Gears of War [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    World Rank: 3 of 27 <--- dat stond er bij die amerikaan! Dus dat wil zeggen dat er al 27 lui die game hebben!! Balen...Any way!! Hype vind ik iets waar je persoonlijk wat aan kan doen :eek: Ik bedoel de ene negeert al die reclame en doet gewoon wat anders...de ene ziet die reclame en denkt meteen! VET KOPEN!! Zoals ik dus ^^! Dus Hyp is niet iets in het algemeen maar meer iets persoonlijks :eek: Maar als er veel voor gepromote word dan negeer je dat toch gewoon....! Maar persoonlijk vind ik het alleen maar bruut en geweldig! Voor het eerst sinds halo2 heb ik weer zin in een game die mij aanspreekt!! Geweldig! En ga nou niet meteen het voor mij verkloten met je minpunten enz...hou die dan aub voor jezelf ok? En dat vroeger DOOM 8 guns had was idd best wel goed! En Gears of war 15 en dat we dan zo gedragen heeft wel zo zijn redenen!! Ik bedoel noem jij 5 game`s op die dat ook hebben? En ook als er vijanden zijn verschillende ^^! I rest my case!

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niks van de besturing tot nu toe, behalve dat mensen het wel goed vinden, maar hoe het precies werkt weet ik niet.

Normaal gesproken loop je juist met de linker stick en kijk je met de rechter stick. Maar als dat niet zo is, zullen ze daar vast een goede reden voor hebben gehad...

Ik hoop natuurlijk wel dat het aan te passen is, lijkt me wel zo handig, niet iedereen vindt dezelfde controls even makkelijk.

3. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Woeps, ik bedoelde natuurlijk andersom. Dus met de linker voortbewegen en met de rechter om je heen kijken.

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn, klinkt wel erg goed deze game...

maar moet van mezelf wachten tot ik op school klaar ben met schoolexamens :{ :{ , anders gaat dat toch wel even fout...

maar de MP was toch 4 tegen 4 (of vergis ik me dan), want dit vind ik best wel weinig eigenlijk... maar misschien pakt het wel heel goed uit juist

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Heel schema al vast klaar gelegd hé :+

@Kingsteven: Het loopt wel goed uit hoor, de levels zijn niet al te groot en als je bijv 8 vs 8 doet word het gewoon een chaos en is het waarschijnlijk niet leuk meer in die kleine levels.. ;)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dus als ik het goed begrijp, kun je alleen maar in teamverband de MP spelen?

geen Free for All deathmatch? (of iets anders)

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
  8. REDNAX

REDNAX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem kunnen spelen!!!!

En ja, hij is inderdaad overhyped. Dat gevoel had ik ook maar toen ik hem speelde was dat helemaal weg. Wat een coole game man. Echt heel vet.
    Ik vond in de screenshots dat bloedspatten te cartoony maar in beweging is het cool. Ook de AI was erg goed, ze proberen je echt te flanken en jou budies stellen zich goed op. We hadden ook nog even coop gedaan met twee man. Dat gaat erg leuk worden online. Kan dat ook met vier man?
    Ik heb nu echt zo een gevoel van hoelang nog tot ik hem weer kan spelen. Dat had ik daarvoor niet, toen zat ik meer op RB6:vegas te wachten.

9. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem gespeeld?:D

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, niet meteen een schema, maar gewoon afgesproken ff op live te gaan.. en ons kennende gaat dat wel tot in de late uurtjes door, maar aangezien ik ook wel de sp wil checken moet ik dus wel die middag de sp doen :+

11. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is ie dus NIET overhyped...

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij weten veel mensen de betekenis van Hype niet ;)

13. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    mischien heb ik er ook een verkeerde indruk van leg het s uit dan ?

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een spel hyped dan leef je er naar toe, en zeg je voordat hij uitkomt al hoe goed hij wel niet gaat worden. Als een spel overhyped wordt dan zeg je dat 'ie beter wordt dan dat ie uiteindelijk is :)

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hype

Een hype (uit te spreken haip, op zijn Engels; afgeleid van het Griekse hyper = "boven") is een verschijnsel dat bovenmatige media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het in werkelijkheid is. Het gevolg van dit mechanisme kan zijn dat iets wat als een hype begint, uitgroeit tot een werkelijk belangwekkend verschijnsel. Wanneer een verschijnsel in een korte periode mateloos populair is geworden, en ontstaan is zonder exceptionele media-aandacht, wordt dit een rage genoemd.

Het creëren van een hype wordt wel genoemd: hypen.

Hypes worden ofwel bewust in gang gezet en hebben dan het karakter van een reclamestunt, of ze ontstaan spontaan door elkaar versterkende drijfveren van enerzijds de consumenten en anderzijds de producenten van nieuws: nieuwsconsumenten hebben de neiging om iets als belangrijk beschouwen wanneer nieuwsproducenten er aandacht aan besteden, waarna nieuwsproducenten er veelal toe overgaan om meer over het verschijnsel te berichten omdat nieuwsconsumenten het kennelijk als belangrijk beschouwen.

Of iets een hype is, of gewoon de grote aandacht krijgt die het verdient, blijft onderwerp van discussie.

:b:

16. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dan nu de conclusie?

17. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    dat ik er wel naartoe leef. weer voor het eerst sinds half-life 2
    ik verwacht er gewoon hetzelfde van :D

18. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds dat ik mijn xbox kocht naar halo2 toegeleeft.....
    1.5 jaar lang....
    en dat heb ik nu hetzelfde

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer wat gevonden! \o/ de overviews van de maps

canals: [​IMG]

clocktower: [​IMG]

escalation:

fuel depot: [​IMG]

gridlock: [​IMG]