[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg in Services de universele plug en play apparaathost niet gestart hij zegt dat deze service niets te doen heeft, als ik dit op een andere pc probeer dan krijg ik deze service wel gestart, wellicht veroorzaakt dit het probleem bij mij, maar hoe krijg ik deze service wel gestart, of is er ergens een conflict in mijn pc??
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    is het inmiddels al mogelijk om ook films van je pc naar je 360 te streamen? of heb je hier nog steeds windows media center voor nodig?
     
  3. xrage

    xrage Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Lo
    heb vraagje standaard, connect de xbox360, na je c:/mijn documents dir.. maar daar heb ik niet zoveel ruimte zou je hem ook na een andere hardeschijf kunnen laten wijzen ? want ken dat niet helemaal vinden namelijk :p
    Groetjes
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan, o.a. nu ook met media connect of de nieuwste Windows Media Player 11 waarin deze zelfs verwerkt zit. Voorlopig kun je alleen .wmv streamen.
     
  5. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok ik heb echt hulp nodig want ik word een beetje gek.

    Als ik WMC wil installeren ( de nieuwste versie) gaat hij daar mee aan de slag vervolgens moet hij me 360 machtigen en daar lukt het niet.
    Hij staat gewoon aan
    Hij is connected met het internet en de router
    Ik heb wanadoo adsl met een live box.
    Ik heb XP met SP2.
    Please help, anders gaat binnenkort een van de 2 het raam uit.|:- |:-
     
  6. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Windows Media Player 11 geïnstalleerd en media sharing aangezet. Hij ziet mijn Xbox 360 en die heb ik vervolgens ook toegelaten.

    Nu, wanneer ik met m'n 360 verbinding wil maken met me PC komt hij door de IP test maar hij kan vervolgens geen PC vinden.

    Ik heb Win XP pro NL met WMP11 engelse versie (nederlandse heeft nog geen sharing blijkbaar) en een Linksys BEFSR41 router.

    Help me, puleeeaaase.
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, WMC vind mijn 360 gewoon niet!
     
  8. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Gelukkig ben ik dus niet de enige met dit probleem.
    THX
    Nou nog hopen dat iemand ons kan helpen.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Windows Media Connect wordt niet geblokkeerd door een firewall anders dan die van Windows zelf?
     
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook de mappen ingesteld die gedeeld moeten worden? En bevat die map dan minstens 1 bestand die de xbox kan afspelen (foto, music of video).

    Kijk in Windows Media Player 11 (niet beta) onder Tools - Options - Library.
    Daar moet je alles instellen onder de 2 knoppen: Configure Sharing en Monitor Folders.
     
  11. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15


    Nee volgens mij niet heb alle poorten geforwarded naar me 360
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, hoe is je Xbox 360 op het netwerk aangesloten? Wireless adapter of via je PC?
     
  13. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15

    Gewoon met draad op de router en de PC draadloos naar de router.

    Maar ik heb sinds een week een andere 360 de vorige is helaas overleden

    R.I.P._0/ _0/ _O_

    En toen deed hij het wel maar toen had ik een ander probleem toen kon hij me PC niet vinden maar was hij wel al connected met me PC.
     
  14. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vaag probleempje:

    ik heb Windows Media Player 11 gedownload en media sharing gestart. De xbox 360 verschijnt in de lijst, dus ik zeg: allow.

    Op mijn xbox kan ik vervolgens de mappen die ik share niet afspelen, want ze staan niet in de lijst. Als ik vervolgens Media Connection test doe is alles "Confirmed" dus er is niks mis met de verbinding tussen PC en Xbox.

    Hoe kan het dan dat mijn mappen nog steeds niet worden weergegeven op de xbox 360???
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Erg raar idd. ikweet helaas geen oplossing, maar ik heb een vraag aanjou.
    Ik kan namelijk die WMP11 niet downloaden. hij zegt dat ik een illegale software gebruik. dat klopt wel, maar ik kon een jaar geleden ofzo wel WMP10 downloaden. iemand tips?!:x
     
  16. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dus dat hij mijn xbox360 in Windows Media Connect helemaal niet vind! Er is geen Firewall die het één en ander zou kunnen blokkeren. En mijn xbox is op het netwerk aangesloten dmv van een hub waar mijn pc ook op aangesloten is... iemand die mij kan helpen?
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zelfde probleem hier..
     
  18. dannynima

    dannynima Guest

    @Striker NL je hebt waarschijnlijk de update ''windows genuine advantage'' gedownload, dat is een update dat kan checken of je een legale versie van windows hebt.

    En de andere mensen: probeer is de muziek in de map ''mijn muziek'' te plaatsen en dan bij voorbeelden muziek.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    en hoe download ik dan een andere
     
  20. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ok ik ben al een stukje verder heb inmiddels WMC weten te installeren en dat hij me 360 machtigd.
    Maar dan,

    Network Adapter: Wired
    IP Adress : Confirmed
    PC Selected : Failed

    Ik krijg de volgende error code's

    W:0000-000B
    X:0000-F001
    Y:0000-0000
    Z:8000-4005

    Is er iemand die me hiermee kan helpen.
    PLEASE.
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina