Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel vandaag binnen gekregen en het is de Australische versie. Dus geen Aziatische.
    Het spel speelt ook gewoon perfect af op mijn 360.

2. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Paypal werkt prima. Mocht je echter nog geen funds op je paypal hebben staan, dan raad ik je aan een moneybookers account aan te maken en die te vullen via ideal. Is een stuk sneller dan gel overboeken naar paypal.

Succes!

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Ga ik meteen halen! :thumbs:

4. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Oh als je hem toch gaat halen, kan je dan voor mij ook wat spellen mee nemen? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand naar Azie gaat vanuit NL om een spel te halen...

5. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm... hij besteld ze vanuit azie en komen met de post hierheen...:lol:

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Whahah, dacht je dat hij naar azie ging? WHAHHA gruwelijk!!!

edit: Ik heb geruchten gehoort dat Sony een rechtszaak is aangegaan tegen play-asia.com. hetzelfde wat ze deden bij lik-sang.com.

KUT SONY!

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Gelukkig gaat daar ook een tijd overheen, tegen die tijd is er weer een andere goede site. :D

8. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dachten jullie echt dat ik dat dacht...? Ik vond het wel een goeie grap van mezelf... Komt blijkbaar niet helemaal aan.

Overigens opvallend dat veel mensen tegenwoordig halen zeggen en niet meer kopen. Te verwend hier in Nederland...?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    8)

10. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt...maar Play Asia heeft alle PS3 preorders al geannuleerd dus er is voorlopig niets aan de hand.

11. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    oftewel: het heeft geen gevolgen voor xbox360 gebruikers? :D

@kevinbabolat: het is idd een dijenkletsen!!:lol: :lol: :lol: :b: _O_

Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch gezien moet je ook eerste een site/webwinkel "bezoeken", dus is "halen" eigenlijk zo'n gek woord nog niet.

Weet iemand hier al wat voor?

13. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat je ervan uit kan gaan dat dit spel regiovrij is. Het spel is namelijk van UBI SOFT en die heeft tot nu toe alleen maar regiovrije spellen op de xbox360 gebracht. En misschien heeft UBI SOFT aan play-asia al kenbaar gemaakt dat dit spel regiovrij wordt.

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er een grote kans dat project 8 bij play-asia regiovrij te krijgen is? CoD2 en Wasteland waren dat wel volgens mij!

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dit staat op Play-asia:

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat is nog serieuze service ook! Mocht er iets veranderen zit je niet eens vast aan de aankoop! Klinkt goed allemaal man... Damn!

Thx Dulle!

17. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    @Tsux

Ik heb gisteren mijn Marvel binnengekregen via Play-Asia. Het is een Pal versie deze keer bestemd voor Australië zoals ik in het boekje las, maar bv MotoGP dat was een jap versie die regiovrij is.

Je kan wel erop vertrouwen dat Play-Asia niet voor niets zegt dat de games Region-free zijn.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is het niet zo dat je bij de Assassins Creed een grotere kans hebt dat je problemen krijgt met de douane? Een paar pagina's terug las ik namelijk dat mensen dat met 1 game al hadden, en dus konden bijbetalen. En aangezien de AC collectorsbox ook nog eens groter en zwaarder is dan een gewone game, heb je dan niet dus een nóg groter risico dat je moet bijbetalen? (dit zou dus mijn eerste keer worden dat ik iets ga importeren, dus ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt)

ik zit er dus over te denken om AC te pre-orderen bij PLay-Asia via Moneybookers :9 (game komt toch pas in april uit, dus ik heb tijd zat om te sparen)

19. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een grote kans ja, ik heb Project 8 zelf al besteld en meestal staat het ook snel op de site van Play-asia of hij daadwerkelijk regiovrij is. Dus gewoon eventjes in de gaten houden de komende week ;)

20. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    @Tsux, er staat dat i regiovrij is: dan is hij dat ook. ze zetten er nooit neerdat hij regiovrij is, maar dat eigenlijk niet is.
    @ punisher007: staat er op play-asia.com dat TONY hawk regiovrij is? volgens mij staat er: NTSC-J compatible with xbox 360 japan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina