[Algemeen] Xbox Live Vision Vragen en Opmerkingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basovich, 10 aug 2006.

  1. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam bij Bart Smit vandaag, maar daar stond ie niet in het foldertje:confused:
     
  2. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    ik heb gisteren mijn x-360 gekocht en nu wil ik graag op X-BOX live. er zit een maand gratis GOLD bij alleen nu vraagt ie om een prepaid nummer wat ik moet intypen voor ik verder kan. Ik kan het nummer nergens vinden. Iemand een idee?


    *EDIT*

    Antwoord al gevonden. Gewoon Silver aanklikken en dan verandert het in 1 maand GOLD. Waarom staat dat nergens duidelijk op de doos ofzo :mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet mensen altijd een beetje laten schrikken ;), maar ja gewoon op silver en dan plopt het wel naar goud. Alle andere dingen waar je goud bij krijgt hebben wel een code btw. dus niet gillen als je geen goud krijgt als je die cam er in prikt. \o/
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de arcade game code die bij de Vision zit alleen voor UNO gebruiken?

    Ik heb namelijk de Vision gekocht en zag op het doosje Free Arcade Game staan. Dus ik dacht: Leuk, een spelleke naar keuze! Maar dat is toch niet zo toen ik het bij een paar games in probeerde te vullen.

    Is hij alleen voor UNO?
     
  5. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Is alleen voor UNO idd dynamike.

    Ik heb een vraag, als ik dit ding via USB in de PC plug doet hij het wel maar elke keer krijg ik weer een"nieuw hardware gevonden" venster met iets van "Xbox Security " etc. Volgens de handleiding zou ik het moeten l aten verbinden met Windows Update, dat doe ik, maar dan vind hij de benodigde drivers niet =\

    Iemand oplossing, want het is wel een beetje vervelend..
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies het zelfde, maar ik vind het ook niet zo nodig dat ie update. Hij doet het prima als cam voor msn en foto's dus stik met die update\o/
     
  7. italianstallian

    italianstallian Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem... er is steeds een communicatiefout als ik een bericht stuur met een picture van mij... het lukt niet... wat moet ik met xboxlive vision nog doen?
     
  8. italianstallian

    italianstallian Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen foto's sturen naar vrieden... met mijn x-box live vision cam... heeft iemand dezelfde problemen? ik krijg dit als bericht... "can't complete this process. please try again"
     
  9. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vind het wel vervelend en ik heb er ook geen goede software voor om foto's mee te maken ofzo..

    Iemand oplossing voor dit:


    Ik heb een vraag, als ik dit ding via USB in de PC plug doet hij het wel maar elke keer krijg ik weer een"nieuw hardware gevonden" venster met iets van "Xbox Security " etc. Volgens de handleiding zou ik het moeten l aten verbinden met Windows Update, dat doe ik, maar dan vind hij de benodigde drivers niet =\
     
  10. erikvanrossem

    erikvanrossem Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een Camera aangeschaft,

    Heeft een van jullie een idee, wanneer Microsoft een driver lanceert? Of is er misschien een driver die je gewoon kan downloaden en installeren?

    Beeld is niet zo goed als op xbox, dus ben zeer verbaasd en als je de handleiding volgt, vindt update niet de benodigde software....
     
  11. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt jammer dat je die foto's zelf niet kan opslaan
     
  12. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem ook apart bij redeem prepaid code intikt zonder ergens bij een xbla spel te zitten dan geeft ie al automatisch uno aan
     
  13. wire-o

    wire-o Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb precies hetzelfde.. zijn er hier wel mensen die het is gelukt om de driver te installen en zoja hoe heb je dit dan gedaan?
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje: als ik dat de vision op me pc aansluit (heb xp) dan zegt hij dat hij de benodigde software niet kan vinden? wat betekent dit + wat doe ik er aan? vast bedankt!
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ffe een vraagje ik heb net live vision camera gehaald maar
    hoe werkt het spel totemball ?

    En zijn er niet meer mogelijkheden dan alleen de kleuren van je live vision camera in te stellen? Ik had een keer ook gelezen dat je een real time 3 d face van jou kon maken of dat je gezicht in een tekening kon laten zien. Waar kan ik deze opties vinden :cool: ?
     
  16. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dit wil ik ook graag weten..
     
  17. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Gevonden !!

    Gewoon via het dashbord je profiel openen en je gamertag-picture wijzigen met je camera aangesloten, dan zie je vanzelf de mogelijkheid een foto te maken en er effecten aan toe te voegen..
     
  18. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met nieuwe games die gebruik maken van de camera? Komt er binnenkort nog wat uit? En dan bedoel ik eigenlijk de camera motion games zeg maar.
     
  19. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    dat van het gezicht is een functie in het spel RBS:vegas, dus zonder dat spel kan het niet...
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Zelfde vraag. Komen er ook bijvoorbeeld eye-toy achtige spellen op de xbox? Want volgens mij wordt de camera alleen nog maar door Rainbow Six Vegas ondersteund. Ben namelijk van plan om een camera aan te schaffen. Lijkt me leuk om bij Rainbow Six me eigen gezicht te hebben. Maar eigenlijk vindt ik € 50,- puur daarvoor veel geld.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2006

Deel Deze Pagina