Dit getuigt van de schandelijke en erg hebzuchtige manier waarop deze mensen denken.
Ehm.. ja. Dat slaat dus als kut op Dirk.
Oh en de ophef over de website en het termijn waarop de fout erop stond; Op de websites van winkels die via het internet handelen is er geen sprake van een CMS (ContentManagementSystem) en kunnen fouten niet per direct worden verholpen. Als voorbeeld geef ik u Dell, die een foutieve prijs aangaf voor één van de Dell Poweredge serverracks (ik ga niet uitleggen wat dat is, Google ze zou ik zeggen) en die foutieve prijs bleef er 1 maand op staan. In vergelijking tot is de reactiesnelheid van Otto dus bovenmaats. Dit komt omdat de catalogus volgens de computer een maand oud moet zijn om veranderd te kunnen worden. Dit weer ivm fraude en dergelijke preventie.
Volgens mij is het niet het probleem van de consument dat Otto een lachwekkend slecht computersysteem heeft. Dat moeten ze zelf lekker oplossen. Feit blijft dat ze adverteren met onjuiste informatie en deze moedwillig een week laten staan, net zolang tot het in de media komt. Ik heb inmiddels antwoord ontvangen van Otto. Een standaard brief die naar iedereen wordt verstuurd waarin ze niet eens ingaan op mijn argumentatie. Heb nu de rechtsbijstandverzekering om hulp gevraagd. Wie niet waagt wie niet wint. Kut Otto \o/
Laatst bewerkt: 5 nov 2006