De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nou ruim 1 maand de JVC LT-32x70b in bezit, kwam bij kieskeurig.nl als beste koop juni 2006 uit de bus. Wel in de winkel effe gekeken hoe dat ding er uit zag en hoe het beeld was. Kan nie anders zegge dan een supertoestel, 2 x HDMI 1 x component 1 x composite en ook nog es een (zeker voor een flatscreen) waaaanzinnig geluid! XBOX360 is een plaatje op dat ding.. echt smullen

2. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    Is LG een goed merk bij HDTVs?

3. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij wel.
    En volgens mij hebben die dezelfde fabriek als philips of ze gebruiken de zelfde panelen ofzo.

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    De actie op de volgende toestellen...

32N71/32M71/40N71/40M71/40F71/46M51/46M71/46F71
    Wanneer je een van deze toestellen koopt, kun je via Samsung 150 euro Retour krijgen :)

5. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de afgelopen week ook veel verhalen gehoord over de panelen die maar door 3 fabrikanten worden gemaakt enzo... Maar het paneel is niet het enige wat belangrijk is, mijns inziens is het misschien nog wel belangrijker hoe dat paneel word aangestuurd in de tv.

6. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar op samsung.nl

Bij aankoop tussen 15 okt en 31 dec van een van de volgende modellen: 32N71, 32M71, 40N71, 40M71, 40F71, 46M51, 46N71, 46F71 kan je kiezen of je 150 euro teruggestort wilt, een samsung ypz5 mp3 speler krijgt of een D&G horloge of diamanten ring+collier.

Je moet dan een actiecoupon opsturen met kassabon en streepjescode.

7. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Mocht die andere Site, niet meer reageren of gewoon weg niet betrouwbaar zijn.
    Dan zal ik komende maand, de LE27S71 bij Mokio.nl halen.
    Net de site gevonden, waarop ze deze Samsung tv aanbieden voor 692 euro....
    Daarbij kan ik hem gewoon afhalen in Eindhoven (ze hebben 12 Filialen in NL) dus is er geen risico factor.
    Het scheelt toch weer, aangezien een winkel als BCC hem voor 750 euro aanbiedt.

8. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Die sharp krijgt wel een stuke betere beoordeling..

Ow is gewoon beoordeling van kieskeurig zie ik

9. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dat gsm easy hè, daar kan ik een abbonoment en een mobiel voor 0 euro krijgen :confused:
    Of is het bijvoorbeeld 25 in de maand maar verder niks bij betalen?

10. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je precies bedoelt..bedoel je zonder een LCD tv te nemen?
    Als je het gewoon alleen over een abo plus mobiel hebt, dan betaal je de 25 per maand en betaal je niks extra contant voor het toestel. Daar is opzich niks bijzonders aan, dat zie je overal waar reclame wordt gemaakt voor mobiel abonnementen.

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Straks naar de Mediamarkt voor een laptop en HDTV... Denk dat het de Samsung37R72B gaat worden, even vergelijken nog in de winkel zelf... :)

12. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom je bij de Media Markt honderden euro's meer wilt gaan neertellen dan dat je bij een webshop zou betalen...

De garantie/service verloopt toch via Samsung zelf. Dus als je iets hebt met je tv dan bel je en komt er een monteur langs. Je hebt de Media Markt nergens voor nodig. Er zijn genoeg betrouwbare webshops. Kijk maar op kieskeurig.nl ofzo. Ik snap echt niet dat mensen zo dief van eigen portemonnaie zijn.

13. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    he MYSTERY X ,
    die lcd die je wilt kopen kost bij progress €640,10 tipje.
    kijk maar op de site www.progress.nl
    het is een gewone winkel .
    ik heb daar mijn plasma tv van samsung 42" gekocht scheelde 250euro met mediamarkt

14. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn TV uiteindelijk bij BCC in Eindhoven gehaald, heb van te voren gemailed en gebeld met het hoofdkantoor, ze hebben nl een laagste prijsgarantie. Alhoewel ze officieel niet meegaan met prijzen van internetshops, kon ik hem toch voor die laagste prijs meenemen.

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Bedankt voor de Tip! :)
    Is een betrouwbare web winkel dus? Het zijn namelijk inderdaad leuke prijzen...

Ik bekijk het allemaal wel even, en hoop voor Sinterklaas voldoende centen te hebben \o/

16. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik een xbox360 gekocht heb een maand geleden, zit ik ook sterk te denken om een hdtv aan te schaffen. Vooral om er een complete media center van te maken door te streamen naar mijn xbox, alleen jammer dat hij nog niet zoveel formaten kan afspelen.
    Ik zit nu op een gare 68cm breedbeeld tv te spelen (gewonnen bij een ah wedstrijd :p ), en vooral de Samsung LE32N71 lijkt me wel wat icm die 150 euro retour actie. Ik heb al flink wat zitten lezen maar zou misschien nog iemand de ervaring van crt naar lcd kunnen beschrijven?

17. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    telt dat ook als je hem bij een internetwinkel koopt?

18. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0

ja bij bcc istie 750, maar bij foka in rotterdam istie 719 en daarop krijg je ook nog kassa korting 10 - 25 % ik ga waarschijnlijk vanavond als ik me pa kan overhalen (www.foka.nl)

19. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als het goed is wel. Het moet wel een Nederlands model zijn. Dus geen grijze import tv's. Sommige webshops sturen misschien niet zo'n originele benodigde actiecoupon mee ondanks dat ze wel een NL model leveren. Ik zou daarom er van tevoren duidelijk om vragen.

Maar anders is het ook niet zo'n probleem, ik heb zelf namelijk bij de Scheer&Foppen al van een verkoper zo'n coupon gekregen toen ik tijdens het babbelen een opmerking maakte over de lopende actie. Heb daar dus niet eens iets gekocht.

Ik krijg m'n Samsung 32N71 maandag...kan niet wachten \o/

Edit: oh ik zie net dat je kassabon had dikgedrukt :) je moet gewoon een kopie van de factuur dan meesturen+originele actiecoupon+originele uitgeknipte streepjescode

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  20. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hopelijk donderdag 9-11 mijn LE23R71B \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina