Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als uiteindelijk iedereen dan maar 1 wapen wil gebruiken, noem ik dat geen balans.
    Maar ook ik moet toegeven, dat het in Halo 2 erger was. Het had "leuke" wapens, maar de multiplayerbalans was er niet echt.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, toch raar dat het tot nu toe nog steeds door gemiddeld 250.000 mensen per dag gespeeld word op Live.....
    Dat jullie de balans niet helemaal top vinden betekent niet dat velen anderen hem gewoon goed vinden...

    Ik heb vorige week weer eens een avondje met wat vrienden op Live gespeeld maar onze balans was echt ver te zoeken.. :+
    De eerste paar potjes konden we blij zijn als we 6 kills hadden ofzo.... :D
    Maar goed, wel weer gelachen! Halo online blijft gewoon leuk en ik verwacht van Bungie weer net zoveel veel plezier als met deel 1 én 2 _O_
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het betreft hier een Alpha build |:- Eerst komt er nog een Beta build en dan komt er pas een Final build....
    Dat zijn geen smoesjes van Bungie maar ze laten je gewoon zien waar ze op dit moment staan ipv je pre rended shit te laten zien waar iedereen op gaat geilen....
    Als je dit niet snapt vind ik je maar kortzichtig, ik weet niet of je nog iets weet van de maanden (jaren) voordat Halo 1 uitkwam...?
    Die game zag er niet uit en de beta builds werden zelfs door de pres de grond ingeboord.... (half jaar voordat ie uitkwam op de E3 ofzo.....) En kijk eens wat er van die game is geworden...

    Bungie is een ontwikkelaar die het vertrouwen van de gamers verdient \o/
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt een beetje gek van al die negativiteit over Halo. Halo 2 is nog steeds een hele populaire online game, en voor zo'n oude game is dat erg goed, volgens mij wordt zelfs Halo 1 nog online gespeeld. Dus als je zegt dat de game slecht is doe je het te kort. Altijd erg veel lol gehad met de Halo games, en heeeeeel veel anderen ook.

    Ik verwacht daardoor ook dat Halo 3 gewoon weer een klapper word. Bungie weet heus wel hoe ze een game moeten maken. Ze zullen er ongetwijfeld met een klapper uit willen gaan, dus ik heb geen twijfels dat Halo 3 een topgame wordt, waarschijnlijk de beste van de 3 halo-games!
     
  5. Dioxic

    Dioxic Guest

    4 miljard games.... sjeee
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    HAHAHAHA. Waar komt die uberemotionele binding van gasten als jou met een softwarebedrijf in godsnaam vandaan man. Ik zal eens kijken of ik die quote kan vinden van ze..en ik heb zelf nooit gezegd dat het er uiteindelijk zo uit zou zien. Das niet kortzichtig...das een kwestie van LEZENNNNN. _0/

    "Halo 3 zal grafisch gezien ook heel veel verschillen van Gears of War. Waar de omgevingen in Gears of War tonnen detail bevatten, zal Halo 3 scherpe omgevingen kennen zonder opvallend veel detail. Dat is nou eenmaal de stijl van Halo, aldus de ontwikkelaars"

    bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/halo3/nieuws/12584

    en dat vond ik dus jammer. Niet meer niet minder.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm Halo 1 heeft geen online gedeelte, dus niet mogelijk om online te spelen
    ;)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Word denk ik nog best veel gedaan via xboxconnect :)
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik wel zeker
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Jep, goude tijden waren dat :cool:
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Sja, een beetje fan van Bungie ben ik wel.... So what?
    Emotioneel word ik er niet van hoor |:-

    Feit blijft gewoon dat het spel nog in ontwikkeling is en je ervan uit kunt gaan dat Bungie met nog veel mooiere dingen gaat komen dan de zaken waar iedereen nu al zn mening over heeft (betreffende scans...).
     
  12. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles lijkt zo op halo 2 achtig ik vind er niks bijzonders aan hoor het lijkt nu meer op een halo 2.5. Maar dit pas het begin dus er zal vast veel veranderd aan worden gelukkig want dit is echt niks.
     
  13. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht het ook al //
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zo'n gezeur dan terwijl je zelf al aangeeft dat hij nog lang niet af is...

    Het is toch ook niet de bedoeling dat het er al goed uitziet als het nog een jaar in ontwikkeling is... Het grafische gedeelte is iets voor het laatst, eerst moet de game goed lopen.
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2

    Tora Bora of shadowcaves op Blood Gulch [​IMG]
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En waar baseer je zo'n overdreven negatieve reactie op? Op wat screenshots van maps waarvan sommige zelfs remakes zijn uit oudere Halo games? Ja natuurlijk lijkt dit op Halo 2. Noem mij ook maar één sequel die niet lijkt op zijn voorganger.
    Wij zijn verwend, stop Halo 2 maar weer eens in je xbox en dan merk je zelf wel dat het verschil aanzienlijk is.
     
  17. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, sommige mensen noemden de Xbox 360 ook de Xbox 1.5 en Halo 2 ook Halo 1.5. Te weinig vernieuwing, so what? If it isn't broken, don't try to fix it, zou ik zeggen.
     
  18. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf ben jij voor n gay?

    /Mod wtf is dat voor een reactie? Een beetje respect is gratis hoor - the matrix
     
  19. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Informatie Geconfirmed door Bungie zelf.

    Hallo Iedereen,

    Ik heb hier een lijstje gemaakt van alles dat in Halo 3 komt en zeker is.
    Alle informatie in deze post is afkomstig uit de 'weekly update' en 'humpday challenge' van http://www.bungie.net
    Een beetje lastig is dat ik geen nieuw topic erover kan aanmaken maar zo zal het ook wel lukken.

    ER STAAT HIER DAN OOK GEEN INFORMATIE OP UIT GELEKTE BRONNEN OM BUNGIE TE RESPECTEREN

    Blured level plaatjes
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wapens
    Rocket Launcher
    Battle Rifle
    Shotgun
    Plasma Grenade
    Beam Rifle (bedankt jensss)
    Assault Rifle
    Sniper Rifle
    Spartan Laser (Waanschijnlijk de werknaam, dus niet in-game)
    Needler
    Needle Grenade
    Spiker

    Voertuigen
    Man Canon
    Ghost
    Wraith
    Warthog

    Personages
    Spartan
    Grunt
    Brute
    Cortana

    Links
    Bungie Halo 3 Weekly Update 1 : http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=bwuoct13
    Bungie Halo 3 Weekly Update 2 : http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?cid=9092
    Bungie Halo 3 Weekly Update 3 : http://www.bungie.net/News/TopSto....bungie.net/News/TopStory.aspx?link=h3hdoct18
    Bungie Halo 3 Humpday Challenge 2 : http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=h3hdnov1

    Ik zal proberen deze post zo vaak mogelijk up te daten
    update 04/10 : Wapens en nieuwe Bungie's Weekly Update toegevoegd.

    - Tim



    En Amblydoras, Ik will absoluut geen Mod-Gedrag vertonen met die strenge regels hier maar een beetje respect mag ;).

    /Mod Maar gelijk heb je wel. Ik zal je info eens toevoegen aan de startpost. BTW, de informatie uit die magazines mag je als officieel zien en citeren, het is alleen niet de bedoeling dat die magazine scans hier letterlijk als foto's gepost worden. - the matrix
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    de covenant sniper is wel al aangekondigt..(stond in een weekly update van 2 maanden terug ofzo) en de human sniper is op een scan te zien:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina