Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    je noemt dat een truk? En waarom ziet de achterkant van het doel bij PES6 er best raar uit? Alsof het die doeltjes niet goed gemaakt is.

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  2. O Rey

O Rey Ajax Amsterdam _O_

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnbeweging dan. In het boekje wordt het in ieder geval aangegeven met de naam Matthew Trick.

Deze schijnbeweging van het filmpje doe je zo:
    Je loopt langs de zijlijn of ergens anders, kan in weze overal en drukt vervolgens op de RT. (Waardoor het mannetje stopt met rennen en de bal automatisch ook stopt.) De bal ligt nu voor je. Vervolgens druk je op 90 graden links of rechts van waar de speler kijkt en dan heel snel de tegenovergestelde richting. Dus kijkt de speler bijvoorbeeld naar rechts doe je bijv. eerst boven en dan snel naar onder.

Ik was nu net even aan het rondkijken op youtube.com naar pes6 filmpjes. Kwam ik deze tegen:
    http://www.youtube.com/watch?v=zA-l4mnqwpc

Ik vraag me af of het echt kan of dat het geluk is. Ik weet wel dat in het echt Ronaldinho deze truc weleens laat zien in filmpjes, warming-up en als de wedstrijd even stil ligt e.d. . Of was dit filmpje al voorbij gekomen?

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  3. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit is offline, en de bal staat op random.. dus soms helaas ook die zwarte, speel meestal met die Adidas bal (die bij 't wk werd gebruikt)

Net nog ff tegen meneer Skate van GK 2 potjes gespeelt
    3-0 gewonnen Arsenal - Barcelona
    en
    1-0 verloren AS Roma - Chelsea

4. shonosuke

shonosuke Guest

online werkt nog steeds niet voor mij tenzei ik iemand invite

5. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    jongens

ik heb even n vraagje over de besturing. ik wil graag de toetsen zoals onderstaand instellen. klopt het dat dit niet meer kan? of is er wel een mogelijkheid?

lt = special move
    lb = cursor change
    rt = dash
    rb = strategy

het lijkt erop dat bovenstaande combinatie niet mogelijk is, hij geeft dan namelijk een of andere melding. schijnt dat de strategy knop aan de linkerkant moet zitten

nu heb ik lb en rb maar verwisselt hoewel dit niet echt lekker speelt

bvd

6. shonosuke

shonosuke Guest

Ranked matches zijn niks aan want 9 van de 10 keer laat de tegenstander het spel vastlopen of hij stopt gewoon als je voorstaat

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    :confused:

8. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je toevallig elke keer laffe tegenstanders...

9. Floeng

Floeng Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb problemen met spelers kopen. ik speel met juve en heb 19000 geboden voor riquelme. moet ik nog meer geven? of meer loon geven? hoeveel moet je ongeveer geven voor een speler van zijn kaliber? en hoeveel voor een topspeler? (neem nu bv eto'o)

edit: of ligt het gewoon aan de divisie(het is mijn eerste seizoen). zou ik hem voor hetzelfde bedrag wel krijgen als ik gepromoveerd ben volgend seizoen?

10. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup een speler gaat niet snel een divisie lager ook al krijgt hij veel aangeboden.

11. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met je linker tumbstick naar rechts drukt als je in het tranfer menu zit dan zie je van die sterren staan. Als de speler 3 sterren heeft dan is de kans groot dat ie wilt komen, als hij 2 sterren heeft dan moet je hem veel loon geven. Als hij 1 ster heeft moet je volgens mij én veel loon geven en veel bieden voor de club en als hij geen sterren heeft kan je het bijna wel vergeten of je moet ziekelijk veel bieden, wat ik dus gedaan heb met ajax in mijn eerste seizoen op chivu\o/ :+

12. tito

tito Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja amaai :) hoe doeje dat? :confused:

13. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tof, Wat is zijn gamertag dan? Kwil ook wel eens tegen hem spelen.

14. Dioxic

Dioxic Guest

Ja, wat is zijn gamertag ;p

15. Floeng

Floeng Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi, dit wist ik niet :)
    staat dit in de guide?

16. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het spel op de pc/playstation 2 heeft en eens een potje online tegen mij wilt spelen? Mijn naam is: Azoo_NL.

Het duurt trouwens in de online mode wel erg lang voordat je naar een volgend scherm gaat, bv. als je een server kiest.. Hebben jullie hier ook last van?

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat stond al in de manual van PES 5 :)

18. Anderson

Anderson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hier ook last van het duurt 10 minuten voordat de wedstrijd begint en dan staat er ook nog is soms connection with other player lost ofzoiets maar volgens mij word hier aan gewerkt

19. Dioxic

Dioxic Guest

Gewoon optimistisch blijven er komt binnenkort wel een update

20. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    master league gaat in tegenstelling tot online wel goed speel het op professional maar nog is de AI erg makkelijk uittespelen. Gister de d2 cup gewonnen en d2 league, kaka gekocht en een nieuwe opstelling voor de d1 league sta nu samen met psv boven. Feyenoord, ajax en az zitten er ook in. En dan ook nog sterke concurentie uit frankrijk dankzij lyon en marseille.

Voor de mensen met de pes 6 guide
    Wat kan je precies allemaal vinden in pes 6 guide, want ik snap dat je tactieken krijgt te weten maar dat je overwicht op middenveld krijgt met een 3-5-2 opstelling kan ik zelf ook wel raden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina