Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    wat zielig.

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Die kunnen weinig voor je doen omtrent dit.
    Heb 2,5 jaar in de verzekeringen gewerkt. RB kan veel, maar lang niet alles en dit valt er echt wel buiten.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil mijn otto TV ofzo had een formulier verzonden. Op 8 nov krijgen we te horen het resultaat. Dus er bestaad nog een kans we shall see :).

Wat was die site ook alweer met die gratis artikelen...

Was het nou www.gratis.nl of www.otto.nl :confused:

Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Wow, 8 november bericht? Ik ben benieuwd!!!:lol:

@Gangsterdwerg: Naar de rechtsbijstandverzekering gaan is toch wel heel erg zielig.

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben gewoon een 9 erbij vergeten......-_-

6. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gast serieus, wat is er nou zielig aan. Ik ben een student en als ik binnenkort op kamers ga heb ik misschien wel een mooie tv voor een goed prijsje. Er is helemaal niks zieligs aan, ik probeer gewoon er uit te halen wat er in zit. En Otto kan het echt wel lijden hoor. Bovendien kost de rechtsbijstandverzekering inschakelen mij niks extra's en kan ik alleen maar winnen. So what's the problem? _0/

7. Renegade Master

Renegade Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TV komt er niet.... Als je je een beetje in privaatrecht verdiept dan weet je dat je geen kans maakt. Eventueel wel een goedmakertje voor de opgelopen emotionele schade...

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    oeh lekker eetbaar ondergoed :D

9. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zit iedereen die m heeft besteld nou zo te zeiken op mensen die zeggen dat t niet lukt?
    dat is toch logisch... ik vind het echt weer een gierige hollandse actie om daar een zaak van te gaan maken tegen OTTO of moeilijk te gaan doen. tuurlijk, ik zou ook die tv bestellen als ik m zou zien staan voor 99 euro, wie weet, leveren ze m. maar je kan toch niet gaan eisen dat ze m ook echt gaan leveren voor die 99 euro? jullie wisten allemaal dat t een fout was. sjonge jonge zeg...

10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    en guys al een tv binnen }:]
    :lol: :lol: :lol:

11. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet

12. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap deze discussie echt niet.

Laat de mensen die iets hebben besteld nou zelf uitzoeken of ze het erbij laten of dat ze door willen gaan voor de tv. Eigelijk zou deze thread alleen voor de mensen moeten zijn die een tv hadden besteld en niet voor al die andere die alleen hun mening komen geven.

Ik heb overigens geen tv besteld.

13. Renegade Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe je dan in deze thread? :+ :lol:

14. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Er volgt weer nieuws op 8-11-2006 15:00 uur.

Zie ook dit bericht

15. Renegade Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel bewondering voor de mensen van die site die zich zo serieus inspannen om in hun waanbeleving te blijven.

Komt er straks na 8/11 ook een condoleance register op die site? |:-

16. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread staat zo vaak bovenaan het lijstje, dat ik ook maar is een kijkje ging nemen.

Tevens was dit mijn eerste reactie in deze thread en lezen kan natuurlijk altijd.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk het gaat nu niet alleen meer om de tv maar om het hele debakel eromheen. Dat het een fout is omdat het misschien geen reele prijs is(wat overigens dus aan te vechten is, bij de concurrent kost hij 800 euro, wat dus een superaanbiedening weer mogelijk maakt) is tot daaraantoe. Echter, als iemand iets koopt online en de verkoper blijkt dus feitelijk nergens aan vast te zitten (ook niet aan een bevestiging) is dit van de zotte. Ik zit al te wachten op de volgende online shops die een dell super computer voor 99 gaan aanbieden en dan simpel zeggen dat ze niet hoeven te leveren (maar wel de publiciteit krijgen).

Ze hadden een pleister beloofd, maar hebben uiteindelijk hun mond stijf gehouden. Voor de mensen die ons, mensen die uitkomen dat ze misbruikt zijn door Otto, gaan gewoon naar de ottotv waar ook wordt uitgelegt waarom wij tegen de handelingen van otto in gaan. De meeste verwachten geen tv, daar wordt niet eens voor gevochten, maar dan de dag later weer iets beloven en niet nakomen vinden mensen irritant.

18. Renegade Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele gedoe / debakel er om heen is aangezwengeld door mensen die vonden dat OTTO niet het door hun gewenste antwoord gaf...

Je hebt als koper alle rechten en plichten, net zoals de verkoper. Je komt dus nooit zomaar ergens onderuit. Maar Otto heeft het recht om zich te beroepen op wetgeving die hen, evenals alle andere ondernemers, beschermt tegen fouten die redelijkerwijs te beredeneren zijn, en dat is ook wat de rechter doet als hij de "stuntprijs" en de gangbare prijs naast elkaar legt.

Stel je in plaats van die grote boze gemene OTTO eens voor:
    Je pa is meubelmaker en heeft na 4 weken x 60 uur zwoegen 5 mooie kasten in elkaar gezet, echt handwerk dus t kost ook wat. Hij zet een exemplaar in de etalage voor 150 eur. ipv 1500. Ga jij als familie dan gelijk de buurt bij elkaar schreeuwen en advertenties zetten om vooral maar te profiteren van die grove fout?
    En als je pa uitlegt dat het een fout is wil je dan als genoegdoening dan maar een stoel... en maak je hem dan ook maar even voor leugenaar uit.. kom op zeg...

Dus omdat de hoofdprijs niet gehaald kan worden dan maar bedelen om iets anders wat gratis is? Ja iedereen moet zelf weten waar hij of zijn zn energie insteekt, maar voor mij persoonlijk ben je dan al de schaamte voorbij...

19. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het hele debakel wodt door tegenstanders als jou juist aangezwengeld. Wij gaan onze gang toch wel, of een jaloerse ziel er nou voor of tegen is. De reacties zijn voor het merendeel van mensen die ons belachelijk vinden, wij reageren daar op. ;)
    Precies, dus laat de rechter zijn werk doen en ga niet eigen baasje spelen.
    Nee, ik zou het me vader vertellen zodat hij het kan vertellen, echter als hij het na een week nog in de etalage heeft staan is het toch niet mijn fout?
    Inderdaad :), Stel dat jou vader je een snoepkast belooft, maar hij heeft zich versproken, hij belooft(luister please!) de volgende dag dat dat je toch nog iets krijgt, in dit geval een lekkere zuurstok, echter dan gaat hij plots zitten lachen en geeft hij niets, jij blij :{

Ja, jij heb logica :eek:

Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina