Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    You go girl ^_^

2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nou ik vind het met twee via splitscreen online spelen wel belangrijk! Is toch lachen als je met z'n vieren thuis zit... Twee zitten online en dan een beetje doordraaien...

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zeer netjes gezegd :thumbs:

Ik had dit eerlijk gezegd ook niet verwacht van een moderator. Maar het boeit me ook niet echt als hij denkt dat die beter in nederlands is dan mij. Ik doe mn best gewoon ;).

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het ook mee eens!! Zolang jij en andere eruit kunnen maken wat jij zegt! Boeit het mij niet hoe het getypt is!! Niet iedereen vloeiend kan nederlands!! En nu terug naar de game!! Is het zo dat met Co-op single dat de ene speler die kant opgaat en de andere een andere weg neemt?? Of gewoon beide de zelfde kant op? Want mij lijkt het wel vet als je elkaar gewoon moet coveren net zoals een paar Co-op missies bij PDZ?

5. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt stukken waar ieder een eigen weg in kan gaan, maar voor het grootste gedeelte speel je natuurlijk samen.

6. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is St33lo een meisje?

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nu weer ontopic over Gears of War ipv allerlei bijzaken.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    /Mod Post hierboven niet gelezen? -/-Kameo

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik heb me net een Gold abbo gekocht ( 'maar' 3 maanden, maar toch \o/), dus ik ga ff snel alle MP videos bekijken :D

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    leg even een kussentje op de grond onder je kaak :+

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.940
    Huh? Je krijgt toch gewoon de Collectors Edition van FRS zoals op dat plaatje? :confused:

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    even over de wapens ,
    waar kan ik plaatjes (+info) vinden

want ik heb niet veel wapens gezien

alleen die chainsaw ding , een slingerbom,shotgun, rare stok iets en een snubgun

13. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag! ik zit erg te twijfelen of ik CoD3 of GoW te nemen. Ik heb niet het geld voor allebei dus kunnen jullie me wat argumenten geven waarvoor ik voor welke game zou moeten kiezen. Vooral ON-line vind ik belangrijk en hoop ik niet snel op uitgekeken te raken. Alvast bedankt voor reacties!

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war word gewoon een top spel call of duty 3 weet ik niet. Heb zo mijn twijfels dus kun je het beste wachten op wat reviews van cod3 En dan beoordelen wat je doet. cod3 komt namelijk toch eerder

15. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou ik een meisje moeten zijn? Wil je soms dat ik zeg dat ik een meisje ben met dikke tieten en een natte gleuf? Nadeel is dan wel dat een rot kop heb voor een meid, maar ja dan kunnen jullie mij lekker gaan afknallen op Gears Of War. Locust uiterlijk zal goed bij mijn zogenaamde vrouwelijke lichaam passen.

Maar die gasten van Epic zijn marketing gezien wel goed bezig. Hype die ze creeërd hebben heeft ervoor gezorgd dat Gears Of War vet gaat verkopen en dan nog eens komen ze met goodies, zoals de faceplates en nu ook een koffer waar je je xbox360 in kan stoppen om hem elders mee te nemen

Om te bedenken dat heel wat mensen dat allemaal kopen. Die lopen wel binnen daar.

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt daar zocht ik ook naar maar niemand weet nog hoeveel wapens er in het spel precies zal zitten. Er is nog maar weinig over bekend. Dat komen ze op zn vroegst pas op 6 november achter.

Maar er was ook zo een pijl en boog wapen. Hoe langer je die right triger ingedrukt houd hoe harder hij die pijl laat afschieten, dat zal vast goed aanvoelen heh.

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  17. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 02 november 2006 - Inmiddels is Gears of War al gold gegaan en kan men in Amerika aankomende maandag bij sommige winkelketens al het spel kopen, de officiële release is echter 12 november. Wij moeten nog 2 weekjes wachten en daar valt gelukkig nog mee te leven.

Gears of War wordt de belangrijkste titel voor Microsoft dit najaar, want deze killer-app moet de sales gigantisch gaan verhogen. Om hiervoor te zorgen moet de game ook de benodigde aandacht krijgen. Men is de laatste weken al flink bezig met het promoten van het spel en in Amerika worden ze overspoeld met reclames. Bioscopen, clubs en televisies maken o.a. deel uit van deze grootse reclamecampagne.

In San Fransisco gaat men nog verder, daar is de onderstaande graffiti op de straten verschenen. Hoe crazy is dat! Gears of War zal dus op 17 november hier verschijnen in een normal en limited edition.

bron:www.360only.nl

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dammmm, dat is egt ziek

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt zin om de eerste reviews te lezen... zullen volgende dinsdag en woensdag genoeg reviews op het internet verschijnen...

20. St33lo

St33lo Pog Me Hon

Leuk Bevonden:
    0

Dat bedoel ik nou! Ze doen het ontzettend goed qua promotie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina