DtS clan ( Dutch terror Squad) zoekt dringend nieuwe leden

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RaouLioo, 29 okt 2006.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Goededag luitjes, de DtS clan is een beetje uitgedund doordat enkele members de clan hebben verlaten, de clan was al niet megagroot en nou zijn er nog maar paar members over.
    We zijn dus hard op zoek naar nieuwe leden, die aardig wat uurtjes CoD2 spelen en die ook aardig goed kunnen spelen. Binnenkort willen we ook graag CoD3 online gaan spelen en aangezien je daarbij 12 v 12 kunt spelen hebben we dus minstens 12 leden nodig om clanwars te kunnen doen.
    DtS speelt niet enkel voor lol maar doet ook mee aan toernooien en we spelen ook gewoon clanwars. Heb je dus zin om in clanverband wat uurtjes door te brengen met deze games en eeuwige roem te vergaren en nieuwe mensen tegen te komen laat het me hier dan weten.
    Zijn er nog dingen die je vantevoren wilt weten twijfel niet en vraag het mij of de clanleider ( DtS SubZero) gewoon.

PS: Buiten CoD2/ CoD3 gaan we mss ook nog GOW spelen.

Groeten Raoul ( DtS Raoulio NL )

Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  2. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij saint coraggio willlen wel een match voor cod3!

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zal het onthouden:thumbs:

4. sr4life911

sr4life911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel bij jullie clan willen maar ik ben niet een egt ervaren cod 2 speler
    ik ben wel van plan om cod3 veel te gaan spelen.
    de keus is aan jullie.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Tja je moet van tevoren toch een try-out doen met CoD2. Je mag zelf bepalen of je dit wil of niet. Zo ja stuur me een friend invite voor Live en ik nodig je uit als ik online ben voor CoD2 en dan zie ik wel of je goed genoeg bent of niet. Maar ik zeg je wel dat ik eerlijk ben, als je niet goed genoeg vind zeg ik het gewoon;)

grtz DtS Raoulio NL

6. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel joinen. Speel aardig wat uurtjes CoD2, en ben ook van plan CoD3 te gaan spelen. Ik voeg je wel een keer toe. Ik ga nu de toetsweek in, dus ik heb op het moment niet zoveel tijd. ;)

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Is goed voeg me maar toe, ik zie dan wel wanneer je online komt. Suc6 met je toetsweek.

8. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd. :)

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zodra ik je online zie met CoD2 stuur ik je een invite.

10. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    lol oude clan naam van mij toen black arrow net uit was :p

suc6 ermee

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Even voor de duidelijkheid. Als je interesse hebt in een try-out en je hebt me aan je friendlist toegevoegd, laat me dan ff weten dat je een try-out wil voor CoD2, want ik heb 100 mensen in mijn lijst en ik kan niet van iedereen weten waarom hij in m'n lijst staat. Des te eerder kan ik je een try-out geven.
    Verder als ik je heb goedgekeurd wil dat niet zeggen dat je er meteen inzit, kans is wel zeer groot omdat de leider me wel geloofd als ik zeg dat je goed bent. Maar toch zul je 1e ff met hem moeten spelen, als ik je goed genoeg vind heb ik de gamertag van de leider je gegeven als het goed is.

DtS zoekt trouwens nog steeds mensen dus als je interesse hebt, jullie weten wat je moet doen:thumbs:

12. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken een aantal Dts leden die PGR2 spelen en die zijn Engels:confused:

13. MoonWalker NL

MoonWalker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik wil wel ff een try-out doen ben wel ervaren in cod2 dus ik voeg ff je gamertag

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Horen niet bij ons.

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als jullie gow gaan spelen kunnen jullie me inviten

Deel Deze Pagina