Ik denk dat Halo 3 ook genoeg vernieuwing gaat brengen met dingen als:
-Man Canon ( het klinkt echt heel erg gaar, maar de naam hiervan gaat worden veranderd, ik dacht zelf dat het een nieuw wapen was waarmee je mensen weg kon schieten..! Dit is echter niet zo, het is een SOORT jetpack maar zeer gelimiteerd, zie het meer als een jump-pack waarmee je net wat hoger kan springen dan normaal)
-Je ziet de wapens van de ander op de rug/heup..!! Meeste mensen denken hier dan van, waauwws nou leuk zeg.. uber..Toch zal dit een toevoeging aan de gameplay geven, want jij reageerd echt wel anders op iemand die een dikke rocket op zijn rug heeft dan op iemand die een plasma pistol aan zijn heup heeft.
- De 'X' knop, wat het is, weet ik nog niet. Maar voorlopig houd ik het op de 'steal' speculatie. Een knop die dus gelinkt is aan de toevoeging van het zien van wapens bij anderen. Steel zijn wapen van achteren en schiet hem ermee gelijk door zijn strot. Maar als je er over nadenkt, klinkt het wel lame. Want waarom zou je iemand van zijn wapen beroven, als je hem net zo goed in de rug kunt rossen en dan zijn wapen pakt..? We zullen het snel genoeg weten
Laatst bewerkt: 5 nov 2006