Besman, je zal eventueel vervangen worden en als je kijkt naar hoe het er nu uitziet doe je wel mee, ik zet je op de lijst en basovich speelt de wedstrijd van Franko
Mijn wedstrijd tegen Monoforce NL gespeeld (gewonnen \o/ ) Hij reageerde eerst niet omdat zijn neef op de xbox speelde. Dioxic uitslag in pm!
Heb het volgende probleem als ik iemand uit mijn vriendelijst wil invite voor een game, dan kan dat niet kan wel andere opties doen zoals invite chat. Iemand een idee mischien staan de instellingen verkeerd ofzo, maar heb het nog niet kunnen vinden.
Je doet Create match, en dan vink je de optie play with friends of zo, aan Als je dit aan hebt en de server open hebt staan, staat er Invite to Game tussen
aangezien ik een beetje laat ben, maandag wil ik vandaag ook wel spelen met Ajax, misschien is het mogelijk dat Jun en ik dan tegen elkaar spelen vandaag?
Hoop dat ik vanavond kan spelen nadat ik getraint heb met voetbal. Wilde gister al spelen, maar zo ver is het helaas nog niet gekomen... :{
He dioxic, doen we nou een league of chmps league? wil namelijk wel weten met wie ik dan in de poule zit, enz. snap eigenlijk niet meer precies wat dit voor toerenooi is!
We doen eerst deze wedstrijden om de activiteit te checken, daarna doen we champions league, poules zijn nog niet eens gemaakt
Tot mijn grote spijt zal ik niet meer kunnen deelnemen aan dit toernooi, omdat me xbox gister is overleden Je kunt mij dus weghalen of ik zou op korte termijn mijn probleem kunnen oplossen, maar dat post ik zo dan wel. Ik probeer nu MS te bellen.