Ja hoor, nu is die clan helemaal buitengesloten Zoek die Germain even voor een nieuw potje, anders houdt het op
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet zelf deel zal nemen maar DSF Germain, moet je maar goed lezen!
De host zegt, er mogen niet meer van een clan meedoen, dus dan zeggen ik & Darkraver beide, Dan laat Germain maar alleen meedoen, en dus doen we dat ook.
ik vind het zeerzeker niet onoverzichtelijk, het was door mij en darkraver beide gezegd. maarja tis opgelost zo, dus tis goed.
wij mochten niet meedoen anders zou er meschien samenwerking zijn dus hebben besloten germain in te schrijven.
germain wist er wel van, en denk je dat ik iemand die ik niet ken mee laten spelen, hij zit in me clan hoor, ik had hem hierover ingelicht, alleen nog niet dat ie vandaag al moest spelen, omdat ik een beetje druk had
oh ik kijk er nu pas op, kreeg vanmiddag een friends invite van atayouth (?), weggedrukt, blijkt dat ik tegen hem moet gamen. nouja morgen is ie de eerste (of vandaag technisch gezien)
Ben ik het mee eens... Het zit nu zo dat ik tegen FC Danny moet. Is eergisteren bekend gemaakt, maar op Donderdag en Vrijdag loop ik al vast stage de gehele dag. Dus moet het vandaag gespeeld worden, en is de vraag nog maar of ik en Danny tegelijk kunnen... Had ons een week gegund, en het was zo geregeld . Beetje jammer, als we straks beide niet kunnen vandaag en dan in eens uit het toernooi gezet worden.
Inderdaad wel een beetje kort dag, ik heb gister mijn tegenstander toegevoegd en zelfs nog een pm gestuurd alleen nog geen enkel bericht van hem. Ik ben benieuwd.
ik heb me wedstrijd al gespeelt niet gewonnen maar ik ben klaar voor de pro evolution soccer 6 league
Bij mij en mystery x is het allemaal nog niet gelukt. Hij stage gister tot half 10, ikke vanochtend werken. Hij nu voetbal. Ik vanavond naar de voetbal. Ik ga vanacht voor 3 daagjes weg dus denk dat het niet lukt. Het is jammer maar tis duidelijk dat we allebei mee willen en kunnen doen, alleen ontlopen we elkaar heel toevallig! Edit; Denk dat het toch wel gaat lukken!
Anders maken we er gewoon volgende week zondag van, of woensdag. Laten we gewoon wachten tot alles is gespeeld. Ik heb geen haast want ik doe zelf niet mee, mijn broer zal meedoen