Is dat wel gewoon met engelse handleiding enzo? of aziatisch? Ik ga trouwens voor GoW en CoD3... En tsjah misschien deze nog via play-asia...
Bij language staat engels, dus je kan ervan uitgaan dat de handleiding ook in het engels is. Ik heb hier laatst ook Splintercell DA gehaald en daar was de handleiding ook gewoon in het engels.
Bij Splintercell die ik er ha besteld was dat inderdaad allemaal in het Engels. Heb er FEAR nu ook maar besteld...
ik lees ook goede verhalen over de MP op forums, deze ga ik zeker ook halen . 4 shooters in 1 maand lol
Als je de PC-versie nog niet gespeeld hebt dan is de Xbox 360 versie zeker weten een goede aanwinst. Ik heb bv de PC-versie nooit gespeeld doordat ik me voorheen niet zo bezig hield met shooters en dergelijke, maarja, smaken veranderen ook wel eens . Ik denk dat als ik nu de PC-versie zou gaan spelen dat er nauwelijks verschil zal zijn, maarja, zoals ik zei, dat weet ik niet want ik heb hem nooit eerder gespeeld.
ik heb de pc versie uitgespeelt, maar deze ook voor de xbox360 gepreorderd. alleen maar omdat i 34euro inc. was bij play-asia
vorig jaar sloeg ik nog steil achterover toen ik keek naar de graphs. maar idd, in tegenstellign tot de nieuwste gfames nu, is FEAR lang niet meer de mooiste.
Vrijdag dan. Xbox 360 games komen alleen op vrijdag uit. Misschien dat je hem donderdag wel ergens kunt kopen.
Ik heb de game ook sinds gister. En ben aangenaam verrast. De Sp houdt je echt op het puntje van je stoel door de spanning en de intense gevechten. De "instant action mode" is ook erg cool om te doen. Bij deze mode is het de bedoeling zoveel mogelijk vijanden te killen in 20 minuten zonder dood te gaan. En pas bij deze mode zie je hoe supergoed/slim de A.I. is Fokking hell!! En de MP is ook helemaal toppie. Werkt lekker,voelt lekker,schiet lekker. Gister met 7 andere amerikanen gespeeld en AB-SO-LUUT!! geen lag. Werkt gewoon prima,en is erg leuk om te doen. Deze game staat nu een beetje in de schaduw,mede doordat cod3 en gow uitkomen. Maar vergis je niet voor de mensen die fear nog nooit gespeeld hebben is dit echt een aanrader!
Sorry voor deze vraag, maar weet iemand precies wanneer deze game nou eindelijk uitkomt? Ik heb een beetje lopen zoeken op internet, maar die data variƫren van 10 tot 31 november.