[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn net nfs carbon gekocht, en call of duty3 gepreorderd tadaa ring of death.
    Dit is al de tweede xbox die begint te kloten, net nu er goede games aan het uitkomen zijn.

    Kost weer enkele weekjes, rare situaties gewoon in een keer bam en dood is je xboxje.
     
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet bijna zeker dat je niet je savegames terug krijgt, wel kun je je Gamertag recoveren op je 360 die je gaat krijgen. Maar dat zijn dan alleen Achievements, geen savegames.

    Haha, toeval, dat truukje beschreef siem al :)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, toen was m'n Xbox al op weg naar het kerkhof. Hoewel ik het daarvoor natuurlijk had kunnen lezen, iig niet gezien. Zal het volgende week misschien(?) wel ff proberen:+
     
  4. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop wel een nieuwe, laat de oude repareren en verkoop 'm dan wel..

    Kutservice van MS, belachelijk !! :mad:
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah niet binnen een week... Op maandag in Duitsland aangekomen en de week erop op vrijdag bij mij terug bezorgd... Maar nog steeds binnen de aangegeven tijd van 10 werkdagen.
     
  6. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag weer met MS gebeld en een nieuwe geeisd, de vrouw aan de telefoon zei dat men geen nieuwe terug geven enkel gerepareerde van een vergelijkbare MFR date, ik heb gvd een nieuwe xbox van 1 maand oud opgestuurd en eentje terug gekregen van de MFR date: 2005-11-06:confused: bij de eerste ker opstarten hoop gepruttel uit de box:confused: en na 10 min eerste freeze:confused:, daarna aangezet 1 uur gegamed(oblivion) 2de freeze ik dacht zo WTF, kijk iki naar de HDD zit die vol met Krassen:confused: ik ben nu echt pissed hij word weer opgestuurd en ik eis een vrijwel nieuwe xbox 360 want nieuwe geeft men niet uit die mevrouw zei dat ze dit ging noteren en er voor ging zorgen dat dit ook gebeurt 2 maal verteld dat dhr Weijmans mij zou terug bellen 3 keer voor de zekerheid opgebeld en 3 maal was deze niet aanwezig :confused: volgens mij zijn er helemaal geen supervisors
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    vrijwel zelfde MFR lolz wat een leugenaars, degene die ik terug kreeg was ook 7 maanden jonger dat de kapotte
     
  8. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik hoor nu dus ook bij de club van een verotte xbox 360 er branden 3 lampjes 1 3 4 zit nu al 20 minuten te bellen schiet lekker op
     
  9. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @langejan ouder of jonger? ik zou wel en 7 maanden jongere terug willen hoor
     
  10. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom zou ik zeggen:'-( :'-(

    ik heb donderdag gebeld... en toen heb ik ook een uur aan de telefoon gehangen....

    er zou iemand van ups langs komen met de labels maar heb nog steeds niemand gezien.. denk dat ik rond een uur of 5 maar weer eens ga bellen:'-(

    die gasten hebben in vergelijking met 2 jaar geleden echt een kut service gekregen...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ook in vergelijking met een half jaar geleden =(
     
  12. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog steeds niemand aan de lijn gehad zit al bijna anderhalf uur aan de lijn
     
  13. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je een hand geven ik zit nu een half uurtje
    laat ff weten wanneer jij ze te spreken krijgt
     
  14. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    check de engelse xboxservice, heb je binnen 10 seconde iemand aan de lijn, Ik had namelijk het zelfde probleem met wachten bij Nederlandse lijn. Via engelse service gaat het best goed:thumbs:
     
  15. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    bel ik engelse help desk zeg ik waar ik vandaan kom spreekt dat mens nog beter nederlands dan ik.... super.....8) hahahaha

    het is me nu iniedergeval duidelijk... moet nog zeker 5 dagen wachten voor hij word opgehaald.... das dan wel jammer maarja is niet anders:'-(
     
  16. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vreemd krijg in gesprekstoon.....
     
  17. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu eindelijk iemand aan de lijn gehad na 1uur en 45 minuten die van mij moet ik opsturen kan wel 3 weken duren dat ik hem dan pas terug heb zei ze nu maar effe wachten wanneer ik de labbels op me e-mail binnen krijg en ook nog effe een pakket bestellen bij ups
     
  18. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar effe de engelse helpdesk gebeld, had binnen 10 tellen iemand aan de lijn.

    Wrl wat ingewikkelder omdat alles uiteraard in het engels moet maar het allemaal gepiept en ik hoop de email met gegevens zo snelmogelijk te ontvangen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wtf :confused:

    waarom krijg jij wel de labels via de mail??
    ik krijg ze via de post binnen (en ik ben bang dat dit nog wel ff kan duren...)
     
  20. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraag, de eerste keer dat ik mijn 360 moest opsturen moest ik de voedeing erbij doen nu volgens mij niet klopt dat want die gast heeft niets gezegd over de voeding?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina