Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe weekly what's update is wel leuk om te lezen. veel meer info dan normaal, nog steeds vaag maar wel info.
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    A multiplayer feast for sure and one that should satisfy everyone – Halo > Halo 2 fans as well as their opposites. If that sounds unlikely, then tough – you’ll just have to take my word for it. We’ve put the question to both types of players and both types of players prefer it.

    Klinkt goed:)

    Don’t get me wrong, it feels like Halo. The journalists we invited to play the stripped down multiplayer session a few weeks ago were able to pick it up and repeat almost exactly their current level of Halo 2 skill, but the vital addition of the enhanced Assault Rifle (occasionally known as the ultimate spawn weapon in these parts) makes the first three seconds of every Halo 3 MP match quite different than Halo 2. Because when you spawn, there’s no need for a panicked weapon search. You are ready to distribute significant damage immediately.

    Klinkt zelfs nog beter:)
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    daar geloof ik echt helemaal niks van er zal zeker weer gezeken worden om kleine rot dingetjes en dan krijgje: Halo > Halo 2 > Halo 3

    dat klinkt inderdaad goed :)
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd heel erg goed nieuws, is er dus toch nog hoop voor deze game:)
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die scanse gezien blackhawk?? dan kun je zelf zien dat het nog waar is ook :eek: (qua sfeer enso, gameplay moete we nog afwachte)
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0

    Eeeh, moet ik hier op reageren best kinderachtig hoor. Als iemand een andere mening heeft ga je hem meteen uitschelden. Toen jij zei dat er geen demo moest uitkomen ging ik tog ook niet zeggen dat je een homo gay bent.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  7. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    @the matrix, Oke, bedankt, en ik zal de informatie uit de bladen dus gewoon kunnen zien als officieel, mooi :)

    Wat betreft de nieuwe weekly update, Geweldige informatie, Eindelijk geven ze een goed verhaal!
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauws, ik ontdek net het schema'tje even van 1up/EGM: klik

    Ik neem dus aan dat we maandag al weer wat info gaan krijgen :9
     
  9. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Mario World 2, graag gedaan, super de boer :b:
    En ik vind het eerlijk gezegd ook allemaal wel net teveel op deel 2 lijken. Het wordt ongetwijfeld weer tof, maar dat wordt bijv. GoW ook, en die game is wel nieuw en anders.
     
  10. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit is dus wat op de site komt :D en het begint morgen al :9
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar daar komt misschien ook een vervolg op en halo 3 kan toch niet totaal anders gaan worden dan halo2 ? anders kan je het net zo goed een andere naam geven :{ als je het teveel op halo 2 vind lijken blijf /ga je lekker dat spelen :b:
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk wil ik het ook een beetje dat het op halo2 lijkt vooral met sommige guns en voertuigen!! Warthog :D ! En met die grunts kun je ook altijd lachen :p !! En als de gameplay ook ongeveer zoiets is als bij halo! Dan vind ik het echt wel een super game! Maar dan moeten de grapisch/gameplay/guns/vijanden/maps wat groter/beter/uitgebreider/meer zijn!! :)
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Warthog zat ook al in deel 1 en een warthog zal ook altijd ( denk ik ) in de halo reeks blijven..
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    die koop ik dus niet :eek:

    meer dan €100 =(
     
  15. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan €100,-? Dat zal toch wel mee vallen? Hij kost $100,-, maar een dollar is minder waard dan een euro. Dus als je zou gaan omrekenen kost de legendary edition €80,- (ongeveer). Nu zullen ze wel de prijs iets verhogen in Europa dus dan zou het weer €100,- kunnen worden. Maar nog meer zou wel erg duur zijn.....
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    100 euries is wel een beetje teveel voor zo een halo-helm die je niet als helm kan gebruiken voor op je scooter bijvoorbeeld. Want dat zou echt cool zijn 8)
     
  17. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oei, die is echt héél slecht gephotoshopt. :emo:
    Die Master Chief is een render van Halo 2, dus is hij nep. :)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit, shit, shit, mijn verzamelwoede zegt me dat ik hem moet gaan halen, maar mijn spaarpot zegt me dat ik geen €100,- voor een spel neer moet tellen... AARGHH!!

    Maar hij is zo mooi :eek:

    Ok ik ben overtuigd :+ *begint met sparen* :+

    Die is in mekaar genkuntseld :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina