1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als een opzich normaal fenomeen voor LCD schermen. Zwart is in sommige gevallen niet altijd echt zwart namelijk. Niks om je direct zorgen over te maken in ieder geval. Misschien dat een beetje spelen met de beeldinstellingen het minder maakt.
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat glanst er dan zo bij de R serie? De behuizing rondom het scherm bedoel je ofso?
    Denk dat ik zelf dat even ga bekijken in de winkel... Ik heb namelijk toch liever een beter Tv, dan een mooier design :).
    (Hoewel het Design niet storend moet gaan worden)

    Maar dan ga ik wel voor de Zilvere rand, vind deze toch wat mooier :)

    Die Le32R71B is inderdaad ook erg leuk Tv'tje.
    Groot scherm en weer wat beter qua specificaties.

    Ben alleen bang, dat 81 CM gewoon te groot is voor mijn kamer, en dat het beeld dan gewoon lelijk wordt...
    Hoe groot is die kans?
    Anders spaar ik toch even door voor deze LE32R71 omdat hij dus weer groter en net wat beter is dan de LE26R72B.
     
  3. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey! Ik heb dit weekend de flatTV van philips 26PF5411 aangeschaft om lekker op HD te kunnen gamen met de 360. Echter: op 720P rilt het beeld behoorlijk. Je ziet het vooral aan tekst dat op het scherm verschijnt: het lijkt steeds een paar pixels te verschuiven. Als ik de 360 dan op 1080i instel is het beeld weer superstrak, maar heb ik het idee dat er wat nasleep in het scherm aanwezig is. Nu heb ik dit forum al doorgezocht dus ik hoop dat ik geen dubbele vraag stel, maar weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Naar mijn mening zijn alle kabels gewoon netjes ingeplugd!

    Alvast bedankt!!
     
  4. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik laatst wat zat te zoeken naar 32'' tv's met een goede prijs/kwaliteit verhouding kwam ik op het volgende. Een sharp LC-32GA8E.
    www.kieskeurig.nl/product/8ECE7C176C01F59AC12571B2004BF287.htm

    Nu weet ik niet zeker of dit wel een goede koop is (beter dan LE32S71). Maar ik denk dat zeker de reactie tijd van 6 ms niet mis is. Ik vraag me alleen af of de aansluitingen wel voldoen.

    Mischien dat julie meer over deze tv weten?

    Marijn
     
  5. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    De TV heeft VGA en over component wordt het volgende gezegd: Overige bijzonderheden Component aansluiting via VGA adapter. Komt er dus op neer dat je een verloopstekkertje erbij krijgt. opzich een aardige tv voor een leuke prijs, maar het andere model wat jij aangeeft, de samsung, zit beter in zijn aansluitingen en zit in dezelfde prijsklasse. Online verkrijgbaar vanaf 779 euro. Denk dat je dat ook wel gezien had op Kieskeurig. Mocht je voor de sharp gaan, zou ik overwegen om een vga-hd kabel te kopen, zodat je zonder kwaliteitsverlies over de vga aansluitng kan spelen.

    mvg Marc
     
  6. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje over de grote van een lcd. Ik zit soms zo'n ruim 3.5 meter meter van het beeld af en ik heb nu maar een klein tv'tje, erg lastig gamen dus van die afstand. Vooral race games, ik zie het telkens net te laat, maar bij een gta sa heb ik totaal geen last van de afstand.

    Welk formaat lcd past een beetje bij een afstand van ruim 3.5 meter meter?
     
  7. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op dezelfde afstand en heb afgelopen vrijdag een 32" (82cm) gekocht en alles is goed zichtbaar. Ik denk dat als je een grotere neemt dat je nog wat blokvorming zichtbaar houdt. Mocht je toch een grotere willen dan kan je beter voor een crt of plasma gaan.
     
