Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er ook in korte termijn meerdere games bestellen.
    Ik bestel ze alle drie apart. Dan het minste kans om gepakt te worden zeg maar :).
    Betaal dan liever 3 x apart verzendkosten i.p.v. pakketje en dan invoerrechten + administratiekosten.

2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de handleiding van die spellen via play-asia... gewoon engels of in het aziatisch? Want tsja zo is het wel leuk om F.E.A.R. er even bij te bestellen in deze toch al dure tijden...

Edit: zag dat tony American Wasteland ook regio vrij was, dus dat belooft wat voor de nieuwe versie... wil alleen weten hoe het met de handleidingen zit!?

Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het onder de 150 euro sowieso geen invoerrechten....

4. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien geen goed idee om een play-asia thread te beginnnen waar je je ervaringen en koopjes in kan posten :)?

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt wel aardig ja... en dan misschien in de start topic... de region free games bijhouden met prijs.....

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    In your dreams. Boven de 25 euro al invoerrechten. Bij kleine pakketjes heb je vaak wel mazzel dat ze em niet open maken, maar bij grotere dingen als 1 dvdtje ben je vaak wel de lul en bovendien moet je dan nog langer wachten voordat je het binnen hebt.

7. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je net zo goed 2 euro xtra neerleggen en de Limited Edition bij gamevision.nl halen. (als dat je iets interesseert natuurlijk).

8. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom bestel je er niet elke dag 1 dan. Zowiezo veiiger, stel dat er wat met je pakje gebeurd ben je niet 3 games in 1x kwijt. Je weet maar nooit, en je omzeilt misschien die BTW

9. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er laatst Splintercell 4 besteld en ook netjes binnen gekregen. Geen belasting hoeven betalen of wat dan ook... Zat ook nog eens een kortingsbon van 5 dollar bij voor de volgende bestelling (moet wel minstens 50 dollar zijn). Ik denk dat ik er straks FEAR en Rainbow Six Vegas nog bestel, mits die laatste ook regiovrij is maar daar ga ik wel van uit.

CoD3 en GoW bestel ik er niet, misschien die laatste nog wel als hij regiovrij is. Op CoD3 kan ik niet 2 weken extra wachten :p

Maar goed... mijn ervaringen ermee zijn tot dus ver prima. Betaling had ik via CC gedaan.

10. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bezorgtijd is meestal rond 1 week. Ze zijn zeer zeker betrouwbaar. Ik heb er al meerdere keren besteld, vele andere hier ook.

Nadeel van 1 week levertijd is uiteraard dat je in het geval van GOW wat later zal zijn dan hier in Nederland.

11. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand splintercell double agent al binnen

van power unlimited

(dat abonoment met 1 jaar pu en splinter cell)

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op Tomb Raider heb ik toen 2 maanden op moeten wachten
    Ze zijn niet zo vlug daar

13. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    dat merk ik ja maar ik sag iemand in het splinter cell forum die hem vandaag had ontvange

dus ik hoop dinsdag

14. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze gemaild, ze zeiden 3-4 weken na afschrijving abo geld.

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    In de algemene voorwaarden van play-asia staat dat er onder de 200 euro geen invoersrechten/kosten zijn...
    F.E.A.R. gisteren gekocht bij play-asia voor 34euro incl. ben benieuwd wanneer ikomt. hier uit op 10 nov. daar 31 october. staat verzendtijd 5-15 dagen. maar kan ook 4-5 weken zijn... ^^ laten we maar et eerste hopen :)

@ LaZZ, bij mij zelfde verhaal. ik heb COD3 gewoon gepreorderd bij gcshop.nl. hoop dat die wel op de juiste dag leveren...

Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    verschilt per land. Nederland checkt gewoon random pakjes, mijn vader besteld veel motor onderdelen uit amerika, de ene keer krijgt hij een komplete versnellingsbak nederland in zonder extra belasting te hoeven betalen de andere keer moet hij voor 2 handvaten belasting betalen.

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    kijk, we hebben een expert ;) :D

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @mensen die vaker bij play-asia komen:
    Ik zit daar nu te kijken voor Marvel Ultimate Alliance:
    Activision
    Compatible with Xbox360™
    Asia, No Region Protection / Action Adventure

Wat houdt dat Asia in? Dat het een aziatische versie in? Want soms staat er ook Japan ofzo bij.

En ik wil die Assassins Creed Limited Edition met Action Figure (ofzo) ook bestellen daar, maar dat spel is nog (lang) niet uit, maar er staat wel "No Region Protection", kan ik daar dan op vertrouwen?

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat het uit Azie komt. De game is (als het goed is) helemaal engels :D

20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, ik wil dus denk ik 3 games bij play-asia gaan bestellen, allemaal apart. Hoe bevalt een Pay-Pal betaling, heb namelijk geen CC en als ik het overmaak via de bank betaal ik ook extra!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina