Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk leren we hier nog niks van :emo:

    alleen dat de man cannon nog steeds een slecht idee is
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een langzame teleporter, je weet toch niet hoe dat uitpakt.
     
  3. Martijn360

    Martijn360 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Hoe vaak zijn dat soort geruchten bij Halo 2 wel niet komen boven drijven =P. Nee geloof me, dit gebeurd nooit :D
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik geloof er ook niks van. En dat de Man-Cannon een soort Jet-Pack is lijkt me dan weer wel leuk. Alleen voor units natuurlijk, niet voor voertuigen e.d.
     
  6. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zoiets wordt dat niet, ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden, dat jump-pack idee.

    Je moet het meer zien als een gravity lift denk ik..
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    :thumbs:
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat de man canon erin zit betekent dus waarschijnlijk ook dat er geen fall damage in zit.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals bij halo 2, dat vond ik wel beter eigenlijk.
     
  10. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voor de multiplayer is het wel beter. Maar dan kan je in de singleplayer wel minder leuke dingen doen, bijvoorbeeld boven het stuk langs lopen wat je nog moet krijgen verderop in de map, dan zou je dus al naar beneden kunnen springen. Voor en nadelen, maar in de multiplayer is het gewoon irritant is je helemaal om zou moeten lopen als je beneden je een vet gevecht ziet waar je gewoon middenin wil springen :p
     
  11. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel gaaf zijn als ie volgende week ineens released is. Zal toch wel niet gebeuren. Maar door die (waarschijnlijk) stomme typfout is er wel weer iets wat op hoop lijkt losgemaakt bij me. Als hij released wordt dan praat de game-wereld er over 50 jaar nog over 8)
    Weet je nog hee, toen in 2006, toen er die stunt met Halo 3 was.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    je had ook zoon idee bij UT2004, en dat werkte ook niet
    sinds halo een betere game is, zal dat hier al helemaal niet werke :+, maar tis wel lache als je met een tank erdoor heen knalt, maar als je een serieus potje speelt, zal ik daar liever een Tele zien dan een cannon

    en ik vond fall damage voor MP wel goed werke eigelijk, dan heb je niet steeds dat mense met een dual in je nek springe vanaf het hoogste punt op de map ;) (je had in H1 geen duals, maar gaat om het idee)
    fall damage maakt natuurlijk map control ook nog een stuk belangrijker
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het weer met je eens.. blijf me elke keer verbazen over dat mensen het spel allemaal zo makelijk willen hebben.. als er fall damage is komt er weer meer bij kijken, en is dat niet leuker:confused:
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, want de goede spelers hadden egt geen last meer van Fall damage in halo1, dit omdat je er mee om kon gaan. Verder voegt het zoals jensss al zegt meer toe aan de gameplay, je kan dus meer masteren. Dit leidt tot een grotere differentiatie in skills, en dat is voor iedereen leuker.
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    en geen irritant gesuperjump meer, de kans is veel groter dat je het niet overleeft.
     
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idd ook nog eens. Alhoewel ze die superjumps er sowieso uit moeten halen, omdat het gewoon kut is, maar nu is het idd nog moeilijker.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Superjumps is zitten in meer spellen, battlefield 2 dacht ik ook :confused: en aangezien bungie best lui kan zijn hoop ik idd ookk wel dat het er uit gaat. Hoewel ik het altijd wel leuk om te doen. Ik wil alleen dat die host eruit gaat, He een kerel met een shottie op 2 KM afstand, *boem* dood...altijd leuk :mad:. En natuurlijk die heerlijke standbyers...|:- |:-
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja dat is 1 van de grootste fouten die ze kunnen maken.. weer de host aan 1 persoon geven.=(
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tenzij ze gewoon zorgen dat er ping filters en regio filters worden toegepast en het niet mogelijk is via host programmatjes of andre zaken het host krijgen te saboteren. Verder moeten ze ook niet zichtbaar maken wie de host gekregen heeft, dit kunnen ze desnoods achteraf melden, maa rniet tijdens het spelen zodat men neit weet of ze nou wel of niet kunnen standbyen. Ook moeten ze eigenlijk gewoon een up en download testje doen bij iedere speler/party, kijk maar naar speedtest.nl, zo'n testje duurd egt nog geen 10 sec maar dan weten ze wel hoe goed de verbindingen zijn en kan je dus over het algemeen lagloos spelen:D
     
  20. bubu

    bubu Guest

    hoe doe je eigenlijk z'n superjump, ik heb het spel een maandje online gedaan en zag die gasten van die superjumps doen maar hoe doe je da eigelijk ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina