Jup, Ik ben nu bezig die andere auto's te kopen van de andere klasse. Daarna verkoop ik alles weer, haal nog een snelle auto om wat Achievements te halen, zoals politie kwijt raken enzo
ok maar als je dan nu muscles wilt bijvoorbeeld dan krijg je steeds maar de helft terug voor de wagens die je verkoopt en kom je dalijk waarschijnlijk geld tekort?
hoe koop je auto's in career mode? want ik kan alleen een van me 2 auto verkopen maar geen nieuwe erbij kopen.
tnx morgen eens proberen moet je saven om de achivement te halen ? btw net 120 wouten gesloopt in een run maar toen was ik busted gvd man tering zuur
Toen straks de demo gedownload via Marketplace. Vond het niet super. Grafisch wel dik in orde, maar niet de moeite om het volledige spel te kopen!
Moet je ook niet doen. Als je most wanted hebt gespeeld dan heb je alles wel gezien. Er is gewoon te weinig vernieuwing om weer 60 euro neer te leggen. Koop gewoon most wanted als je hem nog niet hebt en dan heb je hetzelfde alleen dan overdag. Spaart je nog 30 euro ook