat is net de gamemode die het beste werkt in rainbowsix serie.
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, Ja daar heb je gelijk in.... Maarja in Rainbow Six BA had je ook van die nasty plekjes waar je niet gezien kon worden op een gegeven moment wist je die wel en liep je via een andere kant of iets dergelijke..

    Achja, Ik ben niet bang dat het verkeerd gaat uit pakken.
     
  14. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat anderen als voordeel hebben heb jij toch ook als voordeel...
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    precies en als je wilt winnen zul je toch je kop moeten laten zien.
     
  16. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er in tegenstelling tot Lockdown wel weer gewoon single player deathmatch in zitten?

    Ik hoop het!
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    je bedoelt normale deathmatch naast team deathmatch?
     
  18. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dan zou de 3rd person gewoon niet in de MM moeten komen, dan kun je niet om hoekjes kijken, dus minder gen00b en gecamp + je zult tevoorschijn moeten komen om iets te zien en je hebt hetzelfde resultaat als 3rd person, of het beeld wordt wazig als je probeert met de camera om de hoek te kijken, ook een optie :eek:
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    als je om een hoek wilt kijken zul je wel tot het uiterste puntje van de hoek moeten lopen viel me op in de singleplayer.
     

Deel Deze Pagina