[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sneller dan mij... Hoewel, de mijne is vorige week maandag aangekomen in Duitsland, dus ook pas 9 werkdagen haar (dag van aankomst niet meegerekend)...

2. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @aprodhite, dat had ik ook met mijn xbox 360 die nu opgestuurd is mijnes kwam uit het saints row pakket, denk dat daar niets mis mee is dat het effe duurt voordat je beeld krijgt. is beter dan helemaal geen beeld krijgen wat ik ook weleens heb gehad;)

3. tyler_durden

tyler_durden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 begint sinds een week ook telkens vast te lopen.. Krijg meestal 3 rode lampjes. Heb eerst MS gemailt om het probleem door te geven, maar niets terug gehoord. Toen bijna 3 kwartier aan de phone gehangen van de helpdesk maar niemand nam op, en toen heb ik hem er maar op gegooid..echt niet normaal zeg zo lang!! "$)!#&"!(
    Na wat verhalen hier gelezen te hebben blijk ik niet de enige te zijn.. Dus besloot het over een andere boeg te gooien, en ben naar de servicedesk gegaan van Mediamarkt (waar ik hem gekocht had) en daar kon ik hem gelukkig wel inleveren. De medewerker zei nog wel dat ik zelf hem ook telefonisch bij MS kon aanmelden, maar nadat ik haar vertelde dat mijn pogingen niets hadden uitgehaald nam ze hem zonder problemen in :)

saillant detail: mn garantie zou begin december verlopen, dus balen dat ie stuk gaat, maar wel blij dat hij iig nog ermee op hield voordat ik buiten de garantie was haha

Die vrouw van de Mediamarkt zei trouwens wel dat ik hem waarschijnlijk 3 a 4 weken kwijt zou zijn (pff, echt lang!!)
    weten jullie eigenlijk of ik in die periode Live kan stopzetten ofzo? want die loopt natuurlijk wel gewoon lekker door... :confused:

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... de tracking code van UPS die je in het begin krijgt is toch dezelfde als wanneer je Xbox retour gaat?
    Iig mijn box staat nu 2 dagen in Duitsland dus zou over 8 dagen thuis kunnen zijn.

5. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583

Moeten ze die telefoon wel eens opnemen daar ;)

6. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee andere trackingnummer, die je waarschijnlijk niet krijgt, staat je X360 zomaar voor de deur.. een dichte LOL (had ik ook)

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mja, heb nu weer een andere 360 gekregen. De helpdesk beloofde me een nieuwe maar deze is van november 2005... Maar ik kan niet klagen, deze ziet er nl puntgaaf uit. Geen krasje of gebruikssporen of wat dan ook te bekennen en de dvd drive maakt ook een goede indruk.
    Maandag trouwens opgestuurd, vanmiddag al in huis dus dat is verder ook zeer in orde.

Nou hoop ik even niet meer in deze thread te posten ;)

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik dus bij mijn vorige na bevriezing en weet ik wat nog meer. Hele pretpark van verschillende lichtjes op de voorkant van de 360 :+ .
    Gelukkig is het dus normaal dat het wat langer duurt. :thumbs:

9. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    360 vandaag al officieel 21 werkdagen weg. Ik ga een record vestigen XD

10. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ik zit al aan de 31 dagen

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks! Ga het vanavond meteen proberen!:thumbs:

12. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even serieus vinden jullie de service van MS ook niet belabberd. Misschien een keer een mailtje naar tros radar of kassa sturen ?

13. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind de service niet echt belabberd. De mijne is vandaag retour gekomen en dat is allemaal heel soepel gegaan.
    Het feit dat ze blijkbaar zoveel mankementen hebben, dat is belabberd.

14. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    De service zelf heb ik geen klachten over, enkel de wachttijd voordat je iemand aan de lijn krijgt. Vandaag duurde het een minuut of 20 toen ik iemand te spreken kreeg, nadat ik eerder al drie pogingen had gedaan van een uur of langer.

15. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag. ik heb voor drie dagen geleden de xbox360 klantenservice gebeld omdat mijn xbox360 het niet meer doet en ze zeiden dat ze me een brief zouden sturen en de xbox zouden ophale wat dus niet gebeurd is. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd tot ze de console hadden opgehaald?

16. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Labels

Ook hier 3 rode ringen, xbox uit december 2005.
    Gisterochtend contact gehad met microsoft na 45 minuten kreeg ik te horen dat ze me een mail sturen me labels voor vervoersbedrijf, kon 2 dagen duren aangezien het erg druk is.

Meerdere mensen dit verhaal meegekregen?
    Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen, klopt het echt dat zon mail 2 werkdagen duurd en telt men dan de dag dat je heb gebeld ook mee of kan ik pas dinsdag iets verwachte??

17. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij duurde het 24 uur... belde zondagochtend en had de mail maandagochtend. Misschien dat het nu drukker is vanwege die foute update op live?

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik tot nu toe dik geluk heb gehad wat betreft de service.. :eek:

Zondag --> stuk,
    Maandag --> M$ gebeld
    Dinsdag --> labels ontvangen, UPS gebeld
    Woensdag --> Xbox opgehaald

Misschien heeft het te maken dat het hoofdkantoor van ups in hoofdorp zit.. ? Ik weet het niet, hoop alleen niet dat mijn geluk-krediet nu op is en dat ik mijn 360 voor GoW niet zal zien..

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    nou, het kon sneller... maar dan moet je wel mazzel hebben :)

20. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het is dat ik dinsdag toen op school was, anders was die dinsdag al weg :) UPS komt namelijk zelf de labels brengen, mocht het al helemaal gereed zijn voor verzending kan hij het gelijk mee-nemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina