[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    lol @ serious siem:
    Denk dat de fout bij jou lag ->
    :p


    @Ultimate Venom: ik heb een xbak359 v/d launch... vertoont PRECIES wat jij beschrijft... de DVD lijkt ff te stoppen om vervolgens weer lekker door te 'zoomen'... maar op het moment dat ie stopt heb ik een freeze met rode strepen/blokken in beeld of een helemaal zwart (geen) beeld... niets doet het dan meer, op het aan/uit- & open-tray knopje na dan... daarom gaat de mijne terug... ik zou bijna zeggen dat je de mijne hebt, maar hij staat hier nog ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  2. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @the ripper.nl ik pik dit niet hij gaat keihard terug en ik eis een splinter nieuwe zo niet consumentenbond
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds de laatste Live update loopt m'n Xbox continu vast. De dvd-drive (Samsung) stopt even, en gaat daarna weer verder. Tijdens die overgang bevriest de boel. Ik heb nu al een paar keer de melding 'Unreadable Disc' gehad. Leuk zo even voor CoD 3, GoW en andere titels....Op naar m'n derde Xbox 360...De disclade gaat ook niet altijd open als ik op de eject knop druk. Pas na een paar keer proberen gaat ie open :confused:
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Ook bij mij loopt de 360 vaak vast nu na die update. ik snap er niks van :'-(
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is inderdaad vreemd ja. Maar ik heb net 45 minuten lang Splinter Cell DA gespeeld zonder problemen. Gooi ik Saints Row of Test Drive erin dan loopt ie binnen 15 minuten vast. Anders wacht ik wel tot GoW af, dan maar geen Test Drive en Saints Row :+

    Mja, voor die update heb ik in Test Drive en Saints Row 20+ uur aan gameplay zonder problemen gehad, en sinds die update niks anders dan vastlopers en meldingen dat de schijfjes niet leesbaar zijn. Er zit geen krasje of veegje op :eek:
     
  6. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is eigenlijk ook het gezeik begonnen na de update...
    daarvoor geen problemen... nu alleen maar vast lopers

    heb donderdag ook al gebeld met de helpdesk
    en zouden hem op komen halen via ups en die zouden ook de labels
    meenemen

    maar heb tot op heden niets gezien ik hoop toch echt dat ik hem voor gow terug heb..... :mad:

    maar als ik alles hier zo lees zal ik wel weer dikke pech hebben
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 is afgelopen donderdag bezorgd bij mijn ouderlijk huis. Erg netjes dus, hij was de 26ste aangekomen in Duitsland. Is dus toch allemaal redelijk vlot gegaan...

    Net op tijd voor Gears of War en CoD3 :)
     
  8. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom de laatste 3 dagen niet eens door die graf lijn heen.. ik ga maar die engelse support vanavond bellen..

    Ik ken hier niet tegen.. heb nu 3 games liggen die ongespeeld zijn..

    Dit is zwaar poep..
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb hier ook nog 2 games in seal + een xbox live abbo liggen. =(

    M$ had gezegd dat ze een sticker ofzo zouden opsturen. hoe lang duurt het meestal voordat je die binnen hebt? (bij mijn andere 956 xboxjes die ik op heb moeten sturen gebeurde alles automatisch)

    En moet ik zelf voor een doos zorgen? Of neemt UPS er een mee? (de vorige keren wel...)

    Waarom moeten ze nou weer alles veranderen :mad:

    //edit: ik bedenk me net dat die gasten niet eens hebben gezegd wat ik op moet sturen. HD erbij, of niet? :confused:
    pfff....
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt de lijn verbroken. 10 minuten lang kreeg ik een ingesprekstoon, en toen kon ik weer opnieuw beginnen. Heb hem er net maar opgegooid, heb wel wat beters te doen (55 minuten). Het begint allemaal weer goed :thumbs:
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik weet niet wat je probleem is, maar als je deze ook hebt zonder HDD zou ik hem niet meesturen.
     
  12. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die hetzelfde probleem heeft als mij (zie paar posts terug);

    Ik werd nadrukkelijk verzocht om m'n HDD mee te sturen!
    Ook al hadden ze dat niet verzocht, dan had ik nog m'n HDD meegestuurd... ik wil dat m'n 360 het gewoon goed doet... gamessaves boeien me niet... en het risico dat ik ze NOGMAALS moet bellen, wil ik ook niet lopen...

    Tip voordat je je HDD verstuurt; delete je profile(s)/account(s)!!!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Dat zegt niet zo heel veel, de ene medewerker verzoekt je nadrukkelijk om het te doen, de ander raad het ten sterkste af. Nogmaals: test of de fout zich ook zonder de HDD voor doet, zo ja: stuur hem niet mee!
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net rustig PES 6 te spelen en ineens valt me beeld weg en zie ik op me xbox 3 lampjes knipperen - -
    -
    Dus ik probeer me xbox uit en weer aan te zetten, maar hij geeft nog steeds hetzelfde aan:'-( Dus ik de code opzoeken van wat het is en dan geeft ie de code 0001 aan. Een probleem met de voeding dus. Maar nu is mijn vraag: Moet ik meteen M$ bellen of moet ik eerst even kijken of ie het wel doet met een andere voeding?
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Mijn 2e xbox360 is volgns mij kapot aan het gaan.

    Vorige week heeft ie mn KAmeo disc gesloopt (mn 360 staat horizontaal, ik deed niets met de console terwijl de disc erin zat). krassen erop, deed t niet meer.

    Gister de hele tijd disc read errors met Hitman, VETTE krassen erop, dus ik ben pissig:mad:
    Ik ga ze morgen wel ff bellen, hoop niet dat ze om mn HDD vragen, ik ga echt niet 10-15 games opnieuw spelen!
     
  16. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    @mvdlit

    1st: Stekkers checken/opnieuw aansluiten ;)

    -> wel eerst de stekker uit het stopcontact halen!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zou hem voor zekerheid testen met een andere voeding, dan weet je in ieder geval meer.
     
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik zojuist gedaan en ja hoor het ligt alleen aan de voeding. Gelukkig, want anders kon ik PES 6 ook niet uit me 360 halen. Maar nou ben ik beniewd of ik anders gewoon met me voeding en me bonnetje naar de FRS kan gaan (daar heb ik hem gekocht) en dan me voeding inruilen?
     
  20. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat dan nog?
    Ze vroegen bij mij ook om de HDD, maar ik had alles getest en zonder HDD werkte hij ook niet, dus HDD niet mee gestuurd.

    En is maar goed ook want ik heb al mijn saves nog.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina