Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ja, dat 1650x.. kan ik ook op mijn CRT'tje, dus dat zou wel handig zijn.

    Dat heb ik ook, je moet gewoon een gender changer kopen. http://www.cosh.ag/pics/thumbs/mgvga13.jpg

    Zo'n dingetje. Daar doe je de uitgang van je monitor in, en de uitgang van de VGA kabel. Uitgangen zijn male, ingangen zijn female (:9). Volgensmij is de gender changer die je nodig hebt dus een female.
     
  2. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    OK! Mooizo!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik kan me vergissen, maar zit zo een gender changer niet standaard bij de VGA kabel van M$?
     
  4. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit al een tijdje te lezen op internet maar vraag me nu af wat is nou een goedkope monitor waar je toch een duidelijke verbetering mee ziet t.o.v breedbeeld tv. dan bedoel ik voor ong 200e max ! als het niet in de winkel haalbaar is ik heb geen probleem met ebay enz. moet natuurlijk wel wat overhouden voor GOW :9
    oja hoeft niet perse flatscreen . als het beeld maar goed is,
    gr
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://www.paradigit.nl/info.php?group=8&art=10014447 :cool:

    ik heb em, en het is een top scherm :thumbs:
     
  6. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel een mooie. maar kan ik ook gewoon een normale monitor gebruiken ( ik weet de term er niet precies voor ) dit zou toch wel een stuk goedkoper moeten zijn ?
    ik heb nu een syncmaster 753dfx wel best oud zal ik de xbox hierop aankunnen sluiten met merkbaar verschil ?, kheb geen vga kabel en wil niet 25e uitgeven om t ff uit te testen :p
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    als je persé op je monitor wilt gamen lijkt het me toch het beste om voor zo een scherm te gaan (breedbeeld TFT). Want anders krijg je bij die gewone schermen (CRT) zwarte balken aan de boven en onderkant.


    maar je kán dus wel een normale monitor gebruiken :)

    maar daar heb ik verder geen kennis van (welke goed is)
     
  8. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een leuke monitor voor de 360, is de Samsung Syncmaster 940 BW iets:D? Hoor er wel goede verhalen over. Hij is voor 225 euro te krijgen en dat is best een mooie prijs.

    [​IMG]
     
  9. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat het wel een goeie is als je naar de vorige posts kijkt ja
    komt ook weer in de buurt van wat ik zoek ;)
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Die zijn voor zover ik weet niet meer te leveren, wegens het failliesement van Iiyama. Het kan zijn dat Paradigit ze nog op vooraad heeft, maar je kan in de problemen komen m.b.t. garantie.

    Die Samsung SyncMaster 940BW is echt een :thumbs: scherm. Heb hem zelf ook :)
     
  11. theo777

    theo777 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle 3 Samsung Monitoren in werking gezien.
    De 940 BW is een top scherm voor een erg aardige prijs :) ( gewoon een steal )
    De 205 BW eigenlijk hetzelfde, een beetje meer beeld voor een iets hogere prijs.
    De 225 BW waar ik zelf voor gekozen heb is voor diegene die net nog iets groter willen tegen een redelijke prijs.

    Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over mijn schermpje. De 360 spellen spatten echt van het scherm en WOW ziet er ook erg vet uit :)

    Misschien een - puntje voor sommige dat er schijnbaar naar dat ik gehoord heb van Samsung zelf, dat Europa alleen de zilver uitvoering zal krijgen.

    Heb hem besteld bij : http://www.euromaxi.nl/ erg goede service en erg klantvriendelijk + goedkoop en snel.

    Dacht laat ik dit even posten want ben zelf ongeveer een maand bezig geweest met rondneuzen en info vergaren en dacht misschien dat dit andere kan helpen.

    theo777.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ehm...wtf?? :confused:

    Iiyama failliet :eek:
    Waar heb je dat gelezen? En kom ik nu in de problemen met de garantie van mijn scherm? (heb em pas sinds juli)
    ( site doet het trouwens nog gewoon http://www.iiyama.nl/ )

    //edit:

    ik heb een mail gestuurd naar iiyama. Hier het antwoord:
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  13. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik voor de iiyama zoals hierboven word gezegd of de syncmaster 940bw , maak mijn keuze wel als ik langs een paar winkels ben geweest die paar euros meer maakt dan ook niet uit
    thx voor de info
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    @ Dulle,
    Hmm, dat is wat ik gehoord had. De E1900WS-B1 was overal erg moeilijk te leveren in de tijd dat ik hem wou hebben (anderhalve maand geleden ofzo) en uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van Informatique (< daar heb ik hem besteld) dat hij pas veel later te leveren was, en dat Iiyama overgenomen was door een ander bedrijf.

    Naar aanleiding daarvan vroeg ik wat de beste optie was als scherm in dezelfde prijsklasse als de E1900. Dat was volgens de verkoper de 940BW, en daarom staat die nu op mijn kamer :) Voor de geinteresserde kan ik wel even wat foto'tjes maken van het scherm met daarop PGR3, GRAW of CoD2 of zoiets.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien ook DOA4 ? Zou namelijk wel eens wat foto's willen zien van dat spel op een 16:10 monitor. Of Oblivion, ook een goeie. Dat zijn de twee spellen die me nog het meest in mijn geheugen gegrift staan namelijk, zodat ik duidelijk kan vergelijken :)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Jahoor :) Ik heb de de DOA4 demo en Oblivion heb ik zelf ook.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Top :thumbs: Als je ff een paar fotootjes voor me zou willen schieten van die twee games en hier zou willen posten, heel graag :)
     
  18. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    oblivion wil ik ook wel graag zien ja , op normale tv vond ik hem eigenlijk wel tegenvallen :'-(
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ice Age 2 trailer:

    [​IMG]

    Oblivion:

    [​IMG]

    NBA 2007 Info Trailer:

    [​IMG]

    Dashboard (normaal kijk ik over mijn stuur heen):

    [​IMG]

    DOA4: (dit is geen ghosting van het scherm, maar een slechte sluitertijd van mn camera)

    [​IMG]

    DOA4:

    [​IMG]

    Oblivion: (in het echt véél meer kleur)

    [​IMG]

    Assassin's Creed: (ook hier geld: slechte sluitertijd)

    [​IMG]

    *Pats :+

    [​IMG]

    Maargoed, jammer van de kwaliteit van m'n camera. Ik kan er wel bij flitsen, maar dan zie je niks anders dan een witte stip op het scherm :eek: Plaatjes kan je beter klein laten, dan komt meer overheen met het echt dan wanneer je ze in ware grote bekijkt.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, thx :) Dat ziet er allemaal goed uit :cool: Vind dat van die verticale beelduitrekking persoonlijk dus behoorlijk meevallen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina