Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die eerste afbeelding is ook maar een concept tekening, kijk maar naar de explosie op de achtergrond. Hij ziet er alleen erg goed uit, ik denk niet dat er daadwerkelijk een mes in komt. En indien van wel, dan zal het wellicht een nieuwe melee-attack zijn. Maar ik ga er nu vanuit dat het mes er zit alleen "omdat het er cool uitziet". :)
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Alle filmpjes in HD uit deel 1 en 2 maken al 1 disc vol, zo te zien zijn de extra's beter dan bv. Perfect Dark LE. En 100 euro voor een spel is wel duur maar als je slim investeerd en je koopt er 2 dan kan je de 2e makkelijk voor 200 euro verkopen op eBay (als het daadwerkelijk storm loopt). Dit heb ik toen ook gedaan met de Xbox360 en vele andere games :D
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Over de legendary Edition:

    + Die helm ziet er leuk uit.
    + Die houder komt handig van pas aangezien mijn dvd rek vol zit.
    + ''A special hi-res collection of all cinematics from Halo 1 and Halo 2'' Heb wel zin om ze op hi-res te bekijken.
    + Hij is maar ongeveer 15 Euro duurder dan het spel zelf. (100Dollar = 78.6403 EUR) Zal dus 79,99Euro worden en een normale versie van Halo 3 zelf zal 64,99 worden.

    - Je kan de helm niet opzetten. =(
    - Behind the scenes intreseren me eigenlijk geen ene hol.

    Dus ik denk dat ik hem wel ga kopen. =D
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De man cannon is geen wapen of jumppack. Gewoon een vast onderdeel van een level dat jou (of voertuigen, tonnen ect.) wegschiet door de lucht. Net zoiets als in ascesion als ik het goed begreep.
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    er is door het boek ghost of onyx weer belangrijke informatie vrijgekomen over het verhaal.

    aan het eind van halo 2 zie je cortana en gravemind met elkaar praten.
    gravemind: now I will ask and you will answer (iets in die trant)
    cortana: shoot
    veel mensen dachten dat dit betekende dat cortana niet helder meer kon denken door alle informatie die ze opgenomen had toen ze op de eerste halo was en overgelopen was. dit idee werd aangesterkt door de halo 3 trailer.

    in ghost of coryl blz 183 lees je een bericht dat cortana gestuurd heeft nadat de prophets naar de aarde op weg zijn en daarin waarschuwt ze de mensheid voor het schip, ze is dus zeker niet overgelopen.

    ik dacht meld het even voor de geinterresseerde *)
     
  6. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, volgens mij is het net zoals op ascesion met een buis erom heen ofzo? en dat je daar uitschiet?

    we zien wel :9
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zou jij dan echt met die helm op gaan rondlopen? :eek: 8)
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Reactie op mr elks spoiler:

    Had ook nooit gedacht dat Cortana zou zijn overgelopen.
    Btw alle data die ze had van Halo 1 heeft ze alweer kunnen verwerken toen ze weer terug op aarde was.
     
  9. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien op Gameplay 2007 rmee rondlopen als dat kon! :9
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zou wel grappig zijn geweest ja. Mensen zullen je toch niet herkennen onder die helm. 8)
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de tijdlijn van halo 1, 2 en ghosts of onyx
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het begint op het einde van halo 2. een heel klein stukje iets eerder tijdens halo 1

    dr. halsey heeft die informatie uit haar geheugen gehaald tijdens first strike. maar cortana zou wel bijna "dood" moeten gaan, ze leeft al ongeveer 5 jaar
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zo kan je het beste niet rekenen, aangezien spellen hier dan gewoon 50 euro zouden moeten kosten in plaats van 65 :mad: .
    Is Ghost of Onyx al ergens in Nederland te krijgen?. Ik heb namelijk de vorige 3 delen ook helemaal stuk gelezen (figuurlijk :), covers zien er namelijk best vet uit om kapot te lezen ;)), het zijn namelijk erg goede boeken, de vorige had ik besteld bij proxis.nl en daar staat die wel op maar er staat nog steeds bij dat die nog niet is verschenen.
     
  14. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt gewoon rond de 100 euro hier ;)
     
  15. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    /Mod Goiz

    Geen scans posten.. Linkjes naar andere sites zijn toegestaan, maar scans posten van andere magazines niet.


    Zie ik daar nou een ontploffende plasma bom of de nieuwe spikebom ?(4e plaatje )
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    denk plasma, maar die foto word zo weg gehaald, want dat mag niet :)
     
  17. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn toch niet echt veranderingen die het vermelden waard zijn imo (de eerste in ieder geval niet, de 2de enigzins maar of het echt iets toevoegd vraag ik me af, ik denk eerder dat het uit een realistisch oogpunt is gedaan. Dus dat de MC de wapens niet zomaar uit zijn kont plukt maar ze echt van zijn rug haalt a la GoW en Lost Planet). Dat derde klinkt wel leuk maar als je zijn wapen steelt, maak je hem dan automatisch meteen dood met dat wapen? Want dan is het gewoon ter vervanging van het ''back stabben'' uit Halo 2 (iemand van achter neerslaan) wat mij tot op vandaag mateloos irriteerd. Het is gewoon nep dat je beter iemand kunt gaan slaan zodra je dicht in de buurt bent, dan dat je hem neerschiet. Daarnaast kan je ook B, X, B doen waardoor je 2x achter elkaar slaat, en iemand zo al helemaal snel killed. Maargoed, hopelijk doen ze hier iets leuks mee. Overigens kijk ik wel naar deze game uit hoor, ik wacht alleen vol verwachting op vernieuwing :)
     
  18. bubu

    bubu Guest

  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nog maar wat nieuws om je op te vrolijken dan :) ?

     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nice....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina