Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat dat de Xbox 360 20 gigabyte aan harde schijf heeft... Als ik echter bij mij in de memory settings ga kijken zie ik dat mn HDD een capacity van 14GB. heeft. RARA HOE KAN DIT??:{ :confused:
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    al heel vaak beantwoord :)

    2 GB wordt gebruikt voor je Backwards Compatabilty games
    4 GB wordt voor Caching gebruikt om laadtijden te beperken
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bovendien gebeurt precies hetzelfde met de HDD van pc's. :)
     
  4. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Excuses, ben nog maar een newbee hier...
    Weet hoe irritant het is als mensen 80x dezelfde vraag stellen, ben zelf moderator op een groot forum!

    Toch bedankt!!_O_
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Even een vraagje over de controller van de Xbox 360, is die fijn? Ik heb zelf gespeeld met een Nintendo 64, Gamecube en Playstation 2. Maar ik vind shooter spellen altijd handig om op de pc te spelen omdat je dan kan richten in de richting waar je heen loopt en schiet met de muis en je kan met de muis schieten en snipen en de rest doe je met het toetsenbord. Hoe is de controller van de Xbox 360 in shootergames als Halo 2, Saints Row en Call of Duty? Call of Duty 3 is nog niet uit, maar in Call of Duty 2 dan? En in bijvoorbeeld een sportgame als Fifa 07?
     
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    eentje halen dan :confused: kost toch niets meer tegenwoordig :b:
     
  7. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Vlekken op CD ?

    Heb hier een beetje n raar tafereeltje, op mijn xbox 360 discs zitten aan de binnenkant soort van vlekken, tis n cirkel maar dan getekent door iemand die niet zon vaste hand heeft, sommige discs hebbe dit heel weinig, en sommige heel erg, plaats straks n fototje..... de discs die ik nu heb werken allemaal, maar mn DOA disc had dit ook, en die was Unreadable na een tijdje.... mn NBA 2k7 disc heeft het HEEL erg, maar die doet het gewoon nog.....mn pro evo disc heeft het bijna niet, maar dit heb ik ook weinig gespeelt....

    misschien mn xbox is verplaatsen ? hij staat nu op mn bureau naast mn had tv en 2 surround boxjes ....

    [​IMG]

    je ziet eht niet zo goed maar dat binneste stuk is veel donkerder, lijkt op n grote ronde vlek
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een CD is een doorzichtig plastic met daaronder een laag van een soort folie waarop de code staat. Volgensmij begint die laag bij jou los te laten. Ik denk dat je hem eens moet verplaatsen, kijken of het dan nog gebeurd. En als je het probleem dan nog hebt, xbox helpdesk bellen. Maar ik betwijfel of het je xbox is. Ik denk eerder de invloed van je tv.
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel mensen hebben met shooters wel de voorkeur voor de PC. Vaak is dat ook wel fijner (preciezer mikken enzo). Maar vele games die echt qua aiming (richten) goed gemaakt zijn voor consoles (bv 360) spelen echt gewoon super. Hiermee bedoel ik spellen zoals Call Of Duty 2, Halo, en idd saints row. Maar het speelt natuurlijk wel anders dan de PC; het is nu eenmaal een controller: maar anders betekent dus zeker niet slechter.
    Als je over sportgames praat vind ik de controller gewoon stukken beter dan keyboard/muis; echt stukken beter. Vooral bij games zoals fifa, top spin enz.

    Maar het is dus mijn mening over de controller en zo zijn er nog vele andere meningen. Maar ik vind de 360 controller erg fijn. Ligt erg goed in de hand en is lekker licht. :b:
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    Prima verhaal :cool:

    ik zelf vind zelfs shooters lekkerder met de 360 controler. Met een pc kan je enkel in 4 richtingen bewegen terwijl dat met een controler (voor je gevoel) analoog is. Ook heb ik meer het idee dat het richten echter is. Ik vind schieten door iets aan te wijzen iets neps hebben, ik richt liever vloeiend om daarna ook echt een trigger over te halen en de controler bij elk schot te voelen trillen.

    Ik zou gewoon eens een spel proberen (wel een goeie) met de controler, het is even wennen maar misschien is het net wat voor jou :cool:
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, idd helemaal mee eens. Zo dacht ik eerst ook idd. Vind dit vooral online erg super. Want je tegenstander zal nooit zo supersnel in 1 keer een kogel in je kop stoppen, het mikken gaat moeilijker (realistischer idd) en dus worden de gevechten ook wat realistischer, echt dat je nog tijd hebt om te verschuilen. Dit merkte ik echt vooral als eerst bij call of duty 2, had ik idd even bij mijn vorige post niet over gedacht. Maar nu je het zegt denk ik, o ja dat is idd zo. :cool:
     
  12. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah in die mail van Xbox stond dit lijstje:

    Top 5 arcadegames in Europa:
    Lumines Live
    Dig Dug
    DOOM
    Small Arms
    Ultimate Mortal Kombat 3

    Zoek de fout maar :9
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sinds de up-date van XBoxLive zou het mogelijk moeten zijn om de berichten van mensen die online komen niet meer in beeld te brengen tijdens het kijken naar een film. Maar hoe stel je dat in dan? Want ik heb nog altijd die berichten.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ MrX

    Ik zit hier met een ellendig irritant probleem, dat Microsoft al lang heeft genegeerd. Echt waar. Het zit zo, ik heb van in het begin op het xbox live tabblad het rechtse kadertje(waar reclame is,...) in het Frans staan!!!:mad: En er zijn nog heeeeeeel veel Belgen die dit hebben, geloof me. Nu heb ik gelezen dat alle Belgen die de console met launch kochten het in Frans staan hebben. De rest heeft het gewoon in het Nederlands zoals het moet. En de enige oplossing is naar het schijnt een nieuw profiel maken, maar dat ga ik echt wel niet doen, met al mijn achievements, mijn xbox live betaling, en noem maar op... Dus ik vraag eigelijk aan MrX of hij er niets aan kan doen, kan regelen dat het met een update opgelost wordt, want er zijn een deel Belgen die dat toch serieus irritant vinden,...:'-(
    @ Willem: druk op je guide button, dan notifications, en dan kan je dat afzetten ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Vage bug. Raar dat MS dat niet oplost met een dashboard update.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kan NOOIT iemand uitnodigen voor een gamesessie op de 360.

    Ik kan wel een gesprek aanvragen, ik kan ook accepteren, maar ik kan niet zelf iemadn uitnodigen voor bv een potje Pro Evo of een rondje PGR......:'-(

    Heel irri...iemand een oplossing????:'-(
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij pro evo 6 moet je naar Xbox live, create match en dan ga je naar de naam van de persoon die je wilt uitnodigen en dan doe je 'invite for game'
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Helaas is dat geen bug. Ik probeer al maanden aan de support uit te leggen dat Belgie twee (drie) talig is ... Ik heb zelfs voorgesteld om 2 landen te noemen zoals bij Canada 1 Belgique en de andere gewoon Belgie
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Da's makkelijk! :)
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heeft iemand problemen gehad dat die labels niet werden opgestuurd of werden gemaild. Ik wacht al 2 weken op de mail of post en we hebben al meedere keren gebeld, een keer moesten we 1 uur 50 min wachten!

    Schandalig!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina