Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    ga tegen mij dan..:9
     
  2. AridityNl

    AridityNl Guest

    Hij is geen cheater.
    Je speelt dan gewoon niet goed genoeg. Als hij steeds het zelfde scoort dan doe je er toch wat tegen.
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo had je onder andere bij de world cup editie dat je vanuit een inworp kon scoren. Ongeveer 10 meter van de cornervlag een inworp krijgen (op de helft van de tegenstander uiteraard), de 16 inwerpen, met de spits richting de keep lopen en je kopt m er zo in. Zo heb je met elke spel van die "truukjes" hoe je je tegenstander "te slim af kan zijn" (want dat is het). Ik wist bij CoD2 ook spots waar je kon zitten zonder dat een ander je bijna niet zag, maar ik hun wel *) , en daar is de sniper in CoD2 voor uitgevonden. Online win je dan ook bijna alles
     
  4. AridityNl

    AridityNl Guest

    Ja maar dat is een schiet spel en dat is kampen.

    Ik weet hoe dat ging met worldcup. Moet je gewoon zorge dat je daar geen kopbal tegen krijgt ;p en ik kon het vaak niet wel tegen gaan.

    Maar ik heb ook gewoon gewonnen van Coolo, wat ik wil zegge als je gewoon zorgt dat hij de kans niet voor ze lob krijgt je het probleem hebt opgelost.
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft dit trouwens ook niet aan dat de AI in FIFA 2007 erg slecht is. Ik bedoel, er zijn op het moment dat hij dat doet ook spelers die jij niet bestuurd. Die lopen dan niet ofzo? Keeper reageert niet ofzo? Ik snap je wat dat betreft ook niet helemaal..........
     
  6. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ingooien gaat over FIFA WC 06, niet over FIFA 07
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Keeper doet niet veel nee
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    AI is niet zo goed vind ik, soms gaan die spitsen wel goed de diepte in, maar vaak blijven ze ook maar staan. Met 2 vs 2 heb je daar geen last van. Dan kies je als spits zelf de diepte als de ander de bal heeft
     
  9. Herr Konig

    Herr Konig Proffesional

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net verloren op world class dus wil even de mindere punten van fifa 07 uiten:

    - AI van de spitsen is slecht heb ik een bal in het midden lopen ze de ene keer wel goed diep andere keer blijven ze naast je staan en je aankijken
    - Koppen lukt echt heel weinig ze moeten altijd een kutvolley maken met een man ervoor of aannemen op de borst en vervolgens de bal kwijt zijn
    - Keeper komt slecht uit bij een voorzet, loopt ie half uit blijft die staan
    - Dat je geen trucjes kan vind ik dus echt waardeloos je man voorbij komen kan bijna alleen met wegdraaien
    - Vaak lopen spelers tegen elkaar aan en dan stoppen ze allebei met rennen heel irritant
    - pass ene x heel hard andere keer veel te zacht ik mik gewoon goed naar een speler schiet ie m of bij de tegenstander in de voeten of over de zijlijn
    - geen scheidsrechter in het veld en geen grensrechters
    - de overtredingen zien er vet nep uit vaak fluit de scheids voor een duwtje of een sliding die compleet mis gaat.
    - grafisch vind ik het ook niet bijzonder op een hdtv nog wel, hoe dichterbij ik ga zitten hoe lelijker het word.
    - doeltjes zijn lelijk gemaakt en dan voornamelijk het net zelf, in worldcup kon je echt heerlijk het net zien meeweven met de bal als het ware en hoorde je het latje van het net omhoog komen (dat vind ik tof)
    - op proffesioneel win ik dik 5-0 op worldclass merk ik gewoon dat de tegenstander niet beter word maar je eigen team slechter met name de verdediging
    - het moet allemaal een heel nieuw spelsysteem zijn maar het blijft aankomen op passes door de verdediging heen net als bij worldcup want voorzetten hebben weinig zin.

    en zo kan ik nog wel even doorgaan :)
     
  10. Herr Konig

    Herr Konig Proffesional

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet ik er nog een paar

    - als je de bal inspeelt op een speler dan komt een andere speler van jou team zogenaamd goed inlopen op die bal omvervolgens de pass te onderbreken en de bal kwijt te raken, dit is toch wel zo slecht uitgespeeld en uitermate irritant
    - als je een hoge doorpass wil geven speelt ie hem nooit naar de verste speler aan de zijkant die vrij staat, nee naar de speler die naast hem staat waar een verdediger voorstaat
    - single player tegen de com dat de computer elke wedstrijd altijd 3 wissels moet maken in de 80ste minuut en dat jij dan uit je neus kan vreten omdat dat wisselen gewoon eeuwig duurt
    - geluid is ook slecht bij de wissels valt het weg en soms in het spel zelfs klopt er niks van
    - commentaar is ook nog steeds niet evenredig met wat er op dat moment gebeurt ik schiet een bal krijg een corner en dan hoor je ai ai ai ai wat jammer

    zucht
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    ga maar door:+

    edit: ow je was al doorgegaan :+
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    fap fap fap voor mark :'-(
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa07 is gewoon slecht. Gisteren hard gefrusteerd Want ik had al gene goede dag. Dus potje semi-pro tegen een iets mindere club en ik met MAN.U.

    Wou 10 goals mùaken voor 100 gamerspunten. Ik stons na 65 8-2 voor. Toen begonnen pas die ander heel erg sterk te spelen als zotten.

    toen 9-5 nog geworden. En penatly gemist door dat doelman hem pakte.
    Toen vloog de cd snel er uit. Volgende keer beter ( als die nog wel komt)
    Ik had echt zin om op EA 's forum te gaan. Mja kon hem niet vinden :D
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is toch je eigen fout denk, want ik had daar helemaal geen last van. Ik stond na 70 minuten ook op 8-1 maar in de 80e minuut stond het 11-1. De andere ploeg verhoogde niet zijn spelniveau ofzow
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Net 3 keer gewonnen van een gozer uit me msn lijst,

    hij zegt dat ik cheat en joods ben :):
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt toch dat ze wat sterker worden. Kan ook omdat spelers wat moe zijn.

    Maakt het eigenlijk uit voor de gamerpunten of je vriendschappelijk wedstrijd doet of moet dat echt trainer mode zijn?
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    vriendschappelijk kan ook, je moet spelers wel wisselen ja als ze moe zijn ;)
     
  18. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    doe ik vaak na 65 minuten dan zijn er wel paar moe die ik snel vervang maar echt veel helpen doet het niet.
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Heeft iemand de achievement van een doelgemiddelde van 4 goals na 50 wedstrijden al? Ik heb 100 wedstrijden op semi-pro gespeeld en heb 421 doelpunten maar nog steeds niets gehad. =(
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt het toch wel op semi pro? Tja Veel scoren is aan geraden.
    Fair play award is nu binnen paar wedstrijden binnen. Gisteren 12 wedstrijden gespeedt zonder card en dan had ik al eerder nog paar wedstrijden zonder card .
     

Deel Deze Pagina