Doax 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 30 okt 2005.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had het inderdaad ook van die site, maja die zwempakkies verzamelen is op zich wel leuk, in doax1 had ik ze ook allemaal, maar ik hoopte eigenlijk dat er ook wat minigame achievements inzaten, bijvoorbeeld zo veel keer winnen ofzow. Maarja het is niet anders, kheb in ieder geval nog meer te verzamelen aangezien ze hebben aangekondigt dat er nog meer pakkies in dit deel zitten _O_ :thumbs:

Edit: met welk personage gaan jullie het spel beginnen? Kokoro bewaar ik in ieder geval voor het laatst :) , maar kasumi wordt de eerste ;)

Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  2. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ik ben nog steeds fan van team ninja maar bij dit spel wacht ik toch maar even tot hij ook in nederland 30 euri kost...
    Vorige draaide nog min of meer om het volleybal, ik vind dit echt te fout worden...

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bij www.dvdcrave.com kost die 30 euro
    Daar heb ik hem besteld

Helena of Hitomi, maar denk dat ik wel met Hitomi begin

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Oooh please je bevestigt in je reply direct elk vooroordeel die ik heb over deze game en de aanschaffers ervan |:-
    Ik heb de trailer bekeken, grafisch een drama, en die borsten die los van elkaar op en neer bouncen als skippyballen....kom op mensen :emo:

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kom op Kevf, je begint in herhaling te vallen. Je hebt al eerder duidelijk gemaakt dat je het spel niet gaat halen. Dat mag natuurlijk, maar vermijd dan deze nutteloze posts :x

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    tss...dat moet je ondertussen toch weten: graphics zeggen niet alles over een game. Dit wordt gewoon een heerlijke game om tussen al dat bloederige geweld door te spelen. Net zoals deel 1 dat ook al was :)

Maar om de een of andere reden schaam jij je ervoor om plezier te hebben met deze game :confused:

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Graphics zeggen idd niet alles over een game (al ben ik een behoorlijke graphicsh#@#^%r ;) ). Het is ook mijn mening, maar de oversextheid (hoe spel je dat :confused: ) in deze game is voor mij iig echt te storend.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je deel 1 wel eens gespeeld? Ik had hem toen als 14 jarig pubertje gekocht omdat dat 'stoer' was, maar het bleek echt een leuke game te zijn. Het speelt gewoon lekker, en het bied genoeg ontspanning.
    Wat ook een voordeel was was dat meiden het leuk vonden om te spelen, dus dat je niet meteen je xbox uit hoefde te zetten als er een meisje binnen kwam, nee je gaf haar gewoon een controller. Deel 2 koop ik niet meer omdat het 'stoer' is maar omdat deel 1 zoveel beter was dan ik verwacht had.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    de game heeft de goud status bereikt :)

vanaf de 14e word ik door mijn vriendin ge-ass whoopt @ DOA XV2 :)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht dat ie pas begin december uit zou komen.. Wel vet als ie er volgende week al is *)

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    volgens mij is het gewoon 2 december hoor, en waarom werd er net beweerd dat doax 2 niet mooi is...het haar is het enige wat minder is voor de rest is het grafisch zeer goed :)

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    8 december, dat is al een hele tijd bekend

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Weet je wat wel vet zou zijn, als Rachel van Ninja Gaiden er in zou zitten, die past er ook wel mooi bij, dan word er ten eerste voor eens en altijd bepaalt wie er nou de grootste tieten heeft, en ze is ook zo'n dame die er wel mooi bij past vind ik.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, die hadden ze veel beter kunnen hebben dan die Kokoro, die ken egt niks (zij heeft egt een paar van die polio trappen) met doa4 kan ik nu eindelijk een beetje met der overweg maar ze hadden veeeeeel beter Rachel er in kunnen gooien jah :thumbs:

15. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    haha als rachel erbij komt heb je een 2de tina met lang haar :D
    Toen ik Rachel voor et eerst in ninja gaiden zag dacht ik ook eerst da het tina was *)

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had hetzelfde bij kokoro, die leek sprekend op leifang :confused:

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Wat gaat dit spel kosten dan?

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hier een paar keuzemogelijkheden:

A: Een appel en een ei
    B: Gratis bij aankoop van een bikini
    C: Gewoon 60 euro

Maar als je een creditcard hebt, kan je hem veel goedkoper bestellen bij www.dvdcrave.com

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Chill, ik had nog een bikini nodig :thumbs: :+

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

60 Hz. only en geen offline multiplayer...
    Vooral dat laatste vind ik raar.

Deel Deze Pagina