Inschrijvingen zijn geupdate, ik zoek trouwens nog steeds software om wedstrijden en schemas te maken dan kunnen we eindelijk van start
Ben benieuwd ! Lijkt mij erg leuk, om eens te kijken hoe ver ik ga komen... Vooral met een Team als Olimpique Lyon altijd Tof. Namelijk een team, dat je niet vaak als tegenstander ziet.
Ik heb nog een Excelsheet van het wk. Ik heb de wedstrijden en de pouleindeling verwijderd. Kun je hier iets mee? http://www.maradona10.nl/xbwleague.xls
ik zie me der nog niet tussen staan, maar had me al opgegeven voor chelsea, Gamertag: NL Laberador Team: Chelsea Maar er is zo te zien aardig wat belangstelling voor, anders dan kijk je gewoon hoeveel mensen er zijn, en zoveel clubs kies je ook, en dan verloot je de clubs gewoon, zodat gewoon niemand weet waar die mee speelt, en dan bijvoorbeeld 4 pouls, en dan mix je in die pouls goede, met minder goede teams, en de beste 3 gaan door, en dan knock out round.
kan je niet ook gewoon 2 competities maken en einde van het seizoen gaan de beste 4 van de 2comp tegen elkaar in play-offs om de 1E plaats en laatste om degradatie ofzo
Vriendhschappelijke wedstrijden staan onderin de startpost Kijk tegen wie je moet, alle wedstrijden moeten voor a.s. zondag 3 november gespeeld worden.
Beetje jammer, dat ik weer tegen een Duitse Ploeg moet ! Maar deze eerste wedstrijden zijn dus vriendschappelijk?! Bedoeld om eens te kijken, of er gespeeld wordt ofso? Ik speel in elk geval vanaaf of morgen tegen Danny...
in totaal 36 teams...maar in de startpost staat dat we maar 24 teams hebben en 4 poules van 6 ....en waarom die vriendschappelijke wedstrijden?
2 dingetjes: 1. Waarom vriendschappelijke wedstrijden?? 2. Misschien is het beter de gamertag te vermelden ipv de nickname op t forum bij de wedstrijden