  8. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Goed zo.. nog een JVC medestander!! \o/
     
  9. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 42" en zit op 2 meter afstand, prima beeld en zeker geen blokvorming! Ik zou op 3.5m afstand minimaal voor een LCD 37" HD gaan
     
  10. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je dit willen uitleggen, ik weet niet precies wat je bedoeld.

    Ik dacht hoe groter hoe beter het zicht voor zo'n afstand.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  11. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Was eigenlijk van plan om voor de samsung le27s71 te gaan maar na verhalen dat de R serie kwalitatie beter was ben ik nu geneigd om te kiezen voor de 26r71b te gaan en kwam daarbij uit bij zercom computers in eindhoven. die verkopen deze tv voor 670 en aangezien je hem kan ophalen komen er geen verzendkosten bij!!:thumbs:
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zie ook mijn reactie jah.
    Ga nu ook voor de 26 serie, inverband betere verhalen en het design.

    Ik spaar nu toch door voor de
    LE32R71B

    Groot scherm, en heerlijke specificaties :)!
     
  13. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet zo thuis in de hdtv's. Maar is dit echt zo'n groot scherm? Ik zou denk ik nog wat langer doorsparen en voor een nog grotere gaan, of staan die prijzen (nog) niet in verhouding?
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    81 cm, ik heb hem ook. Ben er zeer tevreden over :cool: Groter hoeft mij persoonlijk niet.
     
  15. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Bravia KLV-S32 aanradertje!
     
  16. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al vaker gezegd, lcd's zijn nog niet zo goed in het weergeven van gewone en digitale tv. Behalve als je een hd lcd tv hebt en je tevreden bent met 3 (@home) hd zenders. Lcd's zijn wel prima geschikt om je 360 aan te sluiten en eventueel een pc. Voor lcd word nog steeds aangeraden om een afmeting te kiezen die in verhouding staat tot je kijkafstand (alleen voor tv kijken). Als je gewone of digitale tv (geen hd dus) kijkt en je gaat dichterbij het scherm zitten dan zie je blokvorming. Dit zie je ook vaak als je bijvoorbeeld via youtube of google video filmpjes kijkt op je pc monitor. Eigenlijk komt het erop neer dat hoe kleiner de lcd hoe scherper het beeld. Nogmaals, dit geld alleen voor niet hd bronnen. Snappie?
    Laat je niks wijs maken door mensen die zeggen dat ze haarscherp beeld hebben via analoge of digitale tv. Wil je toch het maximaal haalbare hebben qua tv kijken dan zou je digitale hd tv moeten nemen met een andere decoder dan die gewone digitale tv gebruikt, die decoder upscaled alle gewone digitale (geen hd zenders dus) zenders naar 720p maar dan heb je nog steeds niet het perfecte beeld.
     
  17. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk, bedankt!

    Ik neem aan dat er over een tijd alles hd wordt uitgezonden zodat je lcd ook nog functioneel wordt, dan alleen voor een 360.
     
  18. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat scherm is toch echt groot zat voor mij...
    Zoals Metal Mark al aangeeft, hoeft het niet groter :)!
    Helemaal niet, voor op mijn Zolder kamer.

    Werkt nog altijd toppie?
    Ik weet niet hoelang je hem al hebt? Maar met DVD's kijken en natuurlijk de Xbox 360 een heerlijk beeld?!

    *
    Zou je ook je beeld instellingen kunnen vertellen?
    En heb je Dynamisch contrast ook uit staan?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn LE32R71B had ik een rare groene vlek in de linkerbinnen hoek :confused:
    De MM wist ook niet wat het was en heb de LCD meteen om kunnen wisselen.

    Alleen wanneer er een felle lichtbron (Zon , Halogeenlamp) op de Samsung schijnt . valt de glans erg op.

    Persoonlijk vind ik de hoogglans effect heel mooi.
    Tijdens het games en kijken naar tv/dvd heb ik van de hoogglans geen last.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina