[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kijk dat is netjes :). Misschien dat ik zelfs nog een 2de full black er bij doe maar heb nog even bedenk tijd :9

2. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel 1 maar ik moet eerst toestemmming vragen aan mijn ouders e gvd! :D ik weet het nog wel definitief te zeggen ;) I love that black :p
    Tot 12 november nog e ;)

3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel waarschijnlijk ook nog een addon fan twv 13.95 :) Nog niet zeker!

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houdt alleen de twijfelaars van de controllers bij in de 2e post, niet de overige-producten-twijfelaars :9 Als je zeker weet dat je een ook ander product mee wilt bestellen, dan zet ik het erbij.

We hebben dus nu nog 1 twijfelaar, en dat is onze xbox1 paint master xboxmaster 2. Laat het weten als je ook naar definitief wilt ;)

Check 2e post dan...staat er al vanaf het begin. In een spoiler weliswaar.

Het instaleren van leds in ook optioneel he...het hoeft dus niet perse. Dus geen probleem als je niet kan/durft/wil solderen.

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes hoor! Is weer prima geregeld dynamike! Netjes, overzichtelijk en duidelijk :thumbs:

6. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mijn moeder betaalt :9 dus ik bestel nog:
    1x Add on fan twv 13.95
    1x Whisper fan blue lights twv 23.95

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ow, nou ja, als jou moeder betaald, dan wil ik ook wel zo een Full Black Case :+

wel aardig van je moeder :b: 8)

8. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij ook maar een Full Black *)

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je staat erbij! :)

Ik heb zojuist de PM met de vraag om jullie gegevens de deur uitgedaan. De mensen die voordat ik deze post maakte in de 2e post aangegeven staan zouden hem ontvangen moeten hebben. Zo niet, stuur mij dan een PM.
    De mensen die zich na deze post nog aanmelden voor de actie zullen direct na hun inschrijving nog de informatievraag-PM van mij ontvangen.

Thank you for your cooperation ;)

edit: AUB goed alle vragen beantwoorden!!!!!!

edit: Ik heb allemaal leuke smilies is de startpost gezet achter jullie namen over jullie info/betaal informatie :D

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  10. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yay, zojuist terug gestuurd dus een :{ voor mij :D

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    uhu en een :{ voor mij. Kom maar op met die controllers, ben benieuwd of ze goed staan bij me zwarte 360console.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zwart bij zwart? Neeeeeeeh joh! 8) :+

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Denk alleen niet dat de blauwe ledjes er mooi bij staan, misschien beter rode erin doen. (PGR style)

14. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook geen ideale combi, zwart bij zwart. :+ Maar ik denk dat mijn Full Black verdeel over twee controllers zodat ik half half krijg bij beide controllers. En zodat ik ook gelijk het probleem oplos dat als je een Full Black zou hebben met een witte accu er in. Zorg je gewoon dat de accu in de witte onderkant zit. *)

En ik zou ook graag een :{ willen

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke oke, jullie krijgen een :{....

Ik hoop ook dat de leds eventueel verwisselbaar zijn voor andere kleuren.
    Ik zal het in mijn volgende mail nog even vragen :)

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb nog wat vraagjes beantwoord gekregen van Divineo:

- De controllers zitten los verpakt in harde kartonnen doosjes. Hij heeft me helaas nog geen afmetingen verteld.

- Wat de korting betreft kan hij niet veel meer doen dan de verzendkosten schrappen. Ze maken volgens hem maar 2,50 winst per controller :eek: Dus daar kunnen ze niet echt meer iets vanaf halen. Maar toch, free shipping....relax vanuit duitsland ;)

Ik heb nu weer en mail gestuurd met de vraag over de afmetingen van de doosjes, en of de leds vervangbaar zijn. Als ik de afmetingen heb van het doosje kan ik de verzendkosten checken binnen NL, en kunnen de overboekingen beginnen, zodat ik snel de controllers kan bestellen. Ik bestel pas als ik alle boekingen binnen heb natuurlijk ;)

Bedankt voor de snelle reacties op de info PM...nog 4 mensen uit de definitief lijst.
    Voor members die nog niet in de lijst staan: Je kan natuurlijk nog steeds inschrijven!!
    Ik kreeg ook nog een vraag over of je andere producten mocht meebestellen uit de shop...dat kan dus...zoals ook in de 2e post staat :)

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, er kunnen niet meer smilies in de startpost :lol: (30 is de max volgens de melding die ik net kreeg)

Hoe kan ik nou nog smilies gebruiken bij de kopers als legenda...potjandosie...vond t net zo mooi :emo:

27 stuks already! New people check your name and numbers!

18. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik bedoel t niet zo, ik vroeg t me gewoon af :9

19. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er wel mooi kleurrijk uit.

idee, van de mensen van wie je de info hebt laat je ze weg. En dan zet je ze der pas weer bij als ze betaald hebben. Kom je tegen die tijd wel weer in de problemen, maar dat kan je dan weer oplossen:9

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    url van de smilies kopieren en tussen doen ;)

Deel Deze Pagina