[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het ook de eertse keer maar ik moet alleen de console opsturen zij ze maar hoe zit het trouwens met de doos waar je hem in noet opsturen moet je die ergens bij ups aanvragen?
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisterenavond even een mailtje gestuurd naar aanleiding van die gereviseerde consoles. Helaas nog geen reactie van ze, maar ik ga nu proberen om ze te pakken te krijgen. Laat het wel even weten.

    Edit//

    Laat maar, bel wel weer tegen sluitingstijd. Krijg weer die irritante ingesprekstoon :x
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook goed:p. Moet 'em echt snel terug krijgen, heb buiten GoW en RBS ook nog 2 reviews straks liggen:mad:
     
  4. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen donderdagavond (18:30hr) gebeld...
    Vrijdagnacht (00:30hr) de labels via de mail binnen gekregen...
    Vanmorgen UPS gebeld (8:30hr)...
    Xbak met HDD is net (15:00hr) opgehaald door UPS...



    ... ... ... ...ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik een nieuwe heb... ... ... ...
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  5. Deathraiser

    Deathraiser Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook maar gebeld en ik moet nu nog een mail ontvangen en dan ups gaan bellen en hopen dat ik snel weer een andere terug krijg:'-(
    Hopelijk duurt het niet te lang want ik kan echt niet wachten op gears of war :eek: !
     
  6. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het de helpdesk nummer?
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Staat op pagina 1 van deze thread :+ :b:
     
  8. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    de doos waar je je xbox360 in moet doen moet je die appart bestellen bij ups of hebben ze die gelijk als je een afspraak maakt om hem op te komen halen?
     
  9. nightflyerNL

    nightflyerNL Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is verleden week dinsdag opgehaald door ups, en volgens het trackingnummer is hij woensdagochtend aangekomen.
    ik heb alleen nooit een mail van het repaircenter gekregen dat hij is aangekomen.
    maar dit is volgens mij een veel voorkomend probleem.
    krijg je eigenlijk ook een mail als hij weer deze kant opkomt?
    of is dit niet altijd het geval, aangezien er mensen zijn bij wie ups zomaar op de stoep stond met een andere xbox.....
     
  10. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, doe ik ook....zit nu al bijna 6 weken te wachten en dan bedoel ik dat die al vanaf 28 september daar is (was net 12 dagen oud)
     
  11. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij ff mazzel... ik heb donderdag middag gebeld.. en bij mij komen de labels
    via ups... en niet via mail (heb er net nog over gebeld) en kan nog wel even duren zei die vrouw voor ik ze binnen had.... tot 5 werk dagen

    die doos.. moet je zelf voor zorgen en het moet een blanco doos zijn....

    wat je ook kan doen is naar post kantoor gaan en voor 2.95 een doosje halen je moet doos nummer 5 hebben
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  12. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    LOL, datzelfde maak ik ook mee, twee weken terug heb ik een supervisor aan de lijn gehad en die beloofde mij nog dat ik een spelletje voor het ongemak mocht uitzoeken en hij zou mij de volgende dag terug bellen. Nu twee weken verder heeft hij nog niet gebeld.
    Mijn xbox was 12 dagen oud en is daar voor een defecte usb poort...maar als ik bel weet niemand iets.....de winkel waar ik hem gekocht heb is ook al twee weken aan het informeren maar weet ook nog niets, zij wachten tot morgen en dan gaan ze een nieuwe eisen......maar ik zit nu al 6 weken zonder xbox en xbox live loopt ook gewoon door.

    als ik zaterdag nog niets weet koopt mijn pa een nieuwe en gaat aangifte doen.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zoek gewoon een stevige doos ergens. prop er wat piepschuim in en klaar komt kees.
     
  14. Deathraiser

    Deathraiser Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt het lang voordat je een mail krijgt met die labels?
    En moet het echt gewoon een blanko doos zijn en niet van een of andere föhn fzo ?
     
