TimmehNL Atlético Madrid Omdat iedereen al met zo'n sterk team speelt en ik graag afwijk van de rest kies ik dit team. Ook omdat deze nog niet gekozen is. Hoe het uitpakt zie ik wel.
Chelsea-Man utd Wordt een vette pot denk ik! Edit: ik moet tegen 'mmtdogan' maarre zie noch zijn GT noch zijn XBW naam???
Die ckubs maken denk ik niet zo heel veel uit, als je beter kan spelen win je tog wel. Ik was ff op de computer en ik had en room gemaakt, had hij auto-geaccept en pompy gekozen moest ik met pompy tegen inter. maar ik won met 3-0
Wtf, vriendschappelijk? Ik doet niet aan liefdadigheid Serieus, wat heeft dat voor zin? Ik kan tegen de hele wereld spelen in een player match.
Wat het voor zin heeft ? dat zien we zondag wel, ik weet zeker dat heel veel wedstrijden neit gespeeld zullen worden. Ik heb geen zin om moeite te doen vooraf Eens zien hoe dit gaat, als je geen zin hebt dan houdt het op ik heb er ook weinig zin meer in zo, altijd gezeur
Lekker Joeldeman Manchester \o/ Lol ik had Bossplaya toegevoegd i.p.v. Monoforce NL. Ik ga die match waarschijnlijk vanavond spelen als hij er is! Idd wel goed idee van de vriendschappelijke wedstrijden, ik denk ook dat er veel niet gespeeld zullen worden.
Staat lekker die 4-1 Maar Dioxic wat gebeurt er met de speler die niet is komen opdagen? Joeldeman kom ff online dan kunnen we ff spelen! btw thnx, moet lukken met snelle sterke rooney en doeltreffende saha
Behalve dat ik het wat kort dag vind, heb je wel groot gelijk dat je zo'n oefenwedstrijd organiseert Je pikt nu wel de mensen eruit die willen spelen en wie niet. Maar je had ze wel iets meer ruimte mogeven geven Indien nodig wil ik me ook wel inzetten voor de organisatie van de competitie