hello, neen loopt steeds ergens anders vast, als ik dan herop start en op de plaats kom waar hij de laatste keer vastliep gaat hij gewoon verder. Maar dan iets later is het op een andere plaats. En de disc heeft geen enkel krasje is echt perfect ok?
PDZ is gewoon een hele goede game voor 2/3 maanden. Daarna is t gewoon een beetje meer van t zelfde. Toch een van mijn beste 360 games tot nu toe.
Deze game heerst gewoon in Co-Op. Voor alleen de single player kan ik hem ook niet aanraden, al heb ik hem wel op Dark Agent uitgespeeld *)
Dit is nogal vreemd. Ik raad je aan om de helpdesk te bellen misschien kunnen zij je helpen. Al je andere spellen doen het wel gewoon perfect?
Ja ik heb ook soms last van vastlopers, online nooit en elke keer dat ik een level speel 1 tot 4 keer dus wel irritant als ik single player probeer te halen. Maar ik heb het spel toch eigenlijk voor multiplayer dus ik heb er niet zon probleem mee
hello idd dit zou ik eens kunnen doen, dit weekend online zitten spelen en daar heb ik het maar 1x gehad op +- 2uren gamen? Al mijn andere spelen doen het goed zonder maar 1x te freezen En wat is de snelste manier op iemand neer te knallen online? Soms knal ik mijn wapen volledig leeg op iemand en die blijft maar leven Maar het zal aan mij liggen neem ik aan
yep same problem hier denk ik, en als je de level dan nog eens doorneemt crasht hij niet meer op de laatste plaats maar iets verder dan ? Ik zal de helpdesk eens bellen en zal hun mening dan hier posten
Freezt hij als je bijv aan het spelen bent en je druk op je guide button? zo niet dan denk ik dat er tog ergens een piepklein krasje zit ofzo maarjah als je gwoon door kan spelen daarna is het niet zo erg. (wel vervelend) Snelste manier om iemand neer te knallen: Kijk als je je hele magazijn op iemand leegknalt zijn de kogels ongericht en gaan alle kanten uit. Zo doe je iemand ook weinig schade aan. Als je schiet met tussenstoppen erin dus 5 kogels per keer dan schiet je veel gerichter. ZIe het zo de eerste kogel is telkens het meest gerricht. Hoe langer jij je schietknop ingedrukt houd hoe verder de kogels uit elkaar gaan. (ga maar eens voor een muur staan er probeer het) Sneltse manier is natuurlijk de headshot. Good luck! @joene lolz
nee hij freezed in de game zelf, en op random plaatsen zonder echt iets ongewoon te doen En de dvd heeft echt geen enkel krasje hoor, heb hem op alle manieren al bekeken, is perfect ok. En thx voor de tip qua Killen, zal ik vanavond eens proberen Greetz Rikske
als ik de game uitspeel op 'Perfect Agent', krijgik dan ook de achievements voor 'Single Secret Agent' en 'Single Agent'? (zo heten die dingen toch? ik haal het ook maar uit de achievementslijst )
Sorry dat'k de hele thread niet doorzoek en het niet snel genoeg vond via google, maar jullie slimme mensen kunnen dit wel snel oplossen De Mutliplayer= Hoe is hij offline? Splitscreen tot 4? En zijn er Bots mogelijk offline? En is er co-op mogelijk?
De multiplayer isoffline met bots wel erg vet, mits je de update voor zowel Xbox Live Silver en Gold gebruikers download, want op de standaard DVD zijn de bots een stuk dommer als met de update erbij. Er zijn ook 2 hele toffe gratis MP maps te downloaden op Live. Er zit Online co-op in, hele uitdagende zelfs op de hogere niveau's. Ik raad je wel aan deze game een kans te geven, want in het begin lijkt besturing een beetje slecht, maar je zult er achter komen dat de controlls echt gemasterd moeten worden. Dit heeft Rare waarschijnlijk gedaan om mannen van de jongens te onderscheiden op in MP, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat is dat nu met die controls? Btw, ik heb geen Live, dus het ging hem puur om offline. Ik heb hem al besteld, maar wou het gewoon weten.
Hm, misschien is het een idee om in een splitter of een ethernet hubje te investeren om ook je Xbox van internet te voorzien want je hebt toch een hoop plezier van Live. Zelfs de gratis service. De controlls in Perfect Dark Zero zijn opzich prima. Maar je moet toch een hoop oefenen wil je constant precies willen richten. Heat draait in PDZ vooral om het maken van headshots.
Nee, maar hoe zijn de controls dan anders dan bv Halo? Ik had Live, maar speelde zelden. Router ging toen ook stuk, en had geen zin om een nieuwe te kopen voor Live, dus hebbet opgezegt. Ik speel Xbox als er vrienden zijn, dus daarom is offline multiplayer belangrijk. Zijn er nu bots bij offline multiplayer?