Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik ga gewoon ff met een paar kameraden ff goed de Co-op en offline multi spelen!! Tenminste? Is er een offline multi...? :mad:

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    jup.

kijk al die gow avatars ineens 8)

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    als er een game wil doe ik avatar daarvan totdat ik het heb en dan weer ander avatar van de volgende game die ik weer wil, daarvoor had ik PES6 maar die heb ik onder hands al :)

4. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    eerst even een uurtje in alle rust de sp doorgaan en dan online met maten
    kan je met 4 lui op 1 xbox online tegen 4 anderen ?

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ongeveer hetzelfde hier, maar ik heb hier al 3 vrienden waarmee ik heb afgesproken die avond op Live ff los te gaan met z'n 4en *)

Maar 's middags zal ik de sp wel gaan checken denk ik.. En de volgende ochtend 8)

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    kent iemand een site of iets dergelijke. Dat je geld betaalt voor de code Xbox LIVE 1 jaar?

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jep, wel mooi om te zien dat bijna iedereen met de hype mee doet.

*gaat een GoW avatar maken.

Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  8. shonosuke

shonosuke Guest

Je kan ook gewoon direct met je creditcard betalen
    En ik denk dat de servers wel stabiel zijn op de launch want dan is ie al 9 dagen in amerika uit

9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    wel goed dat die eerst komt in amerika, dan kan je hun reactie's zien op forums. Als ze goeie dingen zeggen daar over kopen dus zo niet dan ga ik hem dan misschien halen.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ik had nog zo gezworen niet mee te doen.. *zucht* free record shop heeft het voor me verkloot, door hun krijg ik nu GoW zo goedkoop dat ik er toch wel heel veel zin in ga krijgen *)

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm maar het zijn echt veel wapens hoor als je tenminste ook de wapens van de andere ras kan kiezen. Het is wel grappig dat ze een verschil hebben gemaakt tussen locust horde wapens en die van COG wapens.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb ook zelf gemaakt (in 1 minuut ofso 8))

en fardo : ik heb het gefixt :thumbs: en in dat laatste plaatje zag je die locust ook die gear heel makkelijk de lucht intillen ik denk dat je ook niet te dichtbij moet komen8) (hun hebben misschien minder wapens maar zijn vveeeell krachtiger denk ik )(niet de wapens maar die monsters zelf )

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik begrijp 1 ding niet: (volgens mij is het de hype maarja,..) Als er bij saints row word aangekondigt dat de multiplayer ligt op max. 16 mensen online. schelden jullie het hele spel kapot. en als er bij GoW (MAAR) 8 mensen in 1 server passen, vinden jullie het ineens wel genoeg, en super vet, en dan zijn de maps hélemaal té gék.

En die opmerking van doom was maar een voorbeeld. nou een game van ong 8 jaar geleden vind ik 8 wapens best veel. in tegenstelling tot een luttelige 15 van dit 'next-gen' computerspel... What's the point?

14. shonosuke

shonosuke Guest

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je hebt dus duidelijk geen verstand van GoW, bij GoW gaat het niet om battlefield achtige gevechten maar om dekking zoeken en proberen je vijand te vinden(de spanning die je ook in CoD2 had). Veel mensen dachten dat bij Saintrow 12 man te weinig zou zijn, dit valt ook wel mee omdat de maps erg klein zijn en niet complete steden zoals veel mensen dachten.

De wapens zijn ook in orde, je hebt bijna van alle verschillende soorten wapens 2 versies(COG en Locust). Meer wapens heb je helemaal niet nodig, ik hoop wel dat de wapens een beetje in balans zijn en dat je niet begint met van die nutteloze startwapens zoals ze dat in Saints row hebben gedaan.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoop dat je een "klasse" kan kiezen , dat elke klasse weer een ander wapen selectie heeft :D

17. shonosuke

shonosuke Guest

Hopelijk kan je ook een regio slot op je room zetten
    dat als je bv online gaat dat je niet gelijk geownt word door een amerikaan die em al 9 dagen heeft

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Mensen, even een vraagje.. Als ik GoW nu nog bij Gcshop.nl koop, heb ik hem dan met de release denken jullie?

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    dat hoop ik dan voor je

20. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Do it! Do it!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.