NBA 2k7 League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door milo_patriots, 19 okt 2006.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me goed... ik ga me morgen even inschrijven... Heb er zin in, wordt lachen!

2. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    nu vergeet ik toch bijna om me in te schrijven bij het idee wati k zelf voorgesteld heb :p

wat betreft alleen maar goede spelers, lijkt me wel leuk, iedereen heeft tog n andere speel stijl, hou zelf het liefst van inside + een goede shooter, lebron enzo hoef ik niet, geef mij maar een Garnett en dan samen met hamilton van de pistons :D\

edit2 : http://online.2ksports.com/faq?s=drafts

wel fijn om te weten denk ik :)

Laatst bewerkt: 1 nov 2006
  3. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 90 sec om n pick te doen dus dat schiet wel op :)

4. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt eraan hoe laat ik moet voetballen op de zaterdag, maar ik wil opzich wel meedoen.. krijg hem volgende week ergenst binnen. Kan je de tijd niet wat aanpassen? in de avond ofzo ipv 12:00?
    Ik weet trouwes niet echt veel van Basketball, dus ook niet welk team goed is (en welke er nog over zijn om te kiezen..)

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  5. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het handig om het anders zaterdag om 10:00 te doen ofzo. Iets eerder op de dag.

DavidsInter, het maakt niet uit welk team je kiest, want we doen draft. Dat had in dat je een leeg team hebt en dat iedereen om de beurt een speler kiest. Tijdens het kiezen kan je zien hoe goed een speler is.

6. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    oh ok, ja rond 10 is denk ik wel goed. Ik ga me ff aanmelden.

Edit:

moet dus eerst mijn game hebben? en gespeelt hebben? want ik krijg deze melding:

You need to log in on the console with a 2K Sports title before you can access the web features.

If you do not own a 2K Sports title, click here to buy one today!

Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep eerst game hebben.... 10 uur is ook ok wat mij betreft....

8. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Dus dan gewoon volgende week zaterdag 10:00. Vind ik iig goed. Bij ZuiderPark is m'n betaling iig binnen, misschien dat ze hem vandaag nog verzenden. Dan zou ik hem maandag/dinsdag moeten hebben.

9. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben alleen nog wel wat mensen nodig die meedoen volgens mij...

Dus spoor wat mensen aan die je kent... En graag iedereen zsm aanmelden, zodat we volgende week kunnen starten!!

10. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben absoluut nog mensen nodig.
    ik heb daarnet tientallen berichtjes gestuurd naar iedere belg op het leaderboard (mygamercard.net)

het werkt blijkbaar want de vijfde geregistreerde is iemand uit het Waalse Doornik (hij spreekt vooral engels en frans, maar dat zou geen probleem mogen vormen)

Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  11. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag potje 2k7 kunnen spelen zonder problemen (klop klop)
    dus doe gewoon mee met de draft....server is alleen wel wat traag van 2k of overloaded , want kan me nog steeds niet inschrijven :confused:

12. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg hem volgende week binnen en dan schrijf ik me meteen in dus dat is iig + nog 1 ;)

13. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Schrijf je anders even online in via je NBA 2k7 spel op Xbox Live.

14. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is me al via de site gelukt via het spel zelf kon ik de xboxworld leaque niet vinden?? ik zie ook geen zoek funcite in het spel zelf.

Hoe werkt die draft verder , gaat dat via het spel gebeuren op xbox live of gaat dat via de site zelf??

Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  15. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het spel pas woensdag of donderdag =( Kan ik zo weinig oefenen :p wordt denk ik vol ingemaakt door jullie 8)

16. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf ook niet echt goed, bovendien valt het nog af te wachten wanneer we starten (hoewel er nu toch wat deelnemers bijkomen) en kan je je eerste wedstrijd bovendien op het einde van de week plannen

17. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de status...? draft nog steeds aanstaande zaterdag? en daarna meteen eerste speelweek?

Hoeveel mensen hebben we nu en hoeveel moeten we er hebben? Ben er vandaag helaas niet meer... I'm off to Mons... voor de wedstrijd Dexia Mons - Eiffeltowers...

18. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn momenteel 7 personen ingeschreven, maar ik heb een berichtje van nog 7 anderen gekregen dat zij wilden meedoen. Deze moeten nog wel inschrijven.

Wanneer de draft precies is, moet nog uitgedokterd worden

19. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goeie vraag

20. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen moet elke keer binnen 90 seconden iemand kiezen....

dus als je met z'n 10-en bent... en iedereen pickt 10 spelers.. dan zou dat 9000 seconden duren, of wel 150 minuten, of wel 2,5 uur.... Maar dat is dus alleen als iedereen de volle 90 seconden benut...ga er van uit dat dat in het begin zeker wel sneller gaat...

Je kunt zodra de schedule wordt vrijgegeven door de league beheerder, volgens mij al een voorkeurs picklijst voor jezelf opstellen...

Deel Deze Pagina