  15. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha nou word het echt lachu hier

    toen ik vandaag had gebeld met ms kreeg van die mevrouw ook al vast mijn trackings number zodat ik kon zien waar mijn labels bleven... (doen ze anders nooit maar ik had geluk zei ze)

    nadat ik dat tracking nummer in tikte rond 4uur stond er labels afgeleverd om 2.10 pm.....

    ik dus bellen met ups had de chauffeur volgens eigen zeggen toch echt op mijn adres de labels afgeleverd :mad:

    is dus echt niet waar want ik ben al de hele tijd thuis en heb echt niets gezien

    dit gaat echt een gebed zonder end worden op deze manier....

    nu gaat ups opzoek naar een oplossing nou ik ben benieuwd...

    waarschijnlijk heeft die stumperd gewoon bij de verkeerde aan de deur gestaan....... :mad:
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    mensen, je weet toch zelf ook wel als je Labels via UPS besteld, dat gewoon kut gaat. Vraag de label gewoon via de mail en print ze uit. Pak daarna een vierkante doos en douw dat xbox360 er in. Daarvoor zou het ook al handig zijn geweest UPS te hebben gebeld om je xbox360 te laten ophalen, gaat wat sneller. Dan wordt ie binnen een dag opgehaald en dan kan je lekker op internet kijken via je tracking nummer waar je xbox360 is :thumbs: , en geniet ook nog even van je rust, geen xbox360,. Dan raadt ik je aan het Bernini mysterie te lezen. Dat boek is nog verslavender dan een game *)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tegen mij zeiden dat ze dat niet meer deden, omdat de mailtjes te vaak niet aankwamen =(
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met M$ aan het bellen, altans dat probeer ik. Ik ben nu bijna een half uur aan het bellen en ik heb nog steeds niemand aan de lijn:mad: Komt het door het tijdstip of duurt het gewoon altijd zo lang?
     
  19. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0

    kies gewoon voor een engelse helpdesk medewerker... heb je binnen 10 sec iemand aan de foon en die van mij sprak nog nederlands ook...
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is gewoon een grote zooi bij de helpdesk van Microsoft, heb het zelden zo slecht meegemaakt als dit. Toen mijn Xbox 360 in december kapot ging, was de service echt uitstekend! Ik had binnen een week weer een 360 en deze was compleet nieuw! Was echt topservice.
    Het lijkt erop dat er na de herfst-update zo veel 360's kapot zijn, dat de helpdesk het gewoon niet aankan. Daarnaast krijg je tegenwoordig vaak buitenlandse mensen aan de telefoon die je niet helemaal begrijpen.
    Daarnaast vind ik niet netjes dat mensen een refurbished 360 terug krijgen. Ik lees dat veel mensen na de herfst-update last hebben van vastlopers over unreadable discs. Microsoft rekent die zelf niet tot een herfst-update defect, dat doen ze alleen als je een bepaalde error krijg. Heb jij het herfst-update effect zoals Microsoft dat aangeeft, dan krijg je een nieuwe Xbox, heb je andere klachten, dan repareren ze hem, maar meestal krijg je er een die gerefurbished is. Een consument hoeft gedurende het eerste jaar garantie niet aan te tonen waardoor het apparaat defect is, het is natuurlijk wat anders als je de 360 hebt laten vallen of hem met geweld hebt gesloopt. Daarnaast hoort een klant binnen de garantie bij een defect of zijn eigen gerepareerde Xbox 360 te krijgen of een compleet nieuwe.
    Je stuurt een Xbox 360 op die jij nieuw hebt gekocht en is op het defect na in prima staat. Vervolgens krijg jij een Xbox 360 terug die gerefurbished is, een 2e hands Xbox 360, met wie weet hoeveel draai uren en een vergroot risico op een nieuw defect aangezien het apparaat al eerder defect is geweest.

    Als iemand bij mij een nieuwe Seat Leon koopt en die gaat technisch kapot en die is niet meer te repareren, dan ga je hem toch ook geen Seat Leon van 1.5 jaar oud geven met 25.000 kilometer en eerdere technische mankementen.
    Om maar even aan te geven waar het krijgen van een refurbished op neer komt.

    Het komt er dus op neer, dat jij binnen de garantie een nieuwe hoort te krijgen en je geen genoegen moet nemen met een refurbished.

    Edit: ik heb inmiddels vernomen dat de gerefurbishte Xbox 360's nagenoeg in nieuwstaat zijn, dus in principe valt een gerefurbishte wel mee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina