Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie er ook niet veel of bijna niks van das mooi want dit scherm zal ik waarschijnlijk ook halen ;)
     
  2. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de fotos JeePee NL*). De 940BW lijkt me echt een super scherm, ga ik dus denk ik ook maar bestellen:D.
     
  3. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    BW is echt een superscherm, zeker een verstandige keuze.
    Als iemand nog meer foto's wilt roept hij maar, hoewel mij dat niet echt meer nodig lijkt na de foto's van JeePee. ;)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier toevallig iemand een Samsung SyncMaster 244T ? Ben namelijk nog steeds benieuwd hoe X360 games er op 1920x1080 uitzien op deze monitor :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Dat valt het ook wel :) Ik zie het alleen bij PGR3 (heb die game zo'n 350 uur in 4:3 gespeeld, dus ja 8)) en bij GRAW (de crosshair is een klein eitje en alle objectives zijn rechthoeken i.p.v. vierkanten) maar verder is het te verwaarlozen. Maarja, wat wil je: In HD gamen zonder beeldvervorming voor 800,- of in HD gamen met minimale beeldvervorming, voor maar 220,- *)
     
  6. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    meer screenshots plz 8)
     
  7. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op 1080P wil gamen met een monitor dan moet je neem ik aan gewoon een monitor hebben met een minimale resolutie van xxxx*1080. Welke monitoren met deze resolutie zijn aanraders of zijn er hier meer mensen die zo'n monitor hebben.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Drie posts boven je ;)
    Een monitor die 1080p kan weergeven heeft veelal een resolutie van 1920x1200.
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat laatste heb je zeker een goed punt :) Leuke setup heb je trouwens op je kamer, met je stuur enzo erbij :cool:

    Zie mijn quote hieronder :) De Samsung SyncMaster 244T is een 24 inch breedbeeldmonitor met native ondersteuning tot wel 1920x1200. Ik gebruik hem zelf voor mijn PC en het beeld is super. Zeker voor PC gebruik issie lekker groot omdat je er dan niet te ver vanaf zit, maar hij is ook groot genoeg voor console gebruik (vanavond sluit ik mijn PS2 erop aan). Ik denk dat je hier op de X360 ook prachtige plaatjes mee zult krijgen. Klik op de link om de verdere specs te bekijken. Het enige nadeel wat eraan hangt is het prijskaartje : ik heb er bijna 1200 euro voor neer moeten tellen :eek:

     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Maar dan heb je wel 1080p. Voor een beetje TV betaal je daar 5000,- voor, en wil je een plasma met die resolutie kom je al gauw richting de 8000,-. Die 1200,- voor zo'n beeld is zacht gezegt 'een koopje'.

    Maar je sluit je PS2 er op aan? Hoe dan? Via een Scart <> VGA box of met een speciale kabel?

    @ TB,
    Wat voor games heb je? Dan maak ik daar wel foto's van. Ik heb zelf PGR3, CoD2, GRAW en Oblivion, met als demo's Fight Night en DOA4. Ik heb ook nog een shitload aan trailers. Zeg het maar :9
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bovenste heb je wederom weer gelijk in, zo redeneer ik dus ook ;) Om m'n PS2 erop aan te sluiten gebruik ik een PS2 Component kabel (mijn monitor heeft Component ingang) en een ander kabeltje om mijn speakersetje erop aan te sluiten. Zie ook het Pats Topic, daar heb ik foto's van de kabeltjes staan :)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ahh, oke. Want ik zou m'n PS2 namelijk ook wel op m'n monitor aansluiten, maar ik heb alleen een VGA en DVI ingang. Dan moet ik er weer zo'n VGA-box bijkopen voor iets van 50,- :'-(
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, die krengen zijn duur daar was ik ook achter gekomen :eek: Dan is deze oplossing voor mij wel een stuk goedkoper, mja niet elke monitor heeft Component.
     
  14. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    JeePee NL zou je heel misschien wat plaatjes van Call of Duty 2 op de 940BW kunnen maken:9?
     
  15. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info. Hoe groot is het verschil nu echt tussen 1080P en 720P, ergens wat vergelijkings-materiaal oid.
     
  16. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    op welke kan je met de 940bw dan spelen 780 of 1080 ?
    en enix zou je mischien wat meer foto's van saints row willen maken ?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  17. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt 720p:). De 940BW kan 720p aan maar je zal iets boven die resolutie zitten, het beeld is dus zoals eerder al gezegd iets uitgerekt;).
     
  18. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel hd toch ,
    ff voor de zekerheid
     
  19. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker HD, alleen een klein beetje uitgerekt beeld:).
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    De 940BW is zeker HD, namelijk 720p. Je hebt niet de mogelijkheid om 1080i of p weer te laten geven.

    Ik zal zo wel wat foto's maken van CoD2. Daar merk ik in ieder geval niks van de beeldvervorming, omdat als je loopt de crosshair verdwijnt, en er dus geen vierkanten en rondjes op je beeld te zien zijn :